Perku automobilį, kur galiu gauti finansinį pasiūlymą?
„Nissan“ atstovas mielai padės jums rasti geriausią finansinį pasiūlymą bei suteiks visą reikiamą informaciją.
Kaip sužinoti, kokia mano automobilio perpardavimo vertė?
Jūsų automobilio perpardavimo vertė priklauso nuo daugybės skirtingų aspektų. Pavyzdžiui, nuvažiuoto atstumo kilometrais, automobilio pagaminimo metų ir pan. „Nissan“ atstovas, pirmiausia kruopščiai patikrinęs jūsų automobilį, galės įvertinti jo vertę www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html
Kur galiu užsisakyti brošiūrą?
Norėdami atsisiųsti brošiūrą, spustelėkite www.nissan.lt/automobiliai/lankstinukai.html. Kai pateiksite savo kontaktinius duomenis, atsiųsime jums elektroninę brošiūrą. Tačiau kam skaityti brošiūrą, kai lengvai galite susipažinti su pasirinkto automobilio funkcijomis užsisakę bandomąjį važiavimą. Norėdami užsisakyti bandomąjį važiavimą, spustelėkite www.nissan.lt/bandomasis-vaziavimas.html
Kaip galiu užsisakyti „Nissan“ bandomąjį važiavimą?
Kur galiu rasti informacijos apie dabartines „Nissan“ kampanijas ir pasiūlymus?
Norėdami gauti informacijos apie dabartines kampanijas, spustelėkite www.nissan.lt/automobiliai/pasiulymai.html. Jei turite automobilį „Nissan“, aktyvinkite ir peržiūrėkite asmeninę „YOU + Nissan“ svetainę, kurioje pateikiami specialūs pasiūlymai https://youplus.nissan.lt/LT/lt/YouPlus.html. Dėl naujausių pasiūlymų galite kreiptis ir į „Nissan“ atstovą.
Kur galiu rasti informacijos apie skirtingų modelių skirtingų spalvų pasirinkimo galimybes?
Informacijos apie galimas pasirinkti skirtingų automobilių modelių spalvas galite rasti brošiūrose arba klientams skirtuose kainoraščiuose. Norėdami užsisakyti brošiūrą, spustelėkite www.nissan.lt/automobiliai/lankstinukai.html
Kokia yra aktyvios galvos atramos sistemos paskirtis?
Kaklo sužalojimai sudaro daugiau nei 90 % visų sužalojimų, patiriamų galinio susidūrimo atvejais. „Nissan“ aktyvios galvos atramos sistema galinio susidūrimo atveju pastumia galvos atramą pirmyn. Taip galva ir kaklas juda kur kas mažiau, todėl sumažinamas susižalojimo pavojus. Šios galvos atramos dabar yra visų „Nissan“ lengvųjų automobilių standartinės įrangos dalis.
Ar galiu vairuoti naują automobilį su priekaba, ar pirmiausia turiu įprasti važiuoti su ja?
Pirmiausia turite įprasti važiuoti su priekaba. Bent 800 kilometrų, pageidautina – 1 600 kilometrų.
Kodėl mano automobilio degalų sąnaudos skiriasi nuo sąnaudų, nurodytų brošiūroje?
Gamintojas transporto priemonės degalų sąnaudų bandymus atlieka vadovaudamasis griežtais reikalavimais. Tačiau brošiūroje nurodytos vertės yra tik apytikslės. Degalų sąnaudoms įtakos turi daugybė veiksnių, pvz., vairavimo būdas, paviršius, kuriuo važiuojama, ir degalų kokybė.
Kur galiu rasti informacijos apie laisvas darbo vietas bendrovėje „Nissan“?
„Juke“, „Qashqai“ ir „LEAF“ modeliai gaminami Anglijoje, Sanderlando gamykloje. „e-NV200“ ir „Navara“ gaminami Ispanijoje, Barselonoje. „Micra“ modelis gaminamas Prancūzijoje, Flins gamykloje. „X-Trail“ krosoveris gaminamas Japonijoje, Kyushu gamykloje.
Kur įsikūrusios Europoje gaminamų „Nissan“ automobilių gamyklos?
„Nissan“ turi vieną gamyklą Sanderlande (JK). Ji įkurta 1984 m. Taip pat „Nissan“ turi gamyklą Barselonoje. Čia automobiliai pradėti gaminti 1983 m.
