Sumanus galios perdavimas besikeičiančiam pasauliui

„Nissan Qashqai“ sukurtas pasitelkus visą „Nissan“ elektromobilių kūrimo patirtį – pavaros sistema ir vidaus degimo variklis užtikrina nuostabą keliančias technines savybes ir mažas CO2 emisijas.

Našumo siekis dar niekada taip nejaudino

LENGVASIS HIBRIDAS

„Nissan Qashqai“ variklis važiuojančiame automobilyje

Našumas, kuriuo žavimės

Našumas, kuriuo žavimės

Našumas, kuriuo žavimės

Lengvasis hibridas užtikrina efektyvų krosoverio degalų naudojimą ir suteikia daug malonių emocijų vairuojant. Lengvajame hibride naudojamas ličio jonų akumuliatorius, kuris įkraunamas naudojant stabdymo metu generuojamą energiją. Ši sukaupta energija leidžia užgesinti variklį važiuojant lėtai (kai greitis yra mažesnis už 30 km/h) arba sustojus, optimaliai naudoti degalus ir sumažinti bendras CO2 emisijas [1]. Be to, automobilio durys, kapotas ir sparnai gaminami iš aliuminio, todėl jis tapo lengvesnis ir dar efektyviau naudoja degalus.

[1] Degalų sąnaudos mišriu ciklu (l/100km): 6,4 - 7,2; CO2 emisijos mišriu ciklu (g/km): 144-163.

[2] „e-POWER“ bus prieinama nuo 2022 m. tik tam tikrose versijose.

Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba klasės automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Pavaizduotos savybės gali būti tik tam tikruose modeliuose arba įsigyjamos atskirai (už papildomą mokestį).