Dažnai užduodami klausimai
Visi toliau pateikti klausimai ir atsakymai į juos yra susiję su ryšio paslaugomis, teikiamomis per „NissanConnect“ informacinę-pramoginę sistemą ir programėlę „NissanConnect Services“.
Paskyra
Registracija ir paskyros sukūrimas
Kaip galiu sukurti vartotojo paskyrą programėlėje „NissanConnect Services“?
Vartotojo paskyrą galite sukurti tiesiogiai programėlėje „NissanConnect Services“.
Atsisiųskite programėlę iš parduotuvės „App Store“ arba „Google Play Store“. Jums bus nurodyti paskyros sukūrimo veiksmai.
Ką daryti, jeigu negaliu susikurti vartotojo paskyros?
Jeigu registruodamiesi susiduriate su kokiais nors sunkumais, paskaitykite toliau pateiktą patikrinimų sąrašą:
- Ar jau susikūrėte „NissanConnect Services“ vartotojo paskyrą? Jeigu taip, negalite dar kartą registruotis naudodami tą patį el. pašto adresą. Tiesiog spustelėkite mygtuką Pamiršote slaptažodį?, ir gausite naują slaptažodį.
- Ar Jūsų el. pašto adresas įrašytas be klaidų? (Patikrinkite, ar neliko tarpų ir netrūksta raidžių.)
- Ar visi laukeliai užpildyti?
- Ar slaptažodis teisingas?
Jeigu vis dar kyla keblumų, gali būti, kad automobilis užregistruotas ankstesniam savininkui. Tokiu atveju kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių šiuo numeriu.
Kodėl mano automobilio identifikacijos numeris (VIN) nepriimamas?
Pirmiausia svetainėje patikrinkite, ar programėlė suderinama su Jūsų automobiliu.
Taip pat patikrinkite, ar VIN nurodėte didžiosiomis raidėmis ir ar „0“ (nulis) nebuvo supainiotas su raide „O“ ir atvirkščiai.
Taip pat patikrinkite, ar nėra jokių tarpų arba simbolių, nes jie nepriimami.
Kur galiu gauti pagalbos ar patarimų, kaip naudotis „NissanConnect Services“?
Daugiau informacijos apie susijusias paslaugas pateikta čia:
- kartu su automobiliu pateiktas trumpasis žinynas.
- Bendroji informacija apie „NissanConnect Services“ pateikta čia.
Kaip aktyvinti paslaugas?
Norėdami aktyvinti paslaugas, turėsite susieti automobilį su išmaniojo telefono programėle „NissanConnect Services“.
- Pirmiausia išmaniajame telefone įdiekite programėlę „NissanConnect Services“ ir prisiregistruokite, kad susikurtumėte paskyrą.
- Tada įveskite automobilio identifikavimo numerį (VIN).
Įvedę VIN įjunkite informacinę-pramoginę sistemą, o jos pradžios puslapyje pasirinkite:
- Informacija >
- „NissanConnect Services“ >
- Informacijos kanalai >
- Paskyros informacija >
- Automobilio susiejimo kodas.
Įveskite šį kodą išmaniojo telefono programėlėje. Kai tik tai padarysite, galite naudotis.
Negavau patvirtinančio el. laiško. Ką daryti?
Patvirtinimą turėjote gauti praėjus kelioms minutėms po paskyros sukūrimo.
Patikrinkite, ar teisingai įvedėte el. pašto adresą.
Jeigu nerasite jo gautųjų laiškų dėžutėje, patikrinkite kitus aplankus (pvz., brukalų).
Jeigu nepavyks, galite kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 800 30725, taip pat galite apsilankyti svetainėje ir pateikti užklausą arba pasikalbėkite per pokalbių programėlę.
Ką daryti, jeigu registracijos procesas neveikia?
Jeigu registruodamiesi susiduriate su kokiais nors sunkumais, peržvelkite šį naudingų patikrinimų sąrašą.
- Ar „NissanConnect“ vartotojo paskyra jau sukurta? Jeigu taip, negalite dar kartą registruotis naudodami tą patį el. pašto adresą. Spustelėkite mygtuką Pamirštas slaptažodis, kad gautumėte naują slaptažodį ir prisijungtumėte vėl.
- Ar Jūsų el. pašto adresas įrašytas be klaidų? Patikrinkite, ar nėra tarpų ir didžiosios raidės nesupainiotos su mažosiomis.
- Ar visi laukeliai užpildyti?
- Ar slaptažodis teisingas?
Jeigu nepavyks, galite kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 800 30725, taip pat galite apsilankyti svetainėje ir pateikti užklausą arba pasikalbėkite per pokalbių programėlę.
Ar šioms paslaugoms aktyvinti turiu būti automobilyje?
Taip, susiejimo procedūrai atlikti turite būti savo automobilyje.
Kaip gauti susiejimo kodą?
Savo susiejimo kodą galite sužinoti įjungę informacinę-pramoginę sistemą ir jos pradžios puslapyje pasirinkę:
- Informacija >
- „NissanConnect Services“ >
- Informacijos kanalai >
- Paskyros informacija >
- Automobilio susiejimo kodas.
Jeigu aplanko „Paskyros informacija“ nematote, Jums reikės „Atnaujinti kanalų sąrašą“.
Navigacijos sistemoje pasirinkite: Nuostatos > „NissanConnect Services“ > Informacijos kanalo nuostata > Redaguoti kanalų sąrašą > Atnaujinti kanalų sąrašą > Taip. Grįžę į „Paskyros informacija“ turