Kas yra „NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis?

„NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis yra moderni integruota garso, navigacijos ir ryšio sistema, kuri prisijungia prie jūsų išmaniojo telefono, pagerindama vairavimo patirtį ir padėdama sumažinti dėmesio blaškymą. Valdoma naudojant didelį, prietaisų skyde sumontuotą ir centre įrengtą ekraną, „NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis gali transliuoti muziką, rodyti navigaciją, čia rasite daugybė populiarių išmaniųjų telefonų programėlių ir dar daugiau.

Kas atnaujinta, palyginti su dabartine „NissanConnect“?

Naujojoje „NissanConnect“ su išmaniojo telefono programėlėmis sistemoje su septynių colių spalvotu liečiamu ekranu yra naujų funkcijų, pavyzdžiui, išmanioji pagalbinė vairavimo priemonė ir navigacijos funkcijos, padėsiančios vairuotojui įvairiose eismo situacijose, galimybė naudotis išmaniųjų telefonų programomis, kad būtų patogiau vairuoti, ir patobulinta skaitmeninio garso sistema su skaitmeninio radijo transliacijų (Digital Audio Broadcast, DAB) funkcija.

Kokiomis susietomis paslaugomis galima naudotis?

Naujojoje „NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis sistemoje yra daugybė išmaniojo telefono funkcijų, todėl galite naudotis įvairiomis muzikos, socialinių tinklų, pramogų ir kelionių programomis. „NissanConnect“  su išmaniųjų telefonų programėlėmis veikia ir „Google“ funkcijos, pavyzdžiui, „Siųsti į automobilį“ (naudotojai palydovinės navigacijos maršrutus gali nusiųsti į automobilį iš savo telefono) ir naujausia informacija apie degalų kainas, viešbučius, restoranus ir kitas lankytinas vietas. „NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis yra ir balso atpažinimo, „Bluetooth“ garso transliacijų funkcijos bei mobiliojo telefono prijungimo galimybė per papildomos įvesties ar USB jungtį.

Kaip veikia „NissanConnect“ programėlė?

Ji sujungia jūsų išmanųjį telefoną su transporto priemone ir perkelia programėles, ypatybes ir paslaugas, kad galėtumėte suasmeninti savo „Nissan“ automobilį.

Kodėl turėčiau registruotis „NissanConnect“ automobilyje veikiančioms programėlėms, jei jau turiu programėles savo telefone?

„NissanConnect“ integruotos programėlės sukurtos automobilių vairuotojams. Programėlės rodomos automobilio liečiamajame ekrane, kad jų naudojimas būtų paprastas ir saugus. Dabar galėsite saugiai mėgautis programėlėmis keliaudami automobiliu.

Kaip galiu sužinoti, ar turiu naujausią programėlės „NissanConnect“ versiją?

Patikrinkite „iTunes App Store“ arba „Google Play Store“ ir įsitikinkite, kad turite naujausią versiją. Jei yra atnaujinimas, gausite pranešimą savo išmaniajame telefone.

Ką galite rasti „NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis svetainėje?

„NissanConnect“ su išmaniųjų telefonų programėlėmis svetainėje galite prenumeruoti ir tvarkyti savo programėles. Čia taip pat yra pateiktos paslaugos sąlygos ir taisyklės bei mūsų privatumo politika.

Aš turiu „Blackberry“ / „Windows“ telefoną. Ar galiu naudotis programėle „NissanConnect“?

Programėlė „NissanConnect“ šiuo metu veikia su „Apple“ ir „Android“ operacinėmis sistemomis.

Ar „NissanConnect“ reikalinga prenumerata?

Jūsų automobilis yra su 2 metų papildoma „NissanConnect“ paslaugų prenumerata; norint ją suaktyvinti reikalingas naudotojo sutikimas. Pasibaigus papildomam laikotarpiui, galite pratęsti prenumeratą.

Kokiose rinkose prieinamos šios susietos paslaugos?

Daugumoje Europos šalių (Vokietijoje, Šveicarijoje, Čekijos Respublikoje, Jungtinėje Karalystėje, Portugalijoje, Ispanijoje, Airijoje, Italijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Austrijoje, Kipre, Danijoje, Estijoje, Suomijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Norvegijoje, Švedijoje, Rusijoje, Albanijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Graikijoje, Islandijoje, Kosove, Makedonijoje, Maltoje, Moldovoje, Juodkalnijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovėnijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje).


