• Pereiti prie pagrindinio turinio

DUK

"Username"
Open Menu
  • AUTOMOBILIAI
  • PIRKTI NAUJĄ
    • SPECIALŪS PASIŪLYMAI
    • KAINININKAI IR BROŠIŪROS
    • MŪSŲ FINANSINIAI SPRENDIMAI
    • KORPORATYVINIAI PARDAVIMAI
    • UŽSAKYTI BANDOMĄJĮ VAŽIAVIMĄ
    • ATSTOVYBIŲ PAIEŠKA
  • RINKITĖS ELEKTRĄ
    • ELEKTRIFIKUOTI AUTOMOBILIAI
    • 100% ELEKTRINIAI
    • HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI IR e-POWER
    • e-4ORCE
    • NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS IR ĮKROVIMAS
    • ĮKROVIMAS NAMUOSE
    • ELEKTRIFIKUOTI AUTOMOBILIAI - DUK
    • SAUGUS AKUMULIATORIŲ BEI BATERIJŲ UTILIZAVIMAS
  • SAVININKUI
    • PASIŪLYMAI SAVININKAMS
    • ATSISIŲSTI SAVININKO PROGRAMĖLĘ
    • REZERVUOKITE „NISSAN“ SERVISĄ
    • VISOS PASLAUGOS
    • „NISSAN" AKSESUARAI
    • „NISSAN“ GARANTIJA
    • TECHNINĖ AUTOMOBILIO PRIEŽIŪRA
    • „NISSAN“ DRAUDIMAS
    • „NISSAN ASSISTANCE“ PASLAUGA
    • SUPORUOKITE SAVO TELEFONĄ SU AUTOMOBILIU
    • „NISSAN“ INSTRUKCIJOS
    • ATNAUJINKITE SAVO ŽEMĖLAPIUS
    • EKONOMIŠKAS VAIRAVIMAS
    • ATSTOVYBIŲ PAIEŠKA
  • ATRASKITE „NISSAN"
    • ELEKTRIFIKUOTI AUTOMOBILIAI
    • VAIRAVIMO TECHNOLOGIJOS
    • „NISSAN" PROGRAMĖLĖS
    • AUTOMOBILIO SISTEMOS
    • TVARUMAS
    • LEGENDINIAI „NISSAN" AUTOMOBILIAI
    • KONCEPCINIAI AUTOMOBILIAI
    • MŪSŲ PAŽADAS KLIENTUI
    • NAUJIENOS
    • 90-ASIS „NISSAN“ JUBILIEJUS
  • ATSTOVYBIŲ PAIEŠKA
  • UŽSAKYTI BANDOMĄJĮ VAŽIAVIMĄ
  • REZERVUOKITE „NISSAN“ SERVISĄ
  • KORPORATYVINIAI PARDAVIMAI
  • KONTAKTAI
  • UŽSAKYTI NAUJIENLAIŠKĮ
  • „NISSAN ASSISTANCE“ PASLAUGA
  • VISI AUTOMOBILIAI
  • 100% ELEKTRINIAI
  • HIBRIDAI IR E-POWER
  • BENZININIAI
VISIŠKAI NAUJA NISSAN MICRA
Nissan LEAF
Naujasis Nissan Juke
Nissan X-Trail
Nissan Ariya
VISIŠKAI NAUJA NISSAN MICRA
Nissan LEAF
Nissan Ariya
Naujasis Nissan Juke
Nissan X-Trail
Naujasis Nissan Juke
Nissan X-Trail

Dažnai užduodami klausimai

  • APIE „NISSAN"
  • SUSIETO AUTOMOBILIŲ DUOMENYS
  • TRANSPORTO PRIEMONĖS

APIE „NISSAN"

Bendroji informacija

Klausimas Atsakymas  
Kur galiu rasti išsamios informacijos apie gaminius ir kainas? Išsamios informacijos apie gaminius galite rasti spustelėję šią nuorodą www.nissan.lt/automobiliai/nauji-automobiliai.html  
Perku automobilį, kur galiu gauti finansinį pasiūlymą? „Nissan“ atstovas mielai padės jums rasti geriausią finansinį pasiūlymą bei suteiks visą reikiamą informaciją.   
Kaip sužinoti, kokia mano automobilio perpardavimo vertė? Jūsų automobilio perpardavimo vertė priklauso nuo daugybės skirtingų aspektų. Pavyzdžiui, nuvažiuoto atstumo kilometrais, automobilio pagaminimo metų ir pan. „Nissan“ atstovas, pirmiausia kruopščiai patikrinęs jūsų automobilį, galės įvertinti jo vertę www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html  
Kur galiu užsisakyti brošiūrą? Norėdami atsisiųsti brošiūrą, spustelėkite www.nissan.lt/automobiliai/lankstinukai.html. Kai pateiksite savo kontaktinius duomenis, atsiųsime jums elektroninę brošiūrą. Tačiau kam skaityti brošiūrą, kai lengvai galite susipažinti su pasirinkto automobilio funkcijomis užsisakę bandomąjį važiavimą. Norėdami užsisakyti bandomąjį važiavimą, spustelėkite www.nissan.lt/bandomasis-vaziavimas.html  
Kaip galiu užsisakyti „Nissan“ bandomąjį važiavimą? Bandomąjį važiavimą galite užsisakyti šiais būdais: internetu, spustelėję  www.nissan.lt/bandomasis-vaziavimas.htm arba apsilankę pas „Nissan“ atstovą. Norėdami rasti artimiausią „Nissan“ atstovą, spustelėkite www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html  

Kur galiu rasti informacijos apie dabartines „Nissan“ kampanijas ir pasiūlymus?

 

Norėdami gauti informacijos apie dabartines kampanijas, spustelėkite www.nissan.lt/automobiliai/pasiulymai.html. Jei turite automobilį „Nissan“, aktyvinkite ir peržiūrėkite asmeninę „YOU + Nissan“ svetainę, kurioje pateikiami specialūs pasiūlymai https://youplus.nissan.lt/LT/lt/YouPlus.html. Dėl naujausių pasiūlymų galite kreiptis ir į „Nissan“ atstovą.

