Sveiki sugrįžę ir būkite saugūs

Judėkime pirmyn kartu!

Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo.

 

Jūsų „Nissan“ komanda.

Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo.

 

Jūsų „Nissan“ komanda.

Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo.

 

Jūsų „Nissan“ komanda.




DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Atstovybių darbo laikas

Ar „Nissan“ atstovybės jau atnaujino savo veiklą mano šalyje?

Apgailestaujame, tačiau laikantis atsakingų tarnybų nurodymų, mūsų „Nissan“ prekybos atstovų pardavimo salonai turi būti uždaryti. Visais susijusiais klausimais prašome kreiptis el. paštu arba telefonu.

Ar pasikeitė mano vietinės „Nissan“ atstovybės darbo laikas (darbo dienos ir valandos)?

Apgailestaujame, tačiau laikantis atsakingų tarnybų nurodymų, mūsų „Nissan“ prekybos atstovų pardavimo salonai turi būti uždaryti. Visais susijusiais klausimais prašome kreiptis el. paštu arba telefonu.

Atstovybėje taikomos higienos priemonės

Kaip užtikrinama socialinė distancija „Nissan“ atstovybėse?

Visos atstovybės laikosi vietinių sveikatos apsaugos tarnybų rekomendacijų. 

Kokia naudojama higienos įranga ir taikomi procesai, siekiant užtikrinti „Nissan“ atstovybių saugumą?

Klientai, norintys įsigyti atsargines dalis arba apsilankyti servise, PRIVALO iš anksto rezervuoti savo apsilankymo laiką el. paštu arba telefonu. Į atstovybę
klientas turi atvykti vienas ir laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo nuo personalo ir kitų klientų.

Elektroniniai įrankiai

Kokius elektroninius įrankius galima naudoti, norint pasiruošti vizitui į atstovybę?

Su „Nissan“ klientų aptarnavimo centru galima susisiekti tiesiogine interneto linija, apsilankius vietiniame „Nissan“ tinklapyje ir ten užduoti kilusius klausimus. Su atstovybėmis taip pat galima susisiekti telefonu. Kai kurios atstovybės turi paruošusios specialią formą ir / arba pokalbių tiesioginėje linijoje platformą.

Ar yra tam tikri veiksmai, kuriuos galima atlikti internetu be tiesioginio kontakto?

Visais susijusiais klausimais prašome kreiptis el. paštu arba telefonu.

Bekontaktis pristatymas ir aptarnavimo po pardavimo paslaugos

Ar yra pristatymo be kontakto galimybė, kad aš galėčiau saugiai atsiimti savo naujai įsigytą automobilį?

Taip. Atstovybės užtikrina naujo automobilio saugumą. Automobilio rakteliai yra dezinfekuojami prieš juos perduodant naujajam savininkui.

Ar mano pasirinktos atstovybės servise yra taikomas saugumą užtikrinantis procesas?

Taip. Atstovybės užtikrina Jūsų automobilio saugumą. Automobilio rakteliai yra dezinfekuojami prieš ir po remonto darbų.