„NISSANCONNECT“ INTEGRUOTOSIOS SISTEMOS

Integruotosios navigacijos žemėlapius galite atnaujinti dviem būdais.

 

„NISSANCONNECT“ INTEGRUOTOSIOS SISTEMOS

Integruotosios navigacijos žemėlapius galite atnaujinti dviem būdais.

 

„NISSANCONNECT“ INTEGRUOTOSIOS SISTEMOS

Integruotosios navigacijos žemėlapius galite atnaujinti dviem būdais.

1 būdas

Automatinis žemėlapio atnaujinimas

Pasirinkite savo regioną ir automobilis automatiškai tikrins, ar nėra atnaujinto žemėlapio. Jums belieka pasirūpinti, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje.

2 būdas

Žemėlapio atnaujinimas per „Wi-Fi“

Norėdami atnaujinti kitų regionų žemėlapius, turite tiesiog prijungti automobilio navigacijos sistemą prie „Wi-Fi“ tinklo ir patikrinti, ar nėra atnaujinto žemėlapio.

Turite senesnę versiją?
Norėdami gauti naujausią versiją – tiesiog atnaujinkite.

Turite senesnę versiją?
Norėdami gauti naujausią versiją – tiesiog atnaujinkite.

Own an earlier generation ?
To get the latest version - simply update.

Atnaujinkite žemėlapius

 

Tiesiog įveskite automobilio modelį ir metus, kad gautumėte naujausius žemėlapius.

Atnaujinkite žemėlapius

1 būdas

Automatinis žemėlapio atnaujinimas

1 būdas

Automatinis žemėlapio atnaujinimas

1 būdas

Automatinis žemėlapio atnaujinimas

Kai atliksite toliau nurodytus veiksmus, „Nissan“ kas 7 dienas tikrins, ar nėra naujų žemėlapių, o radęs apie tai praneš.

1 veiksmas

 

Automobilio ekrane pasirinkite „Informacija“.

 

2 veiksmas

 

Tada pasirinkite „Sistemos informacija“.

 

3 veiksmas

 

Dabar pasirinkite „Žemėlapio atnaujinimas“.

 

4 veiksmas

 

Pasirinkite „Žemėlapio atnaujinimo nuostatos“.

 

5 veiksmas

 

Dabar tiesiog pasirinkite regioną.

 

6 veiksmas

 

Ekrane pasirodžiusiame lange patvirtinkite savo pasirinkimą. Jeigu sistema ras atnaujintą žemėlapį, pasirodys atitinkamas pranešimas.

 

2 būdas

Žemėlapio atnaujinimas per „Wi-Fi“

2 būdas

Žemėlapio atnaujinimas per „Wi-Fi“

2 būdas

Žemėlapio atnaujinimas per „Wi-Fi“

Jei norite žemėlapį atnaujinti per „Wi-Fi“, turite pasirūpinti, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje; taip pat galite naudotis telefono ryšiu.

1 veiksmas

 

Automobilio ekrane pasirinkite „Informacija“, „Sistemos informacija“ ir „Žemėlapio atnaujinimas“.

 

2 veiksmas

 

Pasirinkite „Atnaujinti per „Wi-Fi“.

 

3 veiksmas

 

Pasirinkite regionus, kuriuos norite atnaujinti. Jeigu sistema naujesnio žemėlapio neras, pamatysite pranešimą „Turite naujausią žemėlapio versiją“.

 

4 veiksmas

 

Jei sistema ras atnaujintus žemėlapius, ekrane matysite, kurių jūsų pasirinktų regionų žemėlapius galima atnaujinti. Tada tiesiog pasirinkite „Taip“.

 

Reikia pagalbos?

Reikia pagalbos?

Need help?

„Nissan“ skambučių centras

Susisiekite

Bet kada skambinkite mums telefonu +372 606 4072 arba pasikalbėkite su mumis svetainėje, o jei atsakymą norite gauti el. paštu, užpildykite kreipimosi formą.

Atsakymai į visus Jūsų klausimus

Atsakymai į visus Jūsų klausimus

All your questions answered

KAIP PRANEŠAMA APIE ŽEMĖLAPIO ATNAUJINIMĄ?