 

 

Kur galiu rasti informacijos apie skirtingų modelių skirtingų spalvų pasirinkimo galimybes?

 

Informacijos apie galimas pasirinkti skirtingų automobilių modelių spalvas galite rasti brošiūrose arba klientams skirtuose kainoraščiuose. Norėdami užsisakyti brošiūrą, spustelėkite www.nissan.lt/automobiliai/lankstinukai.html

 

 

Kokia yra aktyvios galvos atramos sistemos paskirtis?

 

Kaklo sužalojimai sudaro daugiau nei 90 % visų sužalojimų, patiriamų galinio susidūrimo atvejais. „Nissan“ aktyvios galvos atramos sistema galinio susidūrimo atveju pastumia galvos atramą pirmyn. Taip galva ir kaklas juda kur kas mažiau, todėl sumažinamas susižalojimo pavojus. Šios galvos atramos dabar yra visų „Nissan“ lengvųjų automobilių standartinės įrangos dalis. 

 

 

Ar galiu vairuoti naują automobilį su priekaba, ar pirmiausia turiu įprasti važiuoti su ja?

 

Pirmiausia turite įprasti važiuoti su priekaba. Bent 800 kilometrų, pageidautina – 1 600 kilometrų.

 

 

Kodėl mano automobilio degalų sąnaudos skiriasi nuo sąnaudų, nurodytų brošiūroje?

 

Gamintojas transporto priemonės degalų sąnaudų bandymus atlieka vadovaudamasis griežtais reikalavimais. Tačiau brošiūroje nurodytos vertės yra tik apytikslės. Degalų sąnaudoms įtakos turi daugybė veiksnių, pvz., vairavimo būdas, paviršius, kuriuo važiuojama, ir degalų kokybė.

 

 

Kur galiu rasti informacijos apie laisvas darbo vietas bendrovėje „Nissan“?

 

Spustelėkite http://nissan-recruitment.eu/en/home/ ir būsite nukreipti į „Nissan“ darbo pasiūlymų Europoje portalą.

 

 

Kur galiu rasti „Nissan“ pranešimus spaudai?

 

Spustelėkite http://newsroom.nissan-europe.com/ ir gaukite naujausias „Nissan“ naujienas. 

 

 

Kurie „Nissan“ automobiliai gaminami Europoje?

 

„Juke“, „Qashqai“ ir „LEAF“ modeliai gaminami Anglijoje, Sanderlando gamykloje. „e-NV200“ ir „Navara“ gaminami Ispanijoje, Barselonoje. „Micra“ modelis gaminamas Prancūzijoje, Flins gamykloje. „X-Trail“ krosoveris gaminamas Japonijoje, Kyushu gamykloje.

 

 

Kur įsikūrusios Europoje gaminamų „Nissan“ automobilių gamyklos?

 

„Nissan“ turi vieną gamyklą Sanderlande (JK). Ji įkurta 1984 m. Taip pat „Nissan“ turi gamyklą Barselonoje. Čia automobiliai pradėti gaminti 1983 m.

 

 

Kaip galiu užsiregistruoti į klientų naudos programą „You+Nissan“?

 

Apsilankykite - įterpti šalių nuorodas į „Y+N“ portalo registracijos puslapį -. Kad galėtumėte užsiregistruoti, turite sužinoti savo VIN numerį (transporto priemonės identifikavimo numerį). VIN galima rasti ant automobilio prietaisų skydelio, techninės priežiūros knygelėje arba išsamios registracijos informacijos dokumente.

 

 

Kaip susisiekti su „Nissan“ klientų aptarnavimo tarnyba? 

 

„Nissan“ labai rūpinasi savo klientais. Jei mūsų svetainėje nerandate atsakymo į savo klausimą, nedvejodami susisiekite su Nissan klientų aptarnavimo tarnyba, užpildydami formą čia: www.nissan.lt/klientu aptarnavimas/susisiekite-su-mumis

 

Kas yra „Nissan Playstation GT-Academy“?

 

„Nissan Playstation GT Academy“ – tai tarptautinis „Nissan“ ir „Sony“ organizuojamas konkursas, leidžiantis iš virtualios erdvės persikelti į realybę. Geriausi „Gran Turismo“ žaidėjai gali varžytis dėl tik kartą gyvenime pasitaikančios galimybės tapti realaus profesionalaus lenktyninio automobilio vairuotoju. Visi žaidėjai, pademonstravę savo sugebėjimus virtualioje erdvėje, turi galimybę lenktyniauti realiu lenktyniniu automobiliu realioje trasoje ir laimėti didįjį prizą – vietą „Nissan“ lenktynininkų komandoje bei visus mokymus ir licencijas, kurių reikia norint lenktyniauti tarptautiniuose renginiuose. Pirmasis „GT-Academy“ konkursas vyko 2008 m. Tai turėjo būti vienkartinis renginys, tačiau dabar jis tapo kasmetine tradicija.

 

 

Kada prasidėjo „Renault“ ir „Nissan“ susijungimo procesas?

 

„Renault“ ir „Nissan“ sąjungos dokumentas pasirašytas 1999 m. kovo 27 d. Tai pirmoji tokio pobūdžio sąjunga, apimanti Japonijos ir Prancūzijos įmones su skirtingomis įmonių kultūromis ir prekių ženklais. Abi įmonės taiko vieną bendrą pelningo augimo ir interesų bendruomenės strategiją.  Šiam bendram tikslui įgyvendinti susijungusios „Renault“ ir „Nissan“ įmonės 1999 m. birželio mėn. pradžioje sukūrė bendras projektų struktūras, apimančias didžiąją dalį abiejų įmonių veiklų.

 

 

Kur įsikūrusi pasaulinė „Nissan“ būstinė?

 

„Nissan“ būstinė įsikūrusi Jokohamoje, Japonijoje. Adresas: 1-1, Takashima 1-chome, Nishi-ku, Yokohama-shi, Kanagawa 220-8686, Japan.

 

 

Ar „Nissan“ transporto priemonės dalyvauja automobilių sporto varžybose?