Kaip galiu užsiregistruoti į klientų naudos programą „You+Nissan“?
Apsilankykite - įterpti šalių nuorodas į „Y+N“ portalo registracijos puslapį -. Kad galėtumėte užsiregistruoti, turite sužinoti savo VIN numerį (transporto priemonės identifikavimo numerį). VIN galima rasti ant automobilio prietaisų skydelio, techninės priežiūros knygelėje arba išsamios registracijos informacijos dokumente.
Kaip susisiekti su „Nissan“ klientų aptarnavimo tarnyba?
Klientų aptarnavimas bendrovei „Nissan“ itin svarbus. Jei naršydami tinklalapį nerandate atsakymų į savo klausimus, nedvejodami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą. „Nissan“ klientų aptarnavimo tarnybos telefono numeris: 8 800 30725 Lietuvoje, arba +372 606 4072 Atminkite, kad mūsų „Nissan“ atstovai taip pat mielai padės atsakyti į jūsų užklausas.lithuania@nissan-services.eu
Kas yra „Nissan Playstation GT-Academy“?
„Nissan Playstation GT Academy“ – tai tarptautinis „Nissan“ ir „Sony“ organizuojamas konkursas, leidžiantis iš virtualios erdvės persikelti į realybę. Geriausi „Gran Turismo“ žaidėjai gali varžytis dėl tik kartą gyvenime pasitaikančios galimybės tapti realaus profesionalaus lenktyninio automobilio vairuotoju. Visi žaidėjai, pademonstravę savo sugebėjimus virtualioje erdvėje, turi galimybę lenktyniauti realiu lenktyniniu automobiliu realioje trasoje ir laimėti didįjį prizą – vietą „Nissan“ lenktynininkų komandoje bei visus mokymus ir licencijas, kurių reikia norint lenktyniauti tarptautiniuose renginiuose. Pirmasis „GT-Academy“ konkursas vyko 2008 m. Tai turėjo būti vienkartinis renginys, tačiau dabar jis tapo kasmetine tradicija.
Kada prasidėjo „Renault“ ir „Nissan“ susijungimo procesas?
„Renault“ ir „Nissan“ sąjungos dokumentas pasirašytas 1999 m. kovo 27 d. Tai pirmoji tokio pobūdžio sąjunga, apimanti Japonijos ir Prancūzijos įmones su skirtingomis įmonių kultūromis ir prekių ženklais. Abi įmonės taiko vieną bendrą pelningo augimo ir interesų bendruomenės strategiją. Šiam bendram tikslui įgyvendinti susijungusios „Renault“ ir „Nissan“ įmonės 1999 m. birželio mėn. pradžioje sukūrė bendras projektų struktūras, apimančias didžiąją dalį abiejų įmonių veiklų.
Kur įsikūrusi pasaulinė „Nissan“ būstinė?
„Nissan“ būstinė įsikūrusi Jokohamoje, Japonijoje. Adresas: 1-1, Takashima 1-chome, Nishi-ku, Yokohama-shi, Kanagawa 220-8686, Japan.
Ar „Nissan“ transporto priemonės dalyvauja automobilių sporto varžybose?
„Nissan“ transporto priemonės dalyvauja daugybėje įvairių automobilių sporto varžybų. Pavyzdžiui: „Super GT“. Daugiau informacijos galite rasti svetainėje anglų kalba: www.nissan-motorsports.com/ENN
Ar „Nissan“ aktyviai dalyvauja socialiniuose tinkluose?
Taip. Spauskite „Patinka“ mūsų „Facebook“ paskyroje arba sekite mus svetainėje „Twitter“. www.facebook.com/nissanlietuva, www.twitter.com/nissaneurope
Ar mano garantija galios, jei automobilį atsigabensiu iš užsienio?
„Nissan“ garantija galioja visose Europos šalyse, net jei automobilį gabensite iš vienos šalies į kitą Europos rinkos regione. Išsamesnės informacijos apie garantiją rasite savo „Nissan“ garantijos knygelėje. Tačiau atminkite, kad garantija negalios, jei visam laikui išgabensite automobilį iš to rinkos regiono, kuriam jis buvo pagamintas.
Kur galiu rasti techninius savo automobilio duomenis?
Geriausiai atsakyti į klientų klausimus dėl techninių problemų gali mūsų įgaliotųjų atstovybių techniniai darbuotojai. Reikiamos informacijos gausite susisiekę su bet kuria iš mūsų atstovybių.