Ar programėlė „NissanConnect“ palaiko kelis telefonus ir tvarkykles?

Taip, per „Bluetooth®“ galite susieti kelis skirtingus mobiliuosius įrenginius. Tačiau ryšiui bus teikiamas pirmumas pagal eilės tvarką, kuria telefonai buvo susieti su automobiliu. [*] Pastaba: jei norite susieti „Android“ įrenginį per „Bluetooth“ po to, kai susiejote „iPhone“, prieš atlikdami siejimą turite atjungti USB kabelį.

Kaip susieti išmanųjį telefoną su sistema „NissanConnect“?

Jei siejate „iPhone®“ prie sistemos „NissanConnect“ su navigacija, turite prijungti telefoną USB kabeliu. [*] Kitu atveju prijunkite savo išmanųjį telefoną per „Bluetooth®“. [*]

Ar prijungtas kabeliu mano „iPhone®“ įsikraus?

Taip

Kaip sužinoti, ar mano išmanusis telefonas yra suderinamas su programėle „NissanConnect“?

Suderinamų išmaniųjų telefonų sąrašo ieškokite „Nissan“ svetainėje.

Ar „NissanConnect“ programėlės naudos mano išmaniojo telefono duomenų planą?

Taip, „NissanConnect“ programėlės naudos jūsų išmaniojo telefono duomenų planą, kad pasiektų naudojamoms automobilinėms programėlėms reikiamą turinį ir paslaugas. Bus taikomi standartiniai duomenų perdavimo planų mokesčiai.

Kam man reikalingas kabelis „iPhone“ prijungti?

„Apple“ operacinė sistema nepalaiko viso „Bluetooth®“ ryšio diapazono.

Kam mano „iPhone®“ turi būti prijungtas kabeliu?

Telefoną reikia prijungti USB kabeliu, kad būtų galima naudotis programėle „NissanConnect“ arba leisti įrenginyje saugomą muziką. [*]

Jei du prijungtų išmaniųjų telefonų savininkai yra tame pačiame automobilyje, kieno telefono duomenys bus rodomi „NissanConnect“ ekrane?

Kai „NissanConnect“ aptinka du per „Bluetooth®“ susietus išmaniuosius telefonus, pirmumas bus teikiamas telefonui, kurį pažymėjote kaip aukštesnio pirmumo „Bluetooth“ įrenginį.


Kas nutiks aktyviai programėlei, kai ją pertrauks gaunamas skambutis?

Gaunami „Bluetooth“ skambučiai panaikina bet kokius garso šaltinius, įskaitant programėles. Vėliau sistema perjungs programėlę, kuri buvo aktyvi priimant gaunamą skambutį.

Ar galiu daryti kelias „Google“ sukurtų populiarių vietų paslaugos užklausas?

Ne, šiuo metu „NissanConnect“ leidžia atlikti tik vieną paslaugos užklausą vienu metu.

Jei mano sistema „NissanConnect“ yra suaktyvinta, ar vis tiek galiu transliuoti „Bluetooth“ garso įrašus?

Taip, jei telefonas palaiko „Bluetooth“ garso įrašų transliavimą, ši paslauga gali veikti ir su „NissanConnect“, tačiau bus labai apribotas automobilio valdiklių naudojimas. Transliuodami mėgstamiausius garso įrašus per programėlę „NissanConnect“ galėsite maksimaliai naudotis visomis ypatybėmis, peržiūrėti informaciją ir albumo apipavidalinimą.

Ar sistema naudoja daug duomenų? Ar nebus taikomi dideli tarptinklinio duomenų ryšio mokesčiai?

Duomenų naudojimo apimtis yra maždaug tokia pati kaip naršant socialiniuose tinkluose išmaniuoju telefonu, todėl mokesčiai turėtų būti panašūs, atsižvelgiant į klientų mobiliojo telefono paslaugų planą.

Ar yra ribojamas paslaugų naudojimo skaičius?

Šiuo metu ne. Nemokamas bandomasis „NissanConnect“ laikotarpis apima neribotą naudojimą.

Ar galiu savo „NissanConnect“ prisijungimo duomenis naudoti draugo arba išnuomotame automobilyje?

Ne. Jūsų prisijungimo duomenys naudojami tik jūsų automobilyje.

Ar „NissanConnect“ naudoja mano mobiliojo telefono pokalbių plano minutes?