 

„Nissan“ transporto priemonės dalyvauja daugybėje įvairių automobilių sporto varžybų. Pavyzdžiui: „Super GT“. Daugiau informacijos galite rasti svetainėje anglų kalba: www.nissan-motorsports.com/ENN

 

 

Ar „Nissan“ aktyviai dalyvauja socialiniuose tinkluose?

 

Taip. Spauskite „Patinka“ mūsų „Facebook“ paskyroje arba sekite mus svetainėje „Twitter“. www.facebook.com/nissanlietuva, www.twitter.com/nissaneurope

 

 

Ar mano garantija galios, jei automobilį atsigabensiu iš užsienio?

 

„Nissan“ garantija galioja visose Europos šalyse, net jei automobilį gabensite iš vienos šalies į kitą Europos rinkos regione. Išsamesnės informacijos apie garantiją rasite savo „Nissan“ garantijos knygelėje. Tačiau atminkite, kad garantija negalios, jei visam laikui išgabensite automobilį iš to rinkos regiono, kuriam jis buvo pagamintas.

 

 

Kur galiu rasti techninius savo automobilio duomenis?

 

Geriausiai atsakyti į klientų klausimus dėl techninių problemų gali mūsų įgaliotųjų atstovybių techniniai darbuotojai. Reikiamos informacijos gausite susisiekę su bet kuria iš mūsų atstovybių.

 

 

Kaip dažnai reikia keisti automobilio krumplinį diržą?

 

Tai skiriasi atsižvelgiant į automobilio modelį. Informacijos rasite arba techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia.www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html

 

 

APLINKA

Kas yra REACh ir kur galėčiau gauti daugiau informacijos?

REACh yra ES reglamentas, aprašantis Europos ekonominėje erdvėje gaminamų arba importuojamų cheminių medžiagų registracijos, įvertinimo, patvirtinimo ir ribojimo tvarką.


„Nissan“ laikosi REACh reglamento reikalavimų ir prisideda prie pamatinių šio patvarkymo tikslų: saugoti žmonių sveikatą ir mažinti cheminių medžiagų aplinkai daromą žalą.


Daugiau informacijos rasite adresu www.nissan-safetysheets.com.


Svetainėje pateikiama informacija apie „Nissan“ gamyboje naudojamas medžiagas ir jų saugaus naudojimo rekomendacijas.

Kas yra „RMI“ ir kaip galima gauti „RMI“ informaciją?

Remonto ir techninės profilaktikos informacija (Repair and Maintenance Information “RMI”), yra automobilio techninė informacija, automobilio kompiuteryje saugoma diagnostikos ir duomenų nustatymų informacija, būtina norint atlikti „Nissan“ automobilių remonto arba techninės profilaktikos darbus. Visa ši informacija yra prieinama EB nepriklausomiems rinkos operatoriams.


Jeigu jūs esate nepriklausomas operatorius, „RMI“ informaciją galite rasti mūsų B2B portale, adresu: https://eu.nissan.biz/


Iškilus klausimams susisiekite su mumis.

Kas yra „PTI“ ir kaip galima gauti „PTI“ informaciją?

Periodinės techninės patikros informacija (Periodic Technical Inspections information „PTI“), yra automobilio techninė informacija bei duomenų nustatymai, būtini norint atlikti „Nissan“ automobilių periodinę techninę patikrą. Ši informacija yra prieinama EB automobilių patikros centrams.


Jeigu jūs esate techninės patikros centras, „PTI“ informaciją galite rasti mūsų B2B portale, adresu: https://eu.nissan.biz/


Iškilus klausimams susisiekite su mumis.


SUSIETO AUTOMOBILIO DUOMENYS

Tinkamumas atsisiųsti

Ar yra žingsnis po žingsnio procesas, kaip gauti mano transporto priemonės duomenis? 

Taip, procesas yra toks:

  1. Patikrinkite, ar jūsų transporto priemonė tinkama
    Tinkamumas priklauso nuo jūsų transporto priemonės modelio, komplektacijos ir gamybos metų. Kai kurie senesni „Nissan“ modeliai gali nekaupti arba nesaugoti susietų duomenų.

  2. Įsitikinkite, kad jūsų transporto priemonė susieta
    Turite būti prisijungę prie savo transporto priemonės per „NissanConnect Services“ programėlę. Jei dar to nepadarėte, galite atsisiųsti programėlę ir susieti savo transporto priemonę čia.
    Susiejimas su programėle yra būtinas vartotojo identifikavimui ir autentifikavimui.

  3. Pateikite užklausą
    Užpildykite šią formą, įvesdami tą patį el. pašto adresą, kurį naudojate „NissanConnect Services“ programėlėje. Pateikus formą, per 4 savaites gausite atsisiuntimo nuorodą.
 
Iš kokių transporto priemonių galiu atsisiųsti prisijungimo duomenis? 

Galite atsisiųsti prijungtus naudojimo duomenis iš šių "Nissan" transporto priemonių, jei jos buvo pagamintos nuo toliau nurodytų datų:

  • Nissan LEAF – nuo 2019 m. gegužės mėn.
  • Nissan NAVARA – nuo 2019 m. liepos mėn.
  • Nissan JUKE – nuo 2019 m. lapkričio mėn.
  • Nissan QASHQAI – nuo 2021 m. liepos mėn.
  • Nissan ARIYA – nuo 2022 m. liepos mėn.
  • Nissan X-TRAIL – nuo 2022 m. rugsėjo mėn.

Norint pasiekti ir atsisiųsti prijungtus naudojimo duomenis, jūsų transporto priemonė taip pat turi būti susieta su "NissanConnect" paslaugų programėle.

 
Kurie naudotojai gali atsisiųsti savo prijungtų transporto priemonių duomenis? 

Tik naudotojai, užsiregistravę "NissanConnect Services" programėlėje ir sutikę su duomenų naudojimo sutartimi savo transporto priemonės paleidimo ekrane, gali atsisiųsti savo prijungtos transporto priemonės duomenis. Jei sutartis nepriimama, transporto priemonė lieka privatumo režimu ir duomenys nerenkami.

Trečiosios šalys taip pat gali prieiti prie duomenų, jei jas įgaliojo naudotojas.

