„COVID-19“ karantino pabaiga
Mūsų atstovybės veikia. Sužinokite kaip mes užtikriname Jūsų saugumą automobilio pirkimo ir aptarnavimo metu.
Judėkime pirmyn kartu!
Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo. Jūsų „Nissan“ komanda.
Atstovybių būsenos atnaujinimas
Mūsų salonai jau veikia visoje šalyje. Susisiekite su vietine „Nissan“ atstovybe ir sužinokite jos darbo valandas.
Saugaus vizito užtikrinimas*
Mūsų atstovybių tinkle buvo įdiegtos visos būtinos priemonės, kurios padės užtikrinti Jūsų saugų ir malonų apsilankymą. Mes ėmėmės šių priemonių:
- Klientų srautų salone valdymas;
- Socialinės distancijos tarp darbuotojų, klientų ir tiekėjų užtikrinimas;
- Kruopšti ir reguliari automobilių, įrangos bei patalpų dezinfekcija;
- Darbuotojams bei klientams skirtos higienos bei apsauginės priemonės (pirštinės, dezinfekcinis skystis, veido kaukės);
- Savarankiškai atliekamas bandomasis važiavimas su iš anksto suteikiamais nurodymais ir po važiavimo atliekama apklausa;
- Kruopšti dezinfekcija prieš kiekvieną bandomąjį važiavimą ir po jo.
* Apie konkrečias higienos priemones jus informuos vietinė atstovybė.
Saugus Jūsų automobilio aptarnavimas
Visos aukščiau aprašytos priemonės taip pat yra taikomos ir mūsų aptarnavimo popardavimo procese, siekiant užtikrinti, kad Jūsų automobilis būtų saugiaipriimtas, aptarnautas ir grąžintas.
„Nissan“ techninė pagalba – nemokama paslauga „Nissan Assistance“
Norėdama užtikrinti ramybę vairuojant, įmonė „Nissan“ Jums siūlo nemokamą techninės pagalbos paslaugą „Nissan Assistance“, kuri bus teikiama visą Jūsų „Nissan“ automobilio garantijos galiojimo laikotarpį. O pasibaigus šiam laikotarpiui, nemokamas šios paslaugos teikimas bus pratęstas metams, kiekvieną kartą atlikus planinius techninės profilaktikos darbus oficialiame „Nissan“ servise. Gedimo atveju „Nissan Assistance“ paslauga Jūs galėsite naudotis ištisą parą, 7 dienas savaitėje! Tiesiog paskambinkite mums ir mes Jums padėsime!
Savo apsilankymą pradėkite iš namų
Mes sukūrėme elektroninius įrankius, kurie padės optimaliai pasiruošti mūsų susitikimui. Šie įrankiai suteikia Jums galimybę atlikti virtualų turą, palyginti įvairius modelius bei jų versijas. Mūsų bendra kelionė prasideda Jums patogiai sėdint ant savo sofos namuose.