NAUJASIS „NISSAN X-TRAIL“ SU „e-POWER“. Daugiau įkvėpimo kelionei.
Kas galėjo pagalvoti, kad elektrifikuotas važiavimas dera su nuotykiais? Naujasis „Nissan X-Trail“ apjungia dvi pažangias ir unikalias technologijas, dėl kurių galima važiuoti tiksliau, tyliau ir tausojant degalus, palyginti su tradiciniu benzininiu varikliu [1]. Unikalios „X-Trail" technologijos skiriasi nuo tradiciniuose hibridiniuose automobiliuose naudojamų technologijų. Šio automobilio akumuliatorių įkrauna benzininis variklis, todėl atskirai jo įkrauti nereikia. Taip pat galima versija su „Nissan e-4ORCE AWD“ technologija, užtikrinančia dar didesnę kontrolę ir stabilų važiavimą.

Unikali elektrifikuoto vairavimo patirtis, dabar – be įkrovimo. Tai – „Nissan e-POWER“
„Nissan e-POWER“

Pažanga tęsiasi su „e-POWER“. „Nissan e-POWER" yra unikali elektrifikuota technologija, kuri pralenkia tradicines hibridinių automobilių technologijas. „Nissan e-POWER“ – tai unikali elektrifikuota technologija, užtikrinanti tikslų ir tylų elektrinio variklio veikimą. Jo akumuliatorių įkrauna degalus tausojantis benzininis variklis [1]. Nereikia ieškoti jokių įkrovimo stotelių – vien žvalus ir efektyvus važiavimas mieste.
Elektrifikuoto vairavimo patirtis. „e-POWER“ su visų varomųjų ratų pavaros valdymu. Tai – „Nissan e-4ORCE“
„E-4ORCE“

Didžiausias šios galingos ir sklandžios elektrifikuotos technologijos teikiamas malonumas - važiavimas. Kelionė bus maloni tiek jums, tiek ir jūsų keleiviams. „Nissan e-4ORCE“ – tai unikali visų varomų ratų (AWD) elektrinė technologija, užtikrinanti tobulą galios ir beprecedentės kontrolės pusiausvyrą. Jauskitės drąsiau dėl geresnio sukibimo ir stabilesnio valdymo.

Automatinė transmisija „e-Shifter“
Moderni „e-Shifter“ sistema leis lengvai pasirinkti tarp dviejų „Nissan X-Trail“ režimų – D (važiavimo) režimo, kuris užtikrina geresnį variklio valdymą ir B (stabdymo) režimo (tik „ePOWER“ ir „e-4ORCE“ modeliuose), kuris veiksmingiau regeneruoja stabdymo metu susidarančią energiją ir nukreipia ją į akumuliatorių.
Sklandus ir stabilus važiavimas, kad ir kur besėdėtumėte
Įsibėgėjimas, stabdymas, posūkiai. Jie visi įtakoja važiavimo stabilumą. Naujasis „Nissan X-Trail“ su „e-4ORCE“ AWD technologija beveik tobulai balansuoja tarp apkrovų paskirstymo ir tikslios sūkio momento kontrolės, kad važiuotumėte tolygiai ir stabiliai. Keleiviai atvyks guvūs ir pailsėję, kad ir kur besėdėtų.

Turėdami galimybę rinktis iš 5 režimų, galėsite važiuoti bet kokiomis sąlygomis.
5 REŽIMŲ IŠMANIOJI AWD PAVARA

REŽIMAS „ECO“ – padeda nuvažiuoti toliau
REŽIMAS „STANDARD” – galios ir ekonomiškumo pusiausvyra
REŽIMAS „SPORT“ – guvesnei variklio reakcijai
REŽIMAS „SNOW“ – lėtesniam ratų sukimuisi ir stipresniam sukibimui
REŽIMAS „OFF-ROAD“ – pritaikytas važiuoti per purvą, smėlį ar žvyrą

Energijos srautus rodantis skaitmeninis borto kompiuteris
Jei jūsų automobilyje bus įdiegtas „Nissan X-Trail“ „e-POWER“ energijos matuoklis, turėsite pasirinkti pagal poreikius konfigūruojamo [3] 12,3" HD borto ekrano režimą – navigatoriaus nurodymų ir pramoginės informacijos arba automobilio energijos naudojimo režimą.
Pedalas „e-Pedal“
Pedalas „e-Pedal“ yra unikali „Nissan“ funkcija, leidžianti vairuotojams efektyviai didinti ir mažinti greitį tik akceleratoriaus pedalu, kai greitis yra didesnis kaip 10 km/h. Stabdžio pedalo prireiks tik staigesniam stabdymui ir visiškam sustojimui [2].

[1] Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP (l/100 km): 5,9–6,0 vidutinės CO2 išlakos pagal WLTP, min./maks. (g/km): 134–136" Pritaikyti pagal rinkos ypatumus ir tiekiamus modelius.
[2] Neturėtumėte pasikliauti tik vairuotojo patogumui sukurtomis funkcijomis. Esant tam tikroms sąlygoms ir aplinkybėms, kai kurios funkcijos gali neveikti. Taikomi greičio ir kiti apribojimai. Dėl „Nissan“ technologijoms taikomų taisyklių ir sąlygų kreipkitės į vietinę „Nissan“ atstovybę arba apsilankykite mūsų puslapyje www.nissan.lt.
[3] 12,3" HD jutiklinis ekranas yra tik „N-Connecta“ ir aukštesnės klasės automobiliuose.
[4] Šios funkcijos standartinėje versijoje nėra.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio, versijos ar pasiūlymo dalis. Pavaizduotos funkcijos gali būti neprieinamos, taip pat jų gali nebūti standartiniame pakete, tuomet jas galima įsigyti atskirai (už papildomą mokestį).