 
 
Kuriose šalyse naudotojai gali pasiekti savo prijungtų transporto priemonių duomenis?

Šiuo metu duomenys gali būti renkami 27 šalyse, kurios yra Europos Sąjungos (ES) narės, kuriose teikiamos "Nissan Connect" paslaugos.

 
 

Prašyti prieigos prie duomenų

Kodėl turiu nurodyti savo mobiliojo telefono numerį, kad galėčiau pasiekti prijungtos transporto priemonės duomenis? 

Norėdami pasiekti atsisiuntimą, atsiųsime jums pranešimą su saugia nuoroda. Saugumo sumetimais SMS žinute atsiųsime jums OTP (vienkartinį slaptažodį). Įvedę OTP į pateiktą lauką, galėsite atsisiųsti savo duomenis. Tai padeda užtikrinti, kad tik įgalioti vartotojai galėtų pasiekti turinį.

 
Kaip galiu bendrinti savo prijungtos transporto priemonės duomenis su trečiąja šalimi? 

Jei norite bendrinti savo prijungto automobilio duomenis su trečiąja šalimi, užpildykite privalomus laukus formoje „Prašyti duomenų“, įskaitant:

  • jūsų sutikimą dalytis duomenimis,
  • trečiosios šalies vardą,
  • trečiosios šalies telefono numerį (tapatybės patvirtinimui),
  • trečiosios šalies el. pašto adresą (nuorodai siųsti).

Jūsų paskyros arba transporto priemonės numeris (neprivaloma – tik trečiosios šalies nuorodai).  

Mes naudojame dviejų veiksnių autentifikavimą (2FA), kad apsaugotume jūsų atsisiuntimus.  

Saugumo sumetimais trečioji šalis turės paprašyti vienkartinio slaptažodžio (OTP), kuris bus išsiųstas SMS žinute į jų mobilųjį telefoną.  Trečioji šalis turi užregistruoti savo telefono numerį naudodama savitarnos įrankį vartotojo sąsajoje (UI) prieš gaudama OTP.  

Duomenis gaunanti trečioji šalis turi sutikti su konkrečiomis duomenų dalijimosi sąlygomis pagal ES duomenų aktą.

 
Kiek laiko užtruks, kol mano užklausa bus apdorota? 

Kai pateiksite užklausą, „Nissan“ ją apdoros be nepagrįsto delsimo. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad užklausos gali būti apdorojamos iki 4 savaičių. Jei po 4 savaičių negausite duomenų atsisiuntimo, susisiekite su mūsų ES duomenų akto palaikymo komanda. 

Atkreipkite dėmesį, kad jei tą pačią dieną pateikiamos kelios užklausos su persidengiančiomis datomis, bus apdorota tik paskutinė užklausa.

 
 
Ar vairuotojo identifikavimas naudojamas nustatyti, kas gali pasiekti prijungtos transporto priemonės duomenis?

Taip. Tam tikriems transporto priemonių modeliams numatyta sistema, leidžianti duomenų prašantiems asmenims susipažinti tik su savo vairavimo duomenimis. Tai pagrįsta paskutiniu naudotoju, kuris buvo prisijungęs prie "NissanConnect" paslaugų prieš išjungiant transporto priemonės variklį.

 
 

Techninės problemos / trikčių šalinimas

Kada duomenis bus galima atsisiųsti? 

Mes pateiksime jums duomenis, turimus apdorojimo metu. Duomenys atnaujinami kas 24 valandas, tačiau dėl ryšio problemų gali atsirasti vėlavimų. Jei taip atsitiks, duomenys paprastai bus prieinami kitą dieną.

 
Kodėl negavau jokių duomenų, kuriuos galėčiau atsisiųsti? 

Yra keletas priežasčių, kodėl galbūt negavote duomenų atsakydami į savo užklausą. Siekdami apsaugoti jūsų privatumą ir užtikrinti informacijos tikslumą, patikriname, ar užklausos teikėjas atitinka vairuotoją per pasirinktą laikotarpį. Peržiūrėkite šias galimas priežastis:


Laikotarpis arba naudojimo problema:

  • Pasirinktas laikotarpis neatitinka nuosavybės ar naudojimo laikotarpio.
  • Prašomu laikotarpiu transporto priemonė nebuvo vairuojama.
  • Transporto priemonė veikė privatumo režimu, todėl duomenys nebuvo perduodami.
  • Transporto priemonė buvo prasto korinio ryšio priėmimo zonoje, todėl duomenys galėjo būti neįrašyti.

Vairuotojo profilio problema:

  • Jei transporto priemonė buvo bendra, o variklis nebuvo išjungtas tarp vairuotojų, duomenys susiejami su paskutiniu naudotoju prieš išjungiant variklį.
  • Jei vairuojant transporto priemonę buvo pasirinktas kitas vairuotojo profilis, duomenys bus priskirti tam profiliui. Naudotojo profilių perjungimas kelionės metu įsigalioja tik išjungus variklį.

Transporto priemonių susiejimo ir paskyros problemos:

  • Užklausoje naudojamas el. pašto adresas nesutampa su jūsų ""Nissan Connected Services"" (NCS) paskyra.
  • Prijungtos paslaugos nebuvo suaktyvintos arba transporto priemonė nebuvo susieta su jūsų NCS paskyra per prašomą laikotarpį.
  • Jūsų NCS paskyra panaikinta – su ja susieti duomenys nebepasiekiami.
    Jei jūsų transporto priemonė buvo iš naujo susieta su ta pačia paskyra, pirmojo susiejimo duomenys gali būti nebepasiekiami.

Transporto priemonės tinkamumo klausimas:

  • Įvestas VIN buvo neteisingas. Patikrinkite dar kartą ir pateikite naują užklausą.
  • Jūsų transporto priemonė nepalaikoma, nes tai yra senstelėjęs modelis, importuota transporto priemonė arba partnerio pagaminta transporto priemonė.
  • Jūsų transporto priemonei skirtų prijungtų paslaugų galiojimo laikas gali būti pasibaigęs. Patikrinkite reikalavimus atitinkančių transporto priemonių sąrašą.
  • Konkretūs prašomi duomenys jūsų transporto priemonei nepalaikomi (pvz., aukštos įtampos akumuliatoriaus duomenys neelektrinei transporto priemonei).