Kaip dažnai reikia keisti automobilio krumplinį diržą?
Tai skiriasi atsižvelgiant į automobilio modelį. Informacijos rasite arba techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia.www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html
APLINKA
Kas yra REACh ir kur galėčiau gauti daugiau informacijos?
REACh yra ES reglamentas, aprašantis Europos ekonominėje erdvėje gaminamų arba importuojamų cheminių medžiagų registracijos, įvertinimo, patvirtinimo ir ribojimo tvarką.
„Nissan“ laikosi REACh reglamento reikalavimų ir prisideda prie pamatinių šio patvarkymo tikslų: saugoti žmonių sveikatą ir mažinti cheminių medžiagų aplinkai daromą žalą.
Svetainėje pateikiama informacija apie „Nissan“ gamyboje naudojamas medžiagas ir jų saugaus naudojimo rekomendacijas.
Kas yra „RMI“ ir kaip galima gauti „RMI“ informaciją?
Remonto ir techninės profilaktikos informacija (Repair and Maintenance Information “RMI”), yra automobilio techninė informacija, automobilio kompiuteryje saugoma diagnostikos ir duomenų nustatymų informacija, būtina norint atlikti „Nissan“ automobilių remonto arba techninės profilaktikos darbus. Visa ši informacija yra prieinama EB nepriklausomiems rinkos operatoriams.
Jeigu jūs esate nepriklausomas operatorius, „RMI“ informaciją galite rasti mūsų B2B portale, adresu: https://eu.nissan.biz/
Kas yra „PTI“ ir kaip galima gauti „PTI“ informaciją?
Periodinės techninės patikros informacija (Periodic Technical Inspections information „PTI“), yra automobilio techninė informacija bei duomenų nustatymai, būtini norint atlikti „Nissan“ automobilių periodinę techninę patikrą. Ši informacija yra prieinama EB automobilių patikros centrams.
Jeigu jūs esate techninės patikros centras, „PTI“ informaciją galite rasti mūsų B2B portale, adresu: https://eu.nissan.biz/
Į Europos rinkas tiekiami „Nissan Qashqai“ gaminami Sanderlando gamykloje, Anglijoje.
Ar naujajame „X-Trail“ yra atsarginis ratas arba ratų remonto rinkinys?
Automobilyje „X-Trail“ yra laikino naudojimo atsarginis ratas
Kokia didžiausia naujojo „X-Trail“ stogo apkrova?
Didžiausia naujojo „X-Trail“ stogo apkrova yra 100 kg.
Ar naujojo „X-Trail“ žibintai yra ksenoniniai, ar šviesos diodų?
„X-Trail“ turi šviesos diodų žibintus.
Ar naujojo „Juke“ žibintai yra ksenoniniai, ar šviesos diodų?
Visų versijų „Juke“ automobiliai turi LED žibintus.
Kas telpa padidintoje naujojo „Juke“ bagažinėje?
Naujojo „Juke“ bagažinė yra 40 % erdvesnė, palyginti su ankstesnės kartos „Juke“. Dabar joje telpa už vidutinį didesnis ir itin didelio dydžio lagaminas, kūdikio vežimėlis arba didelis golfo krepšys!
Elektrinės transporto priemonės
Kas yra „Nissan LEAF“?
„Nissan LEAF“ – tai nulinės emisijos transporto priemonė, kurią vairuojant neišmetama CO2. LEAF – tai trumpinys, reiškiantis rinkoje pirmaujantį ekologišką nebrangų šeimos automobilį (angl. „Leading, Environmentally friendly, Affordable, Family car“). „Nissan LEAF“ buvo pirmasis elektromobilis, 2011 m. gavęs metų automobilio apdovanojimą. Atlikus „Euro NCAP“ avarijų bandymus, 100 % elektrinis „Nissan Leaf“ pelnė didžiausią penkių žvaigždučių įvertinimą už saugumą.
Kokį atstumą galima nuvažiuoti su „Nissan LEAF“ neįkrovus akumuliatoriaus?
Pilnai įkrautu akumuliatoriumi elektromobiliu „Nissan LEAF e+“ galima nuvažiuoti iki 385 km* (pagal WLTP, mišrus režimas), elektromobiliu „Nissan LEAF“ su pilnai įkrautu standartiniu akumuliatoriumi – iki 270 km* (pagal WLTP, mišrus režimas).
