PROGRAMĖLĖ „NISSANCONNECT SERVICES“

Pasiimkite telefoną ir atsisėskite į automobilį! Tada atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad galėtumėte naudotis ryšio paslaugomis.

 

PROGRAMĖLĖ „NISSANCONNECT SERVICES“

Pasiimkite telefoną ir atsisėskite į automobilį! Tada atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad galėtumėte naudotis ryšio paslaugomis.

 

PROGRAMĖLĖ „NISSANCONNECT SERVICES“

Pasiimkite telefoną ir atsisėskite į automobilį! Tada atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad galėtumėte naudotis ryšio paslaugomis.

1 veiksmas

Atsisiuntimas

 

Atsisiųskite į išmanųjį telefoną programėlę „NissanConnect Services“, kaip ir bet kurią kitą programėlę, iš „App Store“ arba „Google Play Store“.

 

Atsisiųsti iš „Apple App Store“

Atsisiųsti iš „Google Play Store“

2 veiksmas

Prisijungimas arba prisiregistravimas

 

Programėlėje sukurkite „NissanConnect“ paslaugų paskyrą arba prisijunkite, jeigu ją jau turite.

 

3 veiksmas

Automobilio kėbulo numerio (VIN) įvedimas programėlėje

 

Šis 17 rašmenų kodas nurodytas ant automobilio, priekinio stiklo ir prietaisų skydelio susijungimo vietoje, vairuotojo pusėje, taip pat jį rasite automobilio registracijos sertifikate.

 

4 veiksmas

Susiejimo kodas automobilio ekrane

 

Įjunkite informacijos ir pramogų sistemą ir pradžios meniu pasirinkite: Informacija > „NissanConnect“ paslaugos > Informacijos kanalai > Paskyros informacija > Automobilio susiejimo kodas.
Jeigu aplanko „Paskyros informacija“ nematote, pasirinkite „Redaguoti kanalų sąrašą“, o tada „Taip“. Grįžkite atgal į paskyros informacijos puslapį.

 

5 veiksmas

Susiejimo kodo įvedimas programėlėje

 

Grįžkite į programėlę ir įveskite susiejimo kodą. Ji patvirtins, kad paslaugos aktyvinamos. Tuomet paslaugomis galėsite naudotis. Sėkmingos kelionės neprarandant ryšio!

 

Reikia pagalbos?

Reikia pagalbos?

Need help?

„Nissan“ skambučių centras

Susisiekite

Bet kada skambinkite mums telefonu +372 606 4072 arba pasikalbėkite su mumis svetainėje, o jei atsakymą norite gauti el. paštu, užpildykite kreipimosi formą.

Atsakymai į visus Jūsų klausimus

Atsakymai į visus Jūsų klausimus

All your questions answered

KOKIA PROGRAMĖLEI REIKALINGA „ANDROID“ / „APPLE“ TELEFONŲ PROGRAMINĖ ĮRANGA?

„NissanConnect Services“ veikia su:

bet kokiu „iPhone“, „iPad“ arba „iPod Touch“ įrenginiu su „iOS“ 11.0 ar naujesne versija.
Bet kokiu „Android“ įrenginiu su „Android“ 4.3 arba naujesne versija.

KODĖL MANO AUTOMOBILIO IDENTIFIKACIJOS NUMERIS (VIN) NEPRIIMAMAS?

Pirmiausia svetainėje patikrinkite, ar programėlė suderinama su Jūsų automobiliu.
Taip pat patikrinkite, ar VIN nurodėte didžiosiomis raidėmis ir ar „0“ (nulis) nebuvo supainiotas su raide „O“ ir atvirkščiai.
Taip pat patikrinkite, ar nėra jokių tarpų arba simbolių, nes jie nepriimami. 

KĄ DARYTI, JEIGU NEGALIU SUSIKURTI VARTOTOJO PASKYROS?