Ne, „NissanConnect“ nenaudoja pokalbių plano. Ši sistema perduoda duomenis naudodamasi pasirinkto mobiliųjų paslaugų teikėjo 3G duomenų planu.


Kodėl paslaugos nepalaikomos mano gyvenamojoje vietovėje?

Ne visos paslaugos yra prieinamos visose šalyse.

Kodėl programėlė „NissanConnect“ kartais nebeveikia?

Programėlei „NissanConnect“ reikalingas stabilus interneto ryšys. Galbūt važiuojate vietove, kurioje jūsų mobiliojo ryšio paslaugų teikėjo duomenų signalas nėra stiprus. Jei signalas yra silpnas, ryšys gali trūkinėti, todėl internetas ir kai kurios „NissanConnect“ programėlės gali tinkamai neveikti.

Gavau klaidos pranešimą „Negalima nustatyti duomenų ryšio“. Ką daryti?

Jūsų automobilis neaptinka susieto telefono. Patikrinkite, ar telefone ir automobilyje yra suaktyvinta „Bluetooth“ funkcija ir ar jie yra susieti. Tolesnių nurodymų ieškokite telefono ar automobilio naudojimo instrukcijose.


Ar galiu pakeisti el. pašto adresą, kurį naudoju prisijungti prie portalo „NissanConnect“ ir savo „NissanConnect“ paskyros?

Taip, galite pakeisti savo el. pašto adresą portalo „You+Nissan“ profilio skyriuje.


Ar sistema yra saugi? Gal ji blaško vairuotojų dėmesį?

Naujoji sistema „NissanConnect“ atitinka griežčiausius vietinius saugos reikalavimus. Be to, „Nissan“ vidaus ekspertų komanda patikrino šią technologiją įvairiomis Europos sąlygomis, tobulindama klientų saugą.

Ar programėlės veikia automobiliui važiuojant? Ar tai nekenkia saugumui?

Automobiliui važiuojant programėlių funkcionalumas ribojimas, tačiau kaip ir reguliuojant radiją ar naudojant mobilųjį telefoną, vairuotojas visada privalo užtikrinti visišką automobilio kontrolę.


Ar galiu registruoti savo sistemą „NissanConnect“ nekurdamas paskyros?

Sistemai „NissanConnect“ reikalingas registracijos procesas, kad galėtumėte naudotis papildomomis paslaugomis. Todėl reikia sukurti paskyrą.

Kiek laiko trunka „NissanConnect“ paskyros sukūrimas?

Tai padaryti galima greitai ir lengvai. Reikia atlikti tris paprastus veiksmus: registruotis portale „NissanConnect“ ir suaktyvinti papildomas paslaugas; atsisiųsti programėlę „NissanConnect“; prijungti išmanųjį telefoną („Android“ per „Bluetooth“, „iOS“ per USB). Tada turėtumėte galėti pritaikyti mėgstamas programėles ir paslaugas.

Kaip sukurti ir pasiekti mano programėlės „NissanConnect“ paskyrą?

Visa tai atliekama naudojantis portalu „NissanConnect“. Pirmą kartą naudojantis portalu „NissanConnect“ bus rodomas raginimas sukurti ir suaktyvinti „NissanConnect“ paskyrą. Jei norite vėliau prisijungti prie savo „NissanConnect“ paskyros, eikite į: portalą „NissanConnect“, Mano paslaugos, Naujoji „NissanConnect“.

Kokios informacijos reikia norint registruoti „NissanConnect“ paskyrą?

Norėdami sukurti „NissanConnect“ paskyrą, pirmiausia turite registruotis portale „NissanConnect“ ir nurodyti VIN (transporto priemonės identifikavimo numerį). Norėdami nustatyti „NissanConnect“ paskyrą, turite sukurti naudotojo vardą ir prieigos kodą. Tie patys prisijungimo duomenys bus naudojami ir programėlėje „NissanConnect“.

Kodėl turiu registruotis portalo „NissanConnect“ savininkų portale?

Portale „NissanConnect“ savininkai turi patogią prieigą prie portalo „NissanConnect“, taip pat gauna daugybę paslaugų ir funkcijų, susijusių su „Nissan“ transporto priemonės nuosavybe.

Kaip reikia prijungti išmanųjį telefoną su programėle „NissanConnect“?

Savo „iPhone“ galite prijungti naudodami „Apple“ USB kabelį, o „Android“ telefoną galite prijungti per „Bluetooth“.

Kokie telefonai yra suderinami su mano automobilyje veikiančia sistema „NissanConnect“?