Kiek laiko trunka įkrauti „Nissan LEAF“ akumuliatorių?
Dauguma „Nissan LEAF“ savininkų savo elektromobilius įkrauna namuose. Pasirinkus 6,6 kW ir 32 A namų kroviklį, nuo įspėjimo apie įkrovimą iki 100% „Nissan LEAF“ pakraunamas per mažiau kaip 7 val. 30 min., o „Nissan LEAF e+“ – per 11 val. 30 min.. Prietaisų skydelyje esantys šviesos diodai informuoja apie akumuliatoriaus įkrovimo būseną. Pastaruoju metu sparčiai didėja ir greitojo įkrovimo stotelių skaičius. Šiose stotelėse galima lengvai ir greitai įkrauti savo elektromobilį. Nuo 20% iki 80% „Nissan LEAF“ akumuliatorių įkrausite per 60 min.**, o „Nissan LEAF e+“ – per 90 min.**.
Kiek kainuoja įkrauti „Nissan LEAF“?
Vien elektra varomo elektromobilio eksploatacija siekia maždaug 2 eurus 100 nuvažiuotų kilometrų – arba tiesiog 20 eurų 1000 nuvažiuotų kilometrų. Taikant vidutinę 2016 m. sausio mėnesio buitinės elektros kainą ne piko valandomis (6 kVA matuoklis).
Kaip galiu įkrauti „Nissan LEAF“?
Saugiausias ir patogiausias būdas įkrauti „Nissan LEAF“ ličio jonų akumuliatorių – kreiptis į „Nissan“ įgaliotąjį partnerį, kuris jums sumontuotų namuose naudojamą įkrovimo įrenginį. Kai įmanoma, galite naudotis viešaisiais įkrovimo taškais.
Kaip skiriasi „Nissan LEAF“ nuvažiuojamas atstumas esant skirtingoms oro sąlygoms?
„Nissan e-NV200“ – tai nulinės emisijos transporto priemonė, kurią vairuojant neišmetama CO2. Galima įsigyti „e-NV200“ furgoną arba lengvąjį automobilį.
Kokį atstumą galima nuvažiuoti su „e-NV200“ neįkrovus akumuliatoriaus?
Kiek laiko trunka įkrauti „Nissan e-NV200“ akumuliatorių?
Dauguma „Nissan e-NV200“ savininkų savo automobilius įkrauna namuose. Pasirinkus 6,6 kW kroviklį, „Nissan e-NV200“ nuo signalo įkrauti iki 100% pakraunamas per mažiau nei 7,5 val., naudojant buitinį 32 A įkrovimo įrenginį. Prietaisų skydelio šviesos diodai nurodo įkrovimo būseną. „Nissan“, vykdydama greito įkrovimo programą, didina greito įkrovimo stotelių skaičių. Šiose stotelėse galite lengvai įkrauti savo „Nissan e-NV200“ akumuliatorių nuo signalo įkrauti iki 80% pakraunama per 40 - 60 min.***
Kaip galiu įkrauti „Nissan e-NV200“?
Saugiausias ir patogiausias būdas įkrauti „Nissan e-NV200“ ličio jonų akumuliatorių – kreiptis į „Nissan“ įgaliotąjį partnerį, kuris jums sumontuotų namuose naudojamą įkrovimo įrenginį. Kai įmanoma, galite naudotis viešaisiais įkrovimo taškais.
Kuo „Nissan e-NV200“ skiriasi nuo „Nissan NV200“?
Kuriant elektromobilį „Nissan e-NV200“ buvo pasinaudota patirtimi, sukaupta modelių „LEAF“ ir „NV200“ gamybos metu. „Nissan e-NV200“ išorė labai panaši į modelį „NV200“. Esminiai išorės skirtumai: elektromobilis neturi išmetimo vamzdžio ir degalų užpylimo dangtelio, jo priekinėje dalyje yra akumuliatoriaus įkrovimo jungtis, taip pat elektromobilis išsiskiria LED žibintais. Apibendrinant galima pasakyti, kad elektrinė dalis labai panaši į „LEAF“, o kėbulas į „NV200“.
*Įveikiamas nuotolis priklauso nuo įvairių sąlygų - automobilio komplektacijos lygio, įrangos, vairavimo stiliaus, oro sąlygų, bagažo svorio, keleivių kiekio ir topografijos. WLTP (angl. k. Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) yra naujas laboratorinis tyrimas skirtas apskaičiuoti lengvųjų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisijas.