Jeigu registruodamiesi susiduriate su kokiais nors sunkumais, paskaitykite toliau pateiktą patikrinimų sąrašą: 

  • Ar jau susikūrėte „NissanConnect Services“ vartotojo paskyrą? Jeigu taip, negalite dar kartą registruotis naudodami tą patį el. pašto adresą. Tiesiog spustelėkite mygtuką Pamiršote slaptažodį?, ir gausite naują slaptažodį. 
  • Ar Jūsų el. pašto adresas įrašytas be klaidų? (Patikrinkite, ar neliko tarpų ir netrūksta raidžių.)
  • Ar visi laukeliai užpildyti?
  • Ar slaptažodis teisingas?
  • Jeigu vis dar kyla keblumų, gali būti, kad automobilis užregistruotas ankstesniam savininkui. Tokiu atveju kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių šiuo numeriu. („šiuo numeriu“ turi būti nuoroda į skambučių centro telefono numerį.)

ĮSIGIJAU NAUDOTĄ „NISSAN“, KAIP AKTYVINTI PASLAUGAS?

Jeigu įsigijote naudotą „Nissan“ automobilį, patikrinkite, ar jis suderinamas su programėle „NissanConnect Services“.Jeigu taip, atlikite tą pačią susiejimo procedūrą, kaip ir naujo automobilio atveju. Daugiau informacijos rasite čia pateiktame žinyne „Kaip prisijungti“.
Jeigu susieti nepavyksta, automobilis galimai yra susietas su ankstesniojo automobilio savininko paskyra. Šiai problemai išspręsti galite:

  • susisiekti su ankstesniu automobilio savininku ir paprašyti atsieti paskyrą;
    kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių.
  • Kontaktinę informaciją rasite čia. (pateikite nuorodą)

KETINU PARDUOTI SAVO AUTOMOBILĮ. KAIP GALIU PAŠALINTI DUOMENIS?

Duomenis galite pašalinti naudodamiesi programėle: 

  1. Paspauskite programėlės pradiniame puslapyje esantį profilio mygtuką.
  2. Pasirinkite automobilį (pvz., „JUKE“, „LEAF“ ar kt.).
  3. Nuslinkite puslapiu žemyn ir spustelėkite Pašalinti automobilio duomenis.
  4. Kai patvirtinsite, visi išsaugoti automobilio duomenys bus pašalinti. Tarp jų duomenys apie jūsų keliones, radijo nustatymai ir kt.

Vėliau nepamirškite išjungti paslaugų ir atsiekite automobilį nuo programėlės.

Naujasis savininkas turės pridėti automobilį prie paskyros ir neras jokių Jūsų duomenų.

AR PROGRAMĖLĘ „NISSANCONNECT SERVICES“ GALIMA NAUDOTI SU KELIAIS AUTOMOBILIAIS?

Taip, prie programėlės „NissanConnect Services“ galima pridėti neribotą skaičių automobilių. 
 
Papildomą automobilį galite pridėti paspausdami automobilio pavadinimą ekrano viršutiniame kairiajame kampe („JUKE“, „LEAF“ ar kt.), o tada – „Pridėti automobilį“.
 
Automobilis vienu metu gali būti susietas tik su viena paskyra. 

KAIP PROGRAMĖLĖJE „NISSANCONNECT SERVICES“ PASIRINKTI KONKRETŲ AUTOMOBILĮ, JEIGU JŲ PRIDĖTA KELETAS?

Pasirinkti automobilį galite „NissanConnect Services“ programėlės pradiniame puslapyje.
Programėlės viršutiniame kairiajame kampe spustelėkite automobilio pavadinimą (pvz., „JUKE“, „LEAF“ „NAVARA“ ar kt.). Atsidarys sąrašas, kuriame nurodyti visi prie Jūsų paskyros pridėti automobiliai.

KOKIAS PASLAUGAS GALIMA IŠJUNGTI IR KAIP TAI PADARYTI?

Ryšio paslaugas galite išjungti profilio puslapyje pasirinkę automobilį, kurį norite pašalinti, ir paspaudę mygtuką Išjungti. 
Dėmesio, atskirų paslaugų išjungti negalima; naudodamiesi šia funkcija išjungsite visas „NissanConnect“ paslaugas.


Turėkite omenyje, kad paslaugoms aktyvinti gali prireikti iki 24 valandų.