Šalies apribojimo problema:

  • Jūsų NCS paskyra buvo sukurta šalyje, nepriklausančioje 27 ES valstybėms narėms (pvz., Jungtinėje Karalystėje, Norvegijoje, Šveicarijoje). Šiuo metu duomenis gali atsisiųsti tik 27 ES valstybių narių naudotojai.
  • Transporto priemonės, importuotos iš šalių, nepriklausančių 27 ES valstybėms narėms, šiuo metu negali atsisiųsti duomenų.

Laiko klausimas:

  • Duomenys atnaujinami kas 24 valandas. Per pastarąsias 24 valandas sugeneruota informacija dar gali būti nepasiekiama.
  • "Nissan" vis dar gali apdoroti jūsų užklausą. Prieš pateikdami naują, palaukite iki 4 savaičių.
 
 
Kaip dviejų veiksnių autentifikavimas (2FA) veikia atsisiunčiant jūsų duomenis? 

Mes naudojame dviejų veiksnių autentifikavimą (2FA), kad jūsų atsisiuntimai būtų saugūs. Štai kaip tai veikia:

1. Įveskite savo prisijungimo duomenis:
Kai pradedate atsisiuntimą, pirmiausia prisijunkite naudodami savo vartotojo vardą ir slaptažodį.

2. Gaukite OTP (vienkartinį slaptažodį):

  • Užklausos teikėjams: jei esate užklausos pateikėjas, OTP bus automatiškai išsiųstas SMS žinute telefono numeriu, kurį nurodėte pildydami užklausos formą "Nissan" svetainėje.
  • Trečiosioms šalims: jei esate trečiosios šalies naudotojas, prieš gaudami OTP turėsite užregistruoti savo telefono numerį naudodami mūsų savitarnos įrankį vartotojo sąsajoje.

Šis papildomas veiksmas užtikrina, kad tik įgalioti vartotojai galėtų saugiai pasiekti ir atsisiųsti reikiamus duomenis.

 
 
Ką daryti, jei negaunu vienkartinio slaptažodžio (OTP)?

Patikrinkite, ar įvedėte teisingą telefono numerį:

  • Jei Prašytojas: Prašymo pateikimo metu
  • Jei trečioji šalis : prašydama patvirtinimo kodo.

Jei jūsų numeris teisingas, bet po 5-10 minučių vis tiek negavote vienkartinio slaptažodžio (OTP), susisiekite su mūsų duomenų aktų palaikymo komanda čia.

 
Ką daryti, jei duomenų atsisiuntimo saitas neveikia?

Atsisiuntimo nuoroda galioja tik 7 dienas. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pateikite naują užklausą. Jei nuoroda neveikia, bet jos galiojimo laikas dar nepasibaigęs, susisiekite su mūsų Duomenų įstatymo palaikymo komanda čia.

 
 

Duomenų interpretavimas

Kokius prijungtos transporto priemonės duomenis galima atsisiųsti?  

Galite atsisiųsti dalį duomenų, kuriuos generuoja jūsų prijungtas automobilis, įskaitant kelionės duomenis, transporto priemonės našumą, būklę ir informaciją apie akumuliatorių bei įkrovimą.

Norėdami gauti išsamų visų galimų duomenų tipų apžvalgą, apsilankykite Duomenų žodyne.

 
Koks yra prijungtų transporto priemonių duomenų saugojimo laikotarpis? 

"Nissan" ribotą laiką saugo prijungtos transporto priemonės duomenis, kaip nurodyta "NissanConnect" sąlygose (žr. 4.8 skyrių "Saugojimo laikotarpis"). Galite paprašyti savo prijungtos transporto priemonės duomenų kopijos, jei prašomas laikotarpis neviršija saugojimo laikotarpio ir ne anksčiau kaip 2025 m. rugsėjo 12 d. (ES duomenų akto įsigaliojimo data).

 
 
Kaip galiu interpretuoti savo prijungtos transporto priemonės duomenis? 

Jūsų duomenys rodomi lentelėje su keliais stulpeliais:

  • Pirmame stulpelyje rodomas transporto priemonės identifikavimo numeris (VIN)
  • Antrame stulpelyje rodoma data ir laikas (laiko žyma)
  • Trečiame stulpelyje rodomas jūsų naudotojo ID
  • Likusiuose stulpeliuose rodomi skirtingų tipų duomenys ir jų vertės, surinktos iš jūsų transporto priemonės
VIN Timestamp User ID SpeedObjDisplayedValue.km/h EngineRPM AdaptiveCruiseControlDisplaySpeedSetting
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 31.8 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 0.0 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:01:00Z XXXX 0.4 1536 0
 

Norėdami gauti daugiau informacijos apie kiekvieną duomenų tipą, įskaitant aprašus ir reikšmių diapazonus, apsilankykite duomenų žodyne.
Duomenys yra tikslūs tuo metu, kai jie buvo surinkti ir sudėti į atsisiunčiamą failą. Jaunesni nei 24 valandų senumo duomenys negali būti įtraukti.

 
 
Ar mano prijungtos transporto priemonės surinkti duomenys yra tikslūs?

Duomenys dalijami tiksliai taip, kaip jie renkami. Tačiau jutiklio tikslumas gali būti paveiktas tuneliuose ar vietose, kuriose signalas prastas. Dėl to surinkti duomenys kartais gali atrodyti neįprasti arba neteisingi.

 
 
Kodėl duomenys rodomi skirtingose eilutėse?

Duomenų rinkimo laikas skiriasi priklausomai nuo jutiklių, todėl ne visi duomenys bus rodomi toje pačioje eilutėje ir gali skirtis priklausomai nuo kategorijos. Kai kurios funkcijos ir duomenų taškai galimi tik tam tikruose transporto priemonių modeliuose.

 
 
Kodėl trūksta duomenų ir (arba) pasikartojančių įrašų?