Skambinimui per „Bluetooth“ laisvų rankų įrangą galima prijungti daugumą telefonų su „Bluetooth“ funkcija. Kai kurie telefonai palaiko srautinį garso transliavimą per „Bluetooth“. Su programėle „NissanConnect“ galima naudoti tik tam tikrus išmaniuosius telefonus. Galite patikrinti, kokie telefonai yra palaikomi, kitame skyriaus Pagalba puslapyje. Pastaba: ne visos „NissanConnect“ paslaugos gali veikti jūsų telefone.

Ar norint naudotis „NissanConnect“ mano išmanusis telefonas turi būti prijungtas kabeliu?

Tik jeigu prijungiate „iPhone®“ prie sistemos „NissanConnect“ su navigacija. Kitu atveju išmanusis telefonas naudos „Bluetooth®“ ryšį [*].

Ko reikia, norint naudotis „Google“ paslauga „Siųsti į automobilį“?

„Google“ paslaugą teikia „Google“. Paslauga „Siųsti į automobilį“ veikia ne visose šalyse. „Google“ žemėlapiuose galite sužinoti, ar jūsų šalyje veikia paslauga „Siųsti į automobilį“.


Kaip veikia „NissanConnect“ programėlė?

Ji sujungia jūsų išmanųjį telefoną su transporto priemone ir perkelia įvairias integruotas automobilio programėles, ypatybes ir paslaugas, kad galėtumėte suasmeninti savo „Nissan“ automobilį.

Kokių ypatybių yra sistemoje „NissanConnect“?

„NissanConnect“ yra moderni integruota garso, navigacijos[*] ir ryšio sistema, kuri prisijungia prie jūsų išmaniojo telefono, pagerindama vairavimo patirtį ir padėdama sumažinti dėmesio blaškymą. Valdoma naudojant didelį, prietaisų skyde sumontuotą ir centre įrengtą ekraną, „NissanConnect“ gali transliuoti muziką, rodyti navigaciją, čia rasite daugybė populiarių išmaniųjų telefonų programėlių ir dar daugiau.

Ar galiu naudotis programėlės „NissanConnect“ paslaugomis vairuodamas?

Taip, visos „NissanConnect“ programėlės veikia automobiliui važiuojant, tačiau gali būti ribojamos tam tikros funkcijos, kad nebūtų blaškomas vairuotojo dėmesys. Pavyzdžiui, klaviatūra galima naudotis tik automobiliui stovint.

Kokių programėlių galima rasti su „NissanConnect“?

Šiuo metu prieinamas programėles galima peržiūrėti portalo „NissanConnect“ skyriuje „Tvarkyti mano programėles“ arba programėlėje „NissanConnect“.

Ar turiu atsisiųsti tam tikras programėles į savo išmanųjį telefoną prieš galėdamas naudotis jomis su sistema „NissanConnect“?

Portalo „NissanConnect“ skyriuje „Tvarkyti mano programėles“ ir programėlėje „NissanConnect“ šalia programėlių, kurias reikia atsisiųsti iš „App Store“, bus rodoma išmaniojo telefono piktograma.

Kam man reikalinga sistema su „NissanConnect“ programėlėmis, jei jau turiu programėlių savo telefone?

Automobilio ekrane bus rodomos jūsų išmaniojo telefono programėlės, jas galima valdyti per „NissanConnect“ ir saugiai bei paprastai naudoti. Dar svarbiau, sklandi informacijos, gautos iš išmaniojo telefono programėlių ir navigacijos sistemos, integracija leis labai lengvai suplanuoti kelionę.

Kokios „NissanConnect“ funkcijos yra ribojamos vairuojant?

Dėl taisyklių, reglamentuojančių vairuotojo dėmesio blaškymą, tam tikros funkcijos vairuojant gali neveikti. Pavyzdžiui, klaviatūra galima naudotis tik automobiliui stovint.

Sukūriau paskyrą, tačiau bandant naudotis „Nissan“ mobiliąja programėle, ji nepriima mano el. pašto ir slaptažodžio, nors įvedu teisingą el. pašto adresą ir slaptažodį. Ką daryti?

Tikėtina, kad prieš „Nissan“ mobiliajai programėlei atpažįstant jūsų el. pašto adresą ir slaptažodį reikia atlikti papildomus veiksmus. Dėl papildomų nurodymų kreipkitės į „Nissan“ klientų aptarnavimo centrą.