Sveiki sugrįžę ir būkite saugūs

Judėkime pirmyn kartu!

Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo.

 

Jūsų „Nissan“ komanda.

Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo.

 

Jūsų „Nissan“ komanda.

Mieli klientai, mūsų prekybos atstovybės jau veikia visoje šalyje. Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą ir laikantis specialių higienos reikalavimų, mes ėmėmės įvairių priemonių, kurios užtikrins Jums saugų automobilio pirkimą ir jo aptarnavimą. Skaitykite toliau ir sužinosite daugiau. Nekantriai laukiame susitikimo.

 

Jūsų „Nissan“ komanda.




DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Atstovybių darbo laikas

Ar „Nissan“ atstovybės jau atnaujino savo veiklą mano šalyje?

Visos „Nissan“ atstovybės jau veikia.

Ar pasikeitė mano vietinės „Nissan“ atstovybės darbo laikas (darbo dienos ir valandos)?

Jokių esminių pasikeitimų neįvyko, tačiau prašome pasitikslinti vietinėje atstovybėje.

Atstovybėje taikomos higienos priemonės

Kaip užtikrinama socialinė distancija „Nissan“ atstovybėse?

Visos atstovybės laikosi vietinių sveikatos apsaugos tarnybų rekomendacijų. 

Kokia naudojama higienos įranga ir taikomi procesai, siekiant užtikrinti „Nissan“ atstovybių saugumą?

Visos atstovybės laikosi vietinių sveikatos apsaugos tarnybų rekomendacijų. Atstovybėse dažniau atliekama visos įrangos ir patalpų dezinfekcija, klientams suteikiamas dezinfekcinis skystis rankoms, automobiliai dezinfekuojami prieš ir po kiekvieno remonto ir / arba bandomojo važiavimo.

Elektroniniai įrankiai

Kokius elektroninius įrankius galima naudoti, norint pasiruošti vizitui į atstovybę?

Su „Nissan“ klientų aptarnavimo centru galima susisiekti tiesiogine interneto linija, apsilankius vietiniame „Nissan“ tinklapyje ir ten užduoti kilusius klausimus. Su atstovybėmis taip pat galima susisiekti telefonu. Kai kurios atstovybės turi paruošusios specialią formą ir / arba pokalbių tiesioginėje linijoje platformą.

Ar yra tam tikri veiksmai, kuriuos galima atlikti internetu be tiesioginio kontakto?

Bandomąjį važiavimą galima rezervuoti vietiniame „Nissan“ tinklapyje. Daugelis atstovybių savo tinklapyje taip pat siūlo rezervavimo paslaugą. Daugiau informacijos apie galimus veiksmus Jums suteiks vietinė atstovybė.

Bekontaktis pristatymas ir aptarnavimo po pardavimo paslaugos

Ar yra pristatymo be kontakto galimybė, kad aš galėčiau saugiai atsiimti savo naujai įsigytą automobilį?

Taip. Atstovybės užtikrina naujo automobilio saugumą. Automobilio rakteliai yra dezinfekuojami prieš juos perduodant naujajam savininkui.

Ar mano pasirinktos atstovybės servise yra taikomas saugumą užtikrinantis procesas?

Taip. Atstovybės užtikrina Jūsų automobilio saugumą. Automobilio rakteliai yra dezinfekuojami prieš ir po remonto darbų.