Kai kurie duomenys, pvz., įspėjimai ar įspėjimai, įrašomi tik tada, kai tenkinamos konkrečios sąlygos. Vietose, kuriose signalai silpni, pavyzdžiui, tuneliuose, jutikliai gali praleisti duomenis arba rinkti tuos pačius duomenis daugiau nei vieną kartą. Garantuojama, kad ne visi duomenys kiekvieną kartą bus įrašyti tiksliai.

 
 

TRANSPORTO PRIEMONĖS

Krosoveriai

Kurioje šalyje gaminamas „Nissan Qashqai“?

 

Į Europos rinkas tiekiami „Nissan Qashqai“ gaminami Sanderlando gamykloje, Anglijoje.   

Ar naujajame „X-Trail“ yra atsarginis ratas arba ratų remonto rinkinys?

 

Automobilyje „X-Trail“ yra laikino naudojimo atsarginis ratas  
Kokia didžiausia naujojo „X-Trail“ stogo apkrova? Didžiausia naujojo „X-Trail“ stogo apkrova yra 100 kg.  
Ar naujojo „X-Trail“ žibintai yra ksenoniniai, ar šviesos diodų? „X-Trail“ turi šviesos diodų žibintus.   
Ar naujojo „Juke“ žibintai yra ksenoniniai, ar šviesos diodų?

Visų versijų „Juke“ automobiliai turi LED žibintus.

 

Kas telpa padidintoje naujojo „Juke“ bagažinėje?

 

Naujojo „Juke“ bagažinė yra 40 % erdvesnė, palyginti su ankstesnės kartos „Juke“. Dabar joje telpa už vidutinį didesnis ir itin didelio dydžio lagaminas, kūdikio vežimėlis arba didelis golfo krepšys!

 

 

Elektrinės transporto priemonės

Kas yra „Nissan LEAF“?

 

„Nissan LEAF“ – tai nulinės emisijos transporto priemonė, kurią vairuojant neišmetama CO2. LEAF – tai trumpinys, reiškiantis rinkoje pirmaujantį ekologišką nebrangų šeimos automobilį (angl. „Leading, Environmentally friendly, Affordable, Family car“). „Nissan LEAF“ buvo pirmasis elektromobilis, 2011 m. gavęs metų automobilio apdovanojimą. Atlikus „Euro NCAP“ avarijų bandymus, 100 % elektrinis „Nissan Leaf“ pelnė didžiausią penkių žvaigždučių įvertinimą už saugumą. 

 

Kokį atstumą galima nuvažiuoti su „Nissan LEAF“ neįkrovus akumuliatoriaus?

 

Pilnai įkrautu akumuliatoriumi elektromobiliu „Nissan LEAF e+“ galima nuvažiuoti iki 385 km* (pagal WLTP, mišrus režimas), elektromobiliu „Nissan LEAF“ su pilnai įkrautu standartiniu akumuliatoriumi – iki 270 km* (pagal WLTP, mišrus režimas).  
Kiek laiko trunka įkrauti „Nissan LEAF“ akumuliatorių?

Dauguma „Nissan LEAF“ savininkų savo elektromobilius įkrauna namuose. Pasirinkus 6,6 kW ir 32 A namų kroviklį, nuo įspėjimo apie įkrovimą iki 100% „Nissan LEAF“ pakraunamas per mažiau kaip 7 val. 30 min., o „Nissan LEAF e+“ – per 11 val. 30 min.. Prietaisų skydelyje esantys šviesos diodai informuoja apie akumuliatoriaus įkrovimo būseną. Pastaruoju metu sparčiai didėja ir greitojo įkrovimo stotelių skaičius. Šiose stotelėse galima lengvai ir greitai įkrauti savo elektromobilį. Nuo 20%  iki 80% „Nissan LEAF“ akumuliatorių įkrausite per 60 min.**, o „Nissan LEAF e+“ – per 90 min.**.

 

Kiek kainuoja įkrauti „Nissan LEAF“?

 

Vien elektra varomo elektromobilio eksploatacija siekia maždaug 2 eurus 100 nuvažiuotų kilometrų – arba tiesiog 20 eurų 1000 nuvažiuotų kilometrų. Taikant vidutinę 2016 m. sausio mėnesio buitinės elektros kainą ne piko valandomis (6 kVA matuoklis).
 

Kaip galiu įkrauti „Nissan LEAF“?

 

Saugiausias ir patogiausias būdas įkrauti „Nissan LEAF“ ličio jonų akumuliatorių – kreiptis į „Nissan“ įgaliotąjį partnerį, kuris jums sumontuotų namuose naudojamą įkrovimo įrenginį. Kai įmanoma, galite naudotis viešaisiais įkrovimo taškais.

 

 

Kaip skiriasi „Nissan LEAF“ nuvažiuojamas atstumas esant skirtingoms oro sąlygoms?

 

„Nissan LEAF“ nuvažiuojamas atstumas skiriasi atsižvelgiant į vairavimo sąlygas ir vairavimo būdą. Sužinokite daugiau čia: www.nissan.lt/automobiliai/nauji-automobiliai/leaf.html

 

 

Kas yra „Nissan e-NV200“?

 

„Nissan e-NV200“ – tai nulinės emisijos transporto priemonė, kurią vairuojant neišmetama CO2. Galima įsigyti „e-NV200“ furgoną arba lengvąjį automobilį. 

 

 

Kokį atstumą galima nuvažiuoti su „e-NV200“ neįkrovus akumuliatoriaus?

 

„Nissan e-NV200“ nuvažiuojamas atstumas yra 200 km* (Nuotolis, vidutinės – WLTP).
 

Kiek laiko trunka įkrauti „Nissan e-NV200“ akumuliatorių?

 

Dauguma „Nissan e-NV200“ savininkų savo automobilius įkrauna namuose. Pasirinkus 6,6 kW kroviklį, „Nissan e-NV200“ nuo signalo įkrauti iki 100% pakraunamas per mažiau nei 7,5 val., naudojant buitinį 32 A įkrovimo įrenginį. Prietaisų skydelio šviesos diodai nurodo įkrovimo būseną. „Nissan“, vykdydama greito įkrovimo programą, didina greito įkrovimo stotelių skaičių. Šiose stotelėse galite lengvai įkrauti savo „Nissan e-NV200“ akumuliatorių nuo signalo įkrauti iki 80% pakraunama per 40 - 60 min.***
 

Kaip galiu įkrauti „Nissan e-NV200“?

