Kas yra „NissanConnect“?

„NissanConnect“ yra „Nissan“ susietų paslaugų sprendimas. Vairuotojo mobilusis telefonas naudojamas prisijungti prie debesies paslaugų, siekiant pagerinti vairuotojo potyrius ir padėti sumažinti blaškančius veiksnius.
„NissanConnect“ ir „NissanConnect“ su navigacija siūlo daugybę susietų paslaugų, įskaitant eismo ir orų informaciją realiuoju laiku, muziką, laisvųjų rankų tekstinius pranešimus ir populiarių vietų paiešką naudojantis debesies paslaugomis.

Kokios šalyse veikia „NissanConnect“?

„NissanConnect“ veikia šiose šalyse: Austrijoje, Belgijoje, Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Airijoje, Italijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Rusijos Federacijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Jungtinėje Karalystėje.

Kokie telefonai yra suderinami su mano „NissanConnect“ pagrindiniu įrenginiu?

Laisvų rankų įrangai su „Bluetooth“, srautiniam garso transliavimui per „Bluetooth“, „Google™“ sukurtų populiarių vietų ir „Google™“ „Siųsti į automobilį“ paslaugoms tiesiog reikia suderinamo* telefono su „Bluetooth“. Peržiūrėkite „Bluetooth“ ryšio instrukcijas.

Kur galiu registruotis į „NissanConnect“?

Į „NissanConnect“ galite registruotis svetainėje „You+ Nissan“ arba tiesiog portale „NissanConnect“.

Ar „NissanConnect“ reikalinga prenumerata?

Norint suaktyvinti kaip kurias „NissanConnect“ paslaugas prireiks prenumeratos arba savininko sutikimo.

Kiek kainuoja „NissanConnect“? Kada baigiasi paslaugos galiojimas?

„Google™“ sukurtų populiarių vietų ir „Google™“ „Siųsti į automobilį“ paslaugos yra nemokamos pirmuosius trejus metus po automobilio įsigijimo, vėliau reikės įsigyti prenumeratą. Pasibaigus bandomajam laikotarpiui, papildomoms paslaugoms bus reikalinga prenumerata. Kainos nurodytos prenumeratos puslapyje.
Naudojantis paslaugomis nuotoliniu būdu per suderinamą telefoną, gali būti taikomos standartinės tekstinių žinučių, pokalbių minučių, tarptinklinio ryšio ir (arba) duomenų naudojimo kainos. Kai kurios funkcijos priklauso nuo trečiųjų šalių sukurtų programėlių ir nesusijusių paslaugų teikėjų.
Tokios programėlės gali keisti / nebeveikti, norint jomis naudotis gali būti reikalinga mokama prenumerata. Norint suaktyvinti „Google™“ sukurtas populiarias vietas ir „Google™“ „Siųsti į automobilį“ sukurtas populiarias vietas, gali prireikti prenumeratos ir savininko sutikimo. Jei paslaugos teikėjas nutraukia / riboja paslaugos teikimą, paslaugos teikimas gali būti pristabdytas arba nutrauktas be iš ankstinio pranešimo arba bendrovės „Nissan“ ir (arba) jos atstovų atsakomybės. „Nissan“ neprisiima jokios atsakomybės už įrangos keitimą ar tobulinimą arba susijusias išlaidas, kurių naudotojas gali patirti, kad pasikeitus paslaugoms jomis galėtų naudotis toliau.

Ar šioms paslaugoms teikiama garantija?

Taip, „NissanConnect“ aparatinei įrangai taikoma „Nissan“ automobilio garantija.

Ką galite rasti „NissanConnect“ svetainėje?

„NissanConnect“ svetainėje galite prenumeruoti savo paslaugas arba atnaujinti jų prenumeratą, peržiūrėti savo transakcijų ir paskyros informaciją. Čia taip pat yra pateiktos paslaugos sąlygos ir taisyklės bei mūsų privatumo politika.


Kodėl reikia registruotis svetainėje „You+Nissan“?

Svetainėje „You+Nissan“ yra patogi prieiga prie portalo „NissanConnect“, taip pat – daugybė paslaugų ir funkcijų, susijusių su „Nissan“ transporto priemonės nuosavybe.

Kaip registruoti automobilį „NissanConnect Google™“ paslaugoms gauti?

Kai automobilis bus užregistruotas portale „NissanConnect“, turėsite sutikti su taisyklėmis ir sąlygomis, kad gautumėte „NissanConnect“ naudotojo ID ir slaptažodį bei gautumėte aktyvinimo instrukcijas.

Kas yra „NissanConnect“ naudotojo ID ir slaptažodis?

Tai prisijungimo duomenys, kurie patvirtina automobilio su „NissanConnect“ autentiškumą, kad būtų galima pasiekti „Google™“ paslaugas.

Įvedžiau savo „NissanConnect“ naudotojo ID / slaptažodį, tačiau įrenginys nebuvo registruotas.

Patikrinkite, ar telefonas yra susietas ir neveikia garsiakalbio režimu, tada bandykite dar. Galbūt suklydote įvesdami „NissanConnect“ naudotojo ID / slaptažodį; bandykite dar.

Įvedžiau savo „NissanConnect“ naudotojo ID / slaptažodį ir gavau klaidos pranešimą „nebegalima daugiau naudoti naudotojo vardo ir slaptažodžio“. Ką daryti?

