Sumanus galios perdavimas besikeičiančiam pasauliui

„Nissan Qashqai“ sukurtas pasitelkus visą „Nissan“ elektromobilių kūrimo patirtį – pavaros sistema ir vidaus degimo variklis užtikrina nuostabą keliančias technines savybes ir mažas CO2 emisijas.

Našumo siekis dar niekada taip nejaudino

LENGVASIS HIBRIDAS

„Nissan Qashqai“ variklis važiuojančiame automobilyje

Našumas, kuriuo žavimės

Našumas, kuriuo žavimės

Našumas, kuriuo žavimės

Lengvasis hibridas užtikrina efektyvų krosoverio degalų naudojimą ir suteikia daug malonių emocijų vairuojant. Lengvajame hibride naudojamas ličio jonų akumuliatorius, kuris įkraunamas naudojant stabdymo metu generuojamą energiją. Ši sukaupta energija leidžia užgesinti variklį važiuojant lėtai (kai greitis yra mažesnis už 30 km/h) arba sustojus, optimaliai naudoti degalus ir sumažinti bendras CO2 emisijas [1]. Be to, automobilio durys, kapotas ir sparnai gaminami iš aliuminio, todėl jis tapo lengvesnis ir dar efektyviau naudoja degalus.

Nissan QQ Xtronic Continuous Variable Transmission

Galimos transmisijos

Rinkitės malonumą. Su sklandžiai valdoma 6 pavarų mechaninė transmisija „Nissan Qashqai“ Jums visiškai paklus. Jei norite automatinės, rinkitės naująją „Nissan Qashqai“ bepakopę transmisiją „Xtronic“, kuri užtikrina sklandų pavarų perjungimą, o ant vairo įrengti pavarų perjungimo valdikliai – suteikia daugiau valdymo galimybių.

5 režimų išmanioji AWD pavara

„Nissan Qashqai“ išmanioji AWD pavara sklandžiai perduoda galią ir suteikia jums kontrolę. Sudėtingomis kelio sąlygomis galia paskirstoma priekiniams ir galiniams ratams taip, kad pagerėtų jų sukibimas su danga. Kai kelias lygus, daugiau galios perduodama priekiniams ratams, kad padidėtų automobilio našumas. Turėdami galimybę rinktis iš 5 režimų, su „Nissan Qashqai“ galėsite važiuoti bet kokiomis sąlygomis.

Nissan QQ Intelligent 4x4 Mode

EKO režimas

EKO režimas optimizuoja variklio, transmisijos ir kitų funkcijų veikimą taip, kad važiuotumėte ekonomiškiau.

Normalus režimas

Normalus režimas užtikrina našumo ir ekonomiškumo pusiausvyrą, tinkančią įvairioms kelio sąlygomis.

Sportinis režimas [3]

Sportinis režimas pakeičia sūkių ribas, ties kuriomis perjungiamos pavaros, todėl variklis į pokyčius reaguoja sparčiau. Su transmisija „Xtronic“ sportinis režimas pagerina valdymą, nes posūkiuose išlaiko didelius sūkius, kad išvažiavus iš posūkio būtų daugiau galios.

Sniego režimas [3]

Sniego režimas pakeičia akceleratoriaus ir transmisijos veikimą taip, kad ratai suktųsi lėčiau, o ratų sukibimas su danga būtų geresnis. Išmanioji AWD sistema taip pat prisitaiko prie situacijos; pvz., pradedant važiuoti, pavara varo visus keturis ratus.

Bekelės režimas [3]

Pritaikytas važiuoti per purvą, smėlį arba žvyrą. Bekelės režimas pakeičia oro sklendės, transmisijos ir išmaniosios AWD pavaros veikimą taip, kad padidėtų ratų sukibimas su danga, palengvėtų valdymas ir automobilis pasiektų optimalias eksploatacines savybes.

[1] Degalų sąnaudos mišriu ciklu (l/100km): 6,4 - 7,2; CO2 emisijos mišriu ciklu (g/km): 144-163.

[2] „e-POWER“ bus prieinama nuo 2022 m. tik tam tikrose versijose.

[3] Galima tik 4WD versija

Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba klasės automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Pavaizduotos savybės gali būti tik tam tikruose modeliuose arba įsigyjamos atskirai (už papildomą mokestį).