 

Saugiausias ir patogiausias būdas įkrauti „Nissan e-NV200“ ličio jonų akumuliatorių – kreiptis į „Nissan“ įgaliotąjį partnerį, kuris jums sumontuotų namuose naudojamą įkrovimo įrenginį. Kai įmanoma, galite naudotis viešaisiais įkrovimo taškais.

 

 

Kuo „Nissan e-NV200“ skiriasi nuo „Nissan NV200“?

 

Kuriant elektromobilį „Nissan e-NV200“ buvo pasinaudota patirtimi, sukaupta modelių „LEAF“ ir „NV200“ gamybos metu. „Nissan e-NV200“ išorė labai panaši į modelį „NV200“. Esminiai išorės skirtumai: elektromobilis neturi išmetimo vamzdžio ir degalų užpylimo dangtelio, jo priekinėje dalyje yra akumuliatoriaus įkrovimo jungtis, taip pat elektromobilis išsiskiria LED žibintais. Apibendrinant galima pasakyti, kad elektrinė dalis labai panaši į „LEAF“, o kėbulas į „NV200“.  

*Įveikiamas nuotolis priklauso nuo įvairių sąlygų - automobilio komplektacijos lygio, įrangos, vairavimo stiliaus, oro sąlygų, bagažo svorio, keleivių kiekio ir topografijos. WLTP (angl. k. Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) yra naujas laboratorinis tyrimas skirtas apskaičiuoti lengvųjų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisijas.

**Krovimo laikas priklauso nuo aplinkybių, įskaitant ir įkrovimo stotelės tipą ir būklę, įvado galingumą, baterijos ir lauko temperatūrą įkrovimo vietoje. Nurodytas įkrovimo laikas yra kraunant „CHAdeMO“ tipo greito įkrovimo stotelėje. „Nissan LEAF“ parametrų užtenka daugumai kasdienių kelionių, o baterija turi apsauginius nustatymus, kurie apsaugo ją daugkartinio greitojo įkrovimo atvejais per trumpą laiko tarpą. Greitais įkrovimas gali užtrukti ilgiau nei nurodyta, jeigu baterijos temperatūros jutikliai aktyvuos baterijos apsaugos technologiją.

***Laikas priklauso nuo krovimo sąlygų, įkrovimo stotelės tipo bei būklės, akumuliatoriaus temperatūros bei talpos, taipogi nuo aplinkos temperatūros krovimo vietoje.

Mažos keliamosios galios krovininės transporto priemonės

Kur galiu rasti techninius komercinių automobilių duomenis?

 

Išsamios informacijos apie gaminius galite rasti spustelėję šią nuorodą www.nissan.lt/automobiliai/komerciniai-automobiliai.html arba susisiekę su „Nissan“ atstovu.  Norėdami rasti artimiausią „Nissan“ atstovą, spustelėkite www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html  

INFORMACIJA

Bendroji informacija

Kur galiu rasti artimiausią „Nissan“ atstovybę arba autoservisą?

 

Norėdami rasti artimiausią atstovą Šiaurės ir Baltijos šalyse, galite naudoti mūsų atstovybių paieškos puslapį. Eikite į atstovybių paieškos puslapį www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html   
Ar į „Nissan“ transporto priemonę galiu pilti naujuosius E10 degalus?  Tai priklauso nuo „Nissan“ modelio. Šią informaciją rasite arba „Nissan“ techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“atstovu.   

Kaip žinoti, kokią variklio alyvą naudoti savo automobiliui? 

 

Šią informaciją rasite arba „Nissan“ techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html

 

 

Kaip dažnai reikia atlikti automobilio suplanuoto techninio aptarnavimo darbus?

 

Šią informaciją rasite arba „Nissan“ techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html

 

 

Ką reiškia terminas „Leistinasis ašies svoris“?

 

Didžiausias svoris, kurį gali atlaikyti ašis (remiantis konstrukcija arba įstatymu). Būtina vienodai paskirstyti apkrovą, kad nebūtų perkrauta nė viena ašis. Tam tikrais atvejais bendrasis ašies svoris gali viršyti bendrą automobilio svorį. Tačiau tai nereiškia, kad galima viršyti bendrą automobilio svorį.

 

 

Kur galiu užsisakyti atsarginių detalių?

 

Originalių „Nissan“ detalių galite užsisakyti pas bet kurį įgaliotąjį „Nissan“ atstovą. Kad jis galėtų greitai ir efektyviai įvykdyti jūsų užsakymą, pas jį turite nuvykti turėdami savo transporto priemonės identifikavimo numerį (VIN), kurį galite rasti savo garantijos informacijos knygelėje arba V5 žurnale.

 

 

Kodėl mano automobilio degalų sąnaudos skiriasi nuo sąnaudų, nurodytų brošiūroje?

 

Gamintojas transporto priemonės degalų sąnaudų bandymus atlieka vadovaudamasis griežtais reikalavimais. Tačiau brošiūroje nurodytos vertės yra tik apytikslės. Degalų sąnaudoms įtakos turi daugybė veiksnių, pvz., vairavimo būdas, paviršius, kuriuo važiuojama, ir degalų kokybė.

 

 

Kaip rasti savo „Nissan“ transporto priemonės radijo kodą?

 

Jūsų „Nissan“ garso sistemos įrenginiui priskiriamas specialus saugos kodas, kad įrenginio nepavogtų vagys. Dėl šios priežasties asmuo, prašantis garso sistemos kodo, prieš jį gaudamas yra prašomas įrodyti, kad jis yra transporto priemonės savininkas. Pagrindinį jūsų transporto priemonės kodą gali duoti vietinis įgaliotasis „Nissan“ atstovas. Pas jį turite nuvykti turėdami nuosavybės teisės įrodymą, pvz., registracijos žurnalą (V5) arba originalų pardavimo dokumentą.