Galbūt šis „NissanConnect“ naudotojo ID / slaptažodis buvo įvestas keliuose automobiliuose ir paskyra yra užrakinta. Paskambinkite „Nissan“ klientų priežiūros tarnybai, kad padėtų išspręsti šią problemą.

Įvedžiau savo „NissanConnect“ naudotojo ID / slaptažodį ir gavau pranešimą „automobilis jau yra naudojamas kito naudotojo“. Ką daryti?

Mėginate suaktyvinti jau suaktyvintą paslaugą, pvz., ankstesnio automobilio savininko arba kito naudotojo. Paskambinkite „Nissan“ klientų priežiūros tarnybai, kad padėtų išspręsti šią problemą.

Gavau klaidos pranešimą „Negalima nustatyti duomenų ryšio“. Ką daryti?

Jūsų automobilis neaptinka susieto telefono. Patikrinkite, ar telefone ir automobilyje yra suaktyvinta „Bluetooth“ funkcija ir ar jie yra susieti. Tolesnių nurodymų ieškokite telefono ar automobilio naudojimo instrukcijose.

Kokią technologiją naudoja „NissanConnect“, palaikydama duomenų perdavimą su mano mobiliojo ryšio pokalbių planu?

Duomenų perdavimo per balso telefoniją (Data-over-voice, DoV) technologija leidžia „NissanConnect“ teikti „Google™“ paslaugas.

Ar „NissanConnect“ naudoja mano mobiliojo telefono pokalbių plano minutes?

„NissanConnect“ naudos kelias minutes jūsų pokalbių plano, perduodama duomenis per balso telefoniją.

Ar mobiliajame telefone man reikalingas tekstinių žinučių planas?

Tekstinių žinučių siuntimo laisvomis rankomis pagalbininkas padės išklausyti tekstines žinutes, gautas telefone, palaikančiame MAP protokolą, ir atsakyti į jas. Bus taikomi standartiniai tekstinių žinučių siuntimo įkainiai.

Ar „NissanConnect“ reikalingas duomenų planas?

Ne, nė vienai iš paslaugų nereikalingas duomenų planas.

Kodėl užsisakydamas populiarių vietų, sukurtų „Google™“, ir „Google™“ „Siųsti į automobilį“ paslaugas turiu įvesti savo šalį?

„NissanConnect“ teikia vietines paslaugas ir naudoja vietinį numerį, kad mokesčiai už ryšį būtų kuo mažesni. Klaidingai įvedus šalį gali būti taikomi tarptinklinio ryšio mokesčiai.

Ar reikia turėti „PayPal®“ paskyrą, jei noriu įsigyti arba atnaujinti „Google™“ sukurtų populiarių vietų ir „Google™“ „Siųsti į automobilį“ paslaugas?

Ne, galite sumokėti už prenumeratą naudodami kredito kortelę, kaip „PayPal“ svečias.

Užsiregistravau, tačiau „Google™“ sukurtų populiarių vietų ir „Google™“ „Siųsti į automobilį“ paslaugos neprieinamos. Ką daryti?

Tai gali būti dėl tinklo problemų. Jei problema išlieka, kreipkitės į „Nissan“ klientų priežiūros tarnybą.

Kodėl paslaugos nepalaikomos mano gyvenamojoje vietovėje?

Ne visos paslaugos yra prieinamos visose vietovėse.

Mano paslaugos buvo išaktyvintos. Ką daryti?

Patikrinkite, ar dar galioja prenumerata. Norėdami suaktyvinti prieigą galite atnaujinti paslaugas.

Negaliu išsiųsti populiarios vietos į savo automobilį per „Google“ žemėlapius. Ką daryti?

Tai gali būti dėl tinklo problemų. Jei problema išlieka, kreipkitės į „Nissan“ klientų priežiūros tarnybą.

Ar galiu daryti kelias „Google™“ sukurtų populiarių vietų paslaugos užklausas?

„NissanConnect“ leidžia atlikti tik vieną paslaugos užklausą vienu metu.

Ar telefono skambutis pertrauks paslaugos užklausą?

Taip, atliekamas arba priimamas telefono skambutis nutrauks populiarių vietų, sukurtų „Google™“ ir „Google™„ „Siųsti į automobilį“ paslaugos užklausą. Jei skambutis atliekamas ar priimamas naudojant automobilio „Bluetooth“ laisvų rankų įrangą, automobilio garso sistema („Pandora“ ir pan.) balso skambučio metu bus pritildyta.

Ar yra ribojamas paslaugų naudojimo skaičius?

Šiuo metu ne.

Ar galiu savo „NissanConnect“ prisijungimo duomenis naudoti draugo arba išnuomotame automobilyje?

Ne. Jūsų prisijungimo duomenys naudojami tik jūsų automobilyje.

Pardaviau savo automobilį. Ką daryti?

Kadangi paslaugos yra susietos su automobiliu, rekomenduojame pašalinti automobilį tiek iš „You+Nissan“, tiek iš „NissanConnect“ portalo.

Kai susisiekti su „Nissan“ dėl tolesnės pagalbos?

Grįžkite į savo Savininko portalą ir pasirinkite klientų pagalbos tarnybos parinktį.