**Krovimo laikas priklauso nuo aplinkybių, įskaitant ir įkrovimo stotelės tipą ir būklę, įvado galingumą, baterijos ir lauko temperatūrą įkrovimo vietoje. Nurodytas įkrovimo laikas yra kraunant „CHAdeMO“ tipo greito įkrovimo stotelėje. „Nissan LEAF“ parametrų užtenka daugumai kasdienių kelionių, o baterija turi apsauginius nustatymus, kurie apsaugo ją daugkartinio greitojo įkrovimo atvejais per trumpą laiko tarpą. Greitais įkrovimas gali užtrukti ilgiau nei nurodyta, jeigu baterijos temperatūros jutikliai aktyvuos baterijos apsaugos technologiją.
***Laikas priklauso nuo krovimo sąlygų, įkrovimo stotelės tipo bei būklės, akumuliatoriaus temperatūros bei talpos, taipogi nuo aplinkos temperatūros krovimo vietoje.
Mažos keliamosios galios krovininės transporto priemonės
Kur galiu rasti techninius komercinių automobilių duomenis?
Kur galiu rasti artimiausią „Nissan“ atstovybę arba autoservisą?
Norėdami rasti artimiausią atstovą Šiaurės ir Baltijos šalyse, galite naudoti mūsų atstovybių paieškos puslapį. Eikite į atstovybių paieškos puslapį www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html
Ar į „Nissan“ transporto priemonę galiu pilti naujuosius E10 degalus?
Tai priklauso nuo „Nissan“ modelio. Šią informaciją rasite arba „Nissan“ techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“atstovu.
Kaip žinoti, kokią variklio alyvą naudoti savo automobiliui?
Šią informaciją rasite arba „Nissan“ techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html
Kaip dažnai reikia atlikti automobilio suplanuoto techninio aptarnavimo darbus?
Šią informaciją rasite arba „Nissan“ techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html
Ką reiškia terminas „Leistinasis ašies svoris“?
Didžiausias svoris, kurį gali atlaikyti ašis (remiantis konstrukcija arba įstatymu). Būtina vienodai paskirstyti apkrovą, kad nebūtų perkrauta nė viena ašis. Tam tikrais atvejais bendrasis ašies svoris gali viršyti bendrą automobilio svorį. Tačiau tai nereiškia, kad galima viršyti bendrą automobilio svorį.
Kur galiu užsisakyti atsarginių detalių?
Originalių „Nissan“ detalių galite užsisakyti pas bet kurį įgaliotąjį „Nissan“ atstovą. Kad jis galėtų greitai ir efektyviai įvykdyti jūsų užsakymą, pas jį turite nuvykti turėdami savo transporto priemonės identifikavimo numerį (VIN), kurį galite rasti savo garantijos informacijos knygelėje arba V5 žurnale.
Kodėl mano automobilio degalų sąnaudos skiriasi nuo sąnaudų, nurodytų brošiūroje?
Gamintojas transporto priemonės degalų sąnaudų bandymus atlieka vadovaudamasis griežtais reikalavimais. Tačiau brošiūroje nurodytos vertės yra tik apytikslės. Degalų sąnaudoms įtakos turi daugybė veiksnių, pvz., vairavimo būdas, paviršius, kuriuo važiuojama, ir degalų kokybė.
Kaip rasti savo „Nissan“ transporto priemonės radijo kodą?
Jūsų „Nissan“ garso sistemos įrenginiui priskiriamas specialus saugos kodas, kad įrenginio nepavogtų vagys. Dėl šios priežasties asmuo, prašantis garso sistemos kodo, prieš jį gaudamas yra prašomas įrodyti, kad jis yra transporto priemonės savininkas. Pagrindinį jūsų transporto priemonės kodą gali duoti vietinis įgaliotasis „Nissan“ atstovas. Pas jį turite nuvykti turėdami nuosavybės teisės įrodymą, pvz., registracijos žurnalą (V5) arba originalų pardavimo dokumentą.
Kokie priedai, skirti mano „Nissan“ automobiliui, pasiekiami ir kur galiu jų įsigyti?