Jeigu nustatytas norimas regionas, atsiradus naujam žemėlapių atnaujinimo paketui automobilio informacinės-pramoginės sistemos ekrane pamatysite iššokantįjį pranešimą. Nuoroda į atnaujintą puslapį

KAIP ATKURTI AUTOMOBILIO INFORMACINĖS-PRAMOGINĖS SISTEMOS GAMYKLINES NUOSTATAS?

Jeigu norite atkurti gamyklines nuostatas pasirinkite:
Nuostatos > „NissanConnect Services“ > Grąžinti visas numatytąsias „NissanConnect Services“ paslaugas

AR GALIU NAUDOTIS TELEFONO VALDYMO BALSU FUNKCIJOMIS TIESIOG AUTOMOBILYJE?

Taip, tačiau telefone turite įjungti „Siri“ arba „Google Assistant“ programą.
Šios funkcijos turi būti įjungtos telefono nuostatose. Balso komandų funkcijoms įjungti turėsite palaikyti paspaustą vaire integruotą balso komandos mygtuką.

„APPLE CARPLAY“ NEVEIKIA. KĄ DARYTI?

Jeigu „Apple CarPlay“ neveikia, patikrinkite:

  • ar naudojate sertifikuotą ir tinkamą laidą;
  • ar „iPhone“ nuostatose aktyvinta „Siri“ programa.
  • Prijungę „iPhone“ prie USB lizdo patvirtinkite pranešimą.
  • Pasirūpinkite, kad naudojamas laidas būtų švarus.
  • Pasirūpinkite, kad telefono dėklas, jeigu jį naudojate, netrukdytų įkišti kištuką iki galo.
  • Pasirūpinkite, kad įkrovimo lizdas būtų švarus ir dulkės netrukdytų tinkamai įkišti kištuką.

„ANDROID AUTO“ NEVEIKIA – KĄ DARYTI?

eigu „Android Auto“ neveikia, atlikite vieną iš toliau nurodytų veiksmų:

  • Jeigu naudojate 9 arba senesnę „Android“ versiją, iš programėlių parduotuvės atsisiųskite „Android Auto“ programėlę. Jeigu senesnę „Android“ versiją atnaujinote į 10, papildomai turėsite atsisiųsti „Android Auto“ programėlę. 
  • Naudokite su telefonu suderintą originalų laidą. 
  • Pasirūpinkite, kad naudojamas laidas būtų švarus.
  • Pasirūpinkite, kad telefono dėklas, jeigu jį naudojate, netrukdytų įkišti kištuką iki galo.
  • Pasirūpinkite, kad įkrovimo lizdas būtų švarus ir dulkės netrukdytų tinkamai įkišti kištuką.

Susiekite savo telefoną su automobiliu

 

Greitai prijungsite „Bluetooth“ įrenginį prie „Nissan“ automobilio ir užvedę turėsite sklandų ryšį.

Susiekite savo telefoną su automobiliu

„Maps & Live Traffic“ yra mokamosios paslaugos, tačiau tam tikriems automobiliams jos 3 metus teikiamos nemokamai. Apsilankykite automobilio su šia įranga puslapyje (  ) arba peržvelkite automobilio brošiūrą. Daugiau informacijos teiraukitės savo „Nissan“ atstovybėje. (3) „Amazon“, „Alexa“ ir visi susiję logotipai yra „Amazon.com, Inc.“ arba jos asocijuotųjų bendrovių prekių ženklai. (4) „Maps & Live Traffic“ (žemėlapių ir tiesioginio eismo), „Remote Control Services“ (nuotolinio valdymo) ir „Smart Alerts“ (išmaniųjų įspėjimų) paslaugos įprastai yra mokamos; kai kurių modelių ir (arba) klasių automobiliuose su „NissanConnect Services“ įranga, šiomis paslaugomis nemokamai galima naudotis 3 metus. Apsilankykite automobilio su šia įranga puslapyje arba peržvelkite automobilio brošiūrą. Daugiau informacijos teiraukitės vietinėje „Nissan“ atstovybėje. (5) Funkcija siūloma tam tikrose rinkose; išsamesnės informacijos teiraukitės savo „Nissan“ atstovybėje.