 

 

Kokie priedai, skirti mano „Nissan“ automobiliui, pasiekiami ir kur galiu jų įsigyti?

 

Išsami informacija apie visas jūsų „Nissan“ transporto priemonei skirtas detales ir priedus pasiekiama per mūsų įgaliotųjų „Nissan“ atstovybių tinklą. Norėdami rasti informacijos apie savo vietinį atstovą, spustelėkite www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html

 

 

Kaip dažnai turiu atlikti savo „Nissan“ automobilio techninės priežiūros darbus?

 

Reguliari techninė priežiūra itin svarbi siekiant užtikrinti jūsų transporto priemonės saugumą ir funkcionalumą. Jei nesilaikysite „Nissan“ rekomenduojamų jūsų automobilio techninės priežiūros intervalų, jūsų garantija gali nebegalioti. Rekomenduojamus techninės priežiūros intervalus galima rasti garantijos knygelėje, kurią gavote įsigiję automobilį. Be to, patarimo galite prašyti vietinio „Nissan“ atstovo.

 

 

Kur galiu rasti informacijos apie rekomenduojamą savo transporto priemonės padangų slėgį?

 

Informacija apie rekomenduojamą padangų slėgį pateikiama ant lipduko, priklijuoto prie A formos laikiklio tarp priekinių ir užpakalinių vairuotojo pusės durelių. Informacijos apie padangų slėgį galite ieškoti ir savininko vadove.

 

 

Kaip dažnai reikia keisti automobilio krumplinį diržą?

 

Tai skiriasi atsižvelgiant į automobilio modelį. Informacijos rasite arba techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html.

 

 

Nuosavybė

Kaip susisiekti su pagalbos kelyje „Nissan Assistance“ tarnyba?

 

Galima skambinti nemokamu telefono numeriu kiekvieną metų dieną savo vietos kalba. Surinkite:8 800 30725. Jei nepavyksta susisiekti šiuo telefono numeriu, galite naudoti atsarginį numerį: +372 606 4072. Visada bandysime jums padėti, o jei reikės,atsiųsime ką nors į jūsų buvimo vietą.   

Kas yra „Nissan“ garantija?

 

Naujiems „Nissan“ lengviesiems automobiliams ir elektromobiliams taikoma 5 metų / 100 000 km garantija (priklausomai nuo to, kuri sąlyga išpildoma anksčiau), kurią sudaro 3 metų / 100 000 km gamyklinė garantija + 2 metų „ Nissan 5★“ pratęsta garantija, kurią kaip draudimo produktą siūlo įmonė „Nissan International Insurance Limited“.

„Nissan“ lengviesiems komercinės paskirties automobiliams su ICE (nuo 2015.09.01.) taikoma standartinė 5 metų / 160 000 km gamintojo garantija (priklausomai nuo to, kuri sąlyga išpildoma anksčiau).

Pasirinkus pratęstą „Nissan 5★“ garantiją, galima dar padidinti automobilio ridą (jeigu tai jums yra aktualu).

Plačiau: www.nissan.lt/savininkui/nissan-paslaugos/nissan-automobiliu-garantija.html

 

Ar turiu teisę į pakaitinį automobilį, jei mano transporto priemonė remontuojama pagal garantiją?

 

Garantija nesuteikia teisės gauti pakaitinio automobilio. Tačiau, jei „Nissan“ klientas turi problemų su savo automobiliu, kuriam būtinas garantinis remontas, „Nissan“ atstovas gali padėti pasiūlydamas pakaitinį automobilį, jei tai įmanoma. Kiekvienas atstovas turi ribotą kiekį pakaitinių automobilių, todėl ir galimybės jį gauti yra ribotos.

 

 

Kas yra „Nissan“ 5 žvaigždučių išplėstinė garantija?

 

Kai perkate naują arba naudotą „Nissan“ transporto priemonę, taip pat galite įsigyti „Nissan“ 5 žvaigždučių papildomą garantiją. Galite būti ramūs, nes garantija padengia visus mechaninius ir elektros sistemos gedimus iki penkerių metų. „Nissan“ 5 žvaigždučių išplėstinė garantija pradeda galioti, kai baigia galioti jūsų transporto priemonės garantija. Be to, į ją įeina pagalbos kelyje.

 

 

Kaip galiu užsiregistruoti į klientų naudos programą „You+Nissan“?

 

Apsilankykite -www.nissan.lt/savininkui/jus-plius.html. Kad galėtumėte užsiregistruoti, turite sužinoti savo VIN numerį (transporto priemonės identifikavimo numerį). VIN galima rasti ant automobilio prietaisų skydelio, techninės priežiūros knygelėje arba išsamios registracijos informacijos dokumente.

 

 

Nerandate to, ko ieškote?

  • Atsisiųskite brošiūrą

  1. Pradžia
  2. Susieto automobilio duomenys
  3. DUK

Toggle KLIENTŲ APTARNAVIMO TARNYBA menu KLIENTŲ APTARNAVIMO TARNYBA

  • Žodynas
  • DUK
  • Kontaktai
  • Nauji išmetamų teršalų bandymai
  • BDAR: jūsų duomenų apsauga
  • Padangų žymėjimo informacija
  • Puslapis gelbėtojams
  • SUSIETO AUTOMOBILIO DUOMENYS

Toggle ASORTIMENTAS menu ASORTIMENTAS

  • Krosoveriai
  • 100% elektrinis
  • „e-POWER“
  • „e-4ORCE“
  • Hibridas
  • Lengvasis Hibridas

Toggle TINKLAS menu TINKLAS

  • Atstovybių paieška
  • Intelligent Mobility

Toggle „Nissan Lietuva“ socialiniuose tinkluose menu „Nissan Lietuva“ socialiniuose tinkluose

  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • Svetainės žemėlapis
  • Naujienų skyrius
  • Privatumas
  • Slapukai
  • Nuostatos ir sąlygos

© Nissan 2025

  • PASIŪLYMAI
  • VAŽIAVIMAS
  • ATSTOVYBIŲ PAIEŠKA
  • KAINOS