Išsami informacija apie visas jūsų „Nissan“ transporto priemonei skirtas detales ir priedus pasiekiama per mūsų įgaliotųjų „Nissan“ atstovybių tinklą. Norėdami rasti informacijos apie savo vietinį atstovą, spustelėkite www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html
Kaip dažnai turiu atlikti savo „Nissan“ automobilio techninės priežiūros darbus?
Reguliari techninė priežiūra itin svarbi siekiant užtikrinti jūsų transporto priemonės saugumą ir funkcionalumą. Jei nesilaikysite „Nissan“ rekomenduojamų jūsų automobilio techninės priežiūros intervalų, jūsų garantija gali nebegalioti. Rekomenduojamus techninės priežiūros intervalus galima rasti garantijos knygelėje, kurią gavote įsigiję automobilį. Be to, patarimo galite prašyti vietinio „Nissan“ atstovo.
Kur galiu rasti informacijos apie rekomenduojamą savo transporto priemonės padangų slėgį?
Informacija apie rekomenduojamą padangų slėgį pateikiama ant lipduko, priklijuoto prie A formos laikiklio tarp priekinių ir užpakalinių vairuotojo pusės durelių. Informacijos apie padangų slėgį galite ieškoti ir savininko vadove.
Kaip dažnai reikia keisti automobilio krumplinį diržą?
Tai skiriasi atsižvelgiant į automobilio modelį. Informacijos rasite arba techninės priežiūros knygelėje, arba gausite susisiekę su „Nissan“ atstovu. Artimiausią „Nissan“ atstovą rasite čia www.nissan.lt/prekybos-atstovu-paieska.html.
Nuosavybė
Kaip susisiekti su pagalbos kelyje „Nissan Assistance“ tarnyba?
Galima skambinti nemokamu telefono numeriu kiekvieną metų dieną savo vietos kalba. Surinkite:8 800 30725. Jei nepavyksta susisiekti šiuo telefono numeriu, galite naudoti atsarginį numerį: +372 606 4072. Visada bandysime jums padėti, o jei reikės,atsiųsime ką nors į jūsų buvimo vietą.
Kas yra „Nissan“ garantija?
Naujiems „Nissan“ lengviesiems automobiliams ir elektromobiliams taikoma 5 metų / 100 000 km garantija (priklausomai nuo to, kuri sąlyga išpildoma anksčiau), kurią sudaro 3 metų / 100 000 km gamyklinė garantija + 2 metų „ Nissan 5★“ pratęsta garantija, kurią kaip draudimo produktą siūlo įmonė „Nissan International Insurance Limited“.
„Nissan“ lengviesiems komercinės paskirties automobiliams su ICE (nuo 2015.09.01.) taikoma standartinė 5 metų / 160 000 km gamintojo garantija (priklausomai nuo to, kuri sąlyga išpildoma anksčiau).
Pasirinkus pratęstą „Nissan 5★“ garantiją, galima dar padidinti automobilio ridą (jeigu tai jums yra aktualu).
Ar turiu teisę į pakaitinį automobilį, jei mano transporto priemonė remontuojama pagal garantiją?
Garantija nesuteikia teisės gauti pakaitinio automobilio. Tačiau, jei „Nissan“ klientas turi problemų su savo automobiliu, kuriam būtinas garantinis remontas, „Nissan“ atstovas gali padėti pasiūlydamas pakaitinį automobilį, jei tai įmanoma. Kiekvienas atstovas turi ribotą kiekį pakaitinių automobilių, todėl ir galimybės jį gauti yra ribotos.
Kas yra „Nissan“ 5 žvaigždučių išplėstinė garantija?
Kai perkate naują arba naudotą „Nissan“ transporto priemonę, taip pat galite įsigyti „Nissan“ 5 žvaigždučių papildomą garantiją. Galite būti ramūs, nes garantija padengia visus mechaninius ir elektros sistemos gedimus iki penkerių metų. „Nissan“ 5 žvaigždučių išplėstinė garantija pradeda galioti, kai baigia galioti jūsų transporto priemonės garantija. Be to, į ją įeina pagalbos kelyje.
Kaip galiu užsiregistruoti į klientų naudos programą „You+Nissan“?
Apsilankykite -www.nissan.lt/savininkui/jus-plius.html. Kad galėtumėte užsiregistruoti, turite sužinoti savo VIN numerį (transporto priemonės identifikavimo numerį). VIN galima rasti ant automobilio prietaisų skydelio, techninės priežiūros knygelėje arba išsamios registracijos informacijos dokumente.