TURITE KLAUSIMŲ APIE „NISSAN“, MŪSŲ AUTOMOBILIUS AR PASLAUGAS? MŪSŲ KLIENTŲ APTARNAVIMO KOMANDA PASIRUOŠUSI ATSAKYTI Į JŪSŲ KLAUSIMUS.
KreipKITĖS į „Nissan“
AR GALIME JUMS PADĖTI? JEI TURITE KLAUSIMŲ APIE „NISSAN“ AUTOMOBILIUS ARBA PASLAUGAS, SUSISIEKITE SU MUMIS.

Klientų aptarnavimo komanda jūsų paslaugoms
Turite klausimų? „Nissan“ kontaktai pateikiami žemiau.
„Nissan“ klientų aptarnavimo centras
Kreipkitės į „Nissan“ klientų aptarnavimo centrą. Mūsų atstovas galės atsakyti į jūsų klausimus.
Telefonas: 8 800 30725
Skambinant iš užsienio: +372 606 4072
Mūsų skambučių centro darbo laikas – nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 09:00 iki 17:00 val..
Pagalba kelyje ,,Nissan Assistance"
Jūs vairuojate patikimą transporto priemonę, tačiau prireikus, siūlome kreiptis į pagalbos kelyje tarnybą „Nissan Assistance“. Skambinkite mums bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną, visoje Europoje ir mes padarysime viską, kad jums padėtume.
Sugedus transporto priemonei (garantinis gedimas, negarantinis gedimas, avarija) susisiekite su mumis.
Telefonas: 8 800 30725.
Skambinant iš užsienio: +372 606 4072.
Papildomas telefono numeris, kuriuo galite susisiekti:+370 52 70 94 04.