Jums, kaip privatiems klientams, savo pažadą tesėsime neribotą laiką. Prisijungę prie programos „You+Nissan“, galėsite palaikyti ryšį su mumis. Būsime Jums nuoširdūs, atviri ir sąžiningi. Pasirūpinsime Jumis. Pažadame.

Klientas turi teisę į nemokamą pakaitinį automobilį arba alternatyvų mobilumo sprendimą tokiomis sąlygomis:

Klientas turi būti užsiregistravęs programoje „You+Nissan“.

Klientas turi iš anksto užsakyti savo „Nissan“ automobilio techninę priežiūrą ar remontą ir paprašyti pakaitinio automobilio.

Netaikoma keičiant padangas.

Nors imamės visų priemonių, kad patenkintume klientų poreikius, „Nissan“ negarantuoja, kad galės pasiūlyti pakaitinį automobilį arba kad pakaitinis automobilis bus to paties modelio.„Nissan“ pasilieka teisę siūlyti alternatyvų mobilumo  sprendimą. Pakaitinis automobilis suteikiamas remonto/planinės priežiūros laikui (pvz. tepalų keitimas trunka pusvalandį, tai klientas turi teisę nemokamai naudotis pakaitiniu automobiliu pusę valandos) ir tik vienai dienai. Klientas turi sumokėti už degalus ir naudojimąsi mokamais keliais. 

„Nissan“ mobilumo sprendimas netaikomas transporto priemonėms, remontuojamoms po avarijos, keičiant padangas. Pateikiamo pakaitinio automobilio draudimui taikoma išskaita (skirtingoms atstovybėms gali skirtis).

Išsamesnės informacijos kreipkitės į įgaliotąją „Nissan“ atstovybę.

„Nissan“ ne aukštesnės kainos garantija taikoma tik dalyvaujančioms atstovybėms ir „Nissan“ įgaliotiesiems autoservisams.

„Nissan“ ne aukštesnės kainos garantija taikoma tik privatiems „Nissan“ klientams (ne verslo klientams).

Ne aukštesnės kainos garantija netaikoma šiems „Nissan“ modeliams: GT-R, 370Z, 350Z.

„Nissan“, jos atstovybės ar „Nissan“ įgaliotieji autoservisai pasilieka teisę savo nuožiūra priimti ar atmesti bet kurį konkurentų kainos pasiūlymą, jei atstovybės ar „Nissan“ įgaliotojo autoserviso nuomonetoks kainos pasiūlymas buvo pateiktas
nesąžiningai arba jei techninei priežiūrai ar remontui skirtas laikas trumpesnis nei numatyta „Nissan“ darbo rekomendacijose. 

„Nissan“ ne aukštesnės kainos garantija netaikoma kėbulo remontui; taip pat ji netaikoma keičiant alyvą ir filtrą, jei transporto priemonės garantija nėra pasibaigusi.

Kliento pateiktas konkurentų pasiūlymas turi atitikti šiuos reikalavimus:

a. Pasiūlymas yra autentiškas raštiškas pasiūlymas, kurio kaina yra mažesnė nei „Nissan“ atstovybės arba „Nissan“ įgaliotojo autoserviso siūloma techninės priežiūros ir mechaninio remonto darbų kaina.

b. Pasiūlymą p teikė pripažinta transporto priemonių remonto įmonė (pasiūlyme matomas įmonės ID), esanti ne toliau kaip per 10 km nuo „Nissan“ atstovybės arba „Nissan“ įgaliotojo autoserviso.

c. Pasiūlymas ne senesnis nei 1 mėnesio ir jame atskirtos dalių bei darbo kainos.

d. Pasiūlyme įtrauktos tik naujos autentiškos „Nissan“ dalys (ar jų atitikmuo). 

„Nissan Nordic Europe Oy“ („Nissan“) imsis visų protingų veiksmų, kad įvykdytų šiuos įsipareigojimus, tačiau „Nissan“ taip pat pasilieka teisę savo nuožiūra taisyti, keisti ar atšaukti bet kurį ar visus savo įsipareigojimus. 

Gedimo ar avarijos tikimybė nedidelė, bet jei tai įvyktų,  elyje tarnyba „Nissan Assistance“ visada pasiruošusi padėti. Jei nutiktų kas nors nenumatyto, pirmiausia skambinkite „Nissan“. „Nissan“ padarys viską, kad kliento automobilis vėl būtų kelyje kaip galima greičiau ir paprasčiau – dirbame visą parą, kiekvieną dieną (įskaitant sekmadienius ir valstybinių švenčių dienas). 

Pagalba kelyje „Nissan Assistance“ visam gyvenimui teikiama vienerius metus* po sutartyje numatyto garantinio laikotarpio, perkant planinę techninę priežiūrą įgaliotoje „Nissan“ atstovybėje. Šis vienerių metų laikotarpis* atnaujinamas kiekvienąsyk klientui atvykus į įgaliotąją „Nissan“ atstovybę atlikti jo „Nissan“ automobilio planinės techninės priežiūros.

Pagalba kelyje „Nissan Assistance“ visam gyvenimui teikiama nemokamai (galimo remonto kaina neįskaičiuota). Išsamesnės informacijos ieškokite garantijos brošiūroje (šalių, kuriose tiekiama pagalba kelyje „Nissan Assistance"", sąrašas pateiktas garantijos brošiūroje).

Skambinkite 8 80030725 Lietuvoje arba +372 606 4072 iš užsienio.

Klientai gali rinktis tarp „Nissan Assistance“ (visą parą, kiekvieną dieną) arba klientų aptarnavimo tarnybos (veikia nuo pirmadienio iki penktadienio, 9:00–17:00, išskyrus valstybinių švenčių dienas).

Skambučio kaina – įprastinis vietinio ryšio operatoriaus taikomas skambučio laidiniu arba mobiliuoju telefonu tarifas.

Su įgaliotosiomis „Nissan“ atstovybėmis ir autoservisais galite susisiekti jų numeriais.

Skambučiams nukreipti naudojamas interaktyvus atsiliepimas balsu.

Laukimas, kol atsilieps operatorius, nėra nemokamas.

Dėl didesnio skambučių skaičiaus gali tekti laukti ilgiau.

„Nissan“ neprisiima atsakomybės dėl su tinklu susijusių problemų, jei nepavyksta susisiekti telefonu, galima rašyti tam skirtu el. pašto adresu ir pokalbių programa (ten, kur tai taikoma).

*  2016 m. ar naujesniems „Navara“ modeliams – 2 metų laikotarpis.

Klientams, atvykusiems planinės techninės priežiūros ar remonto, bus pasiūlytas nemokamas transporto priemonės būklės patikrinimas. Klientams nebūtina dalyvauti tikrinant transporto priemonės būklę.

Jei patikrinus transporto priemonės būklę nustatoma, kad reikia atlikti papildomų darbų, klientui nurodoma darbų kaina ir paprašoma ją patvirtinti. Klientui nepatvirtinus kainos jokie papildomi darbai neatliekami. 

Klientui iš anksto raštu nurodoma numatyta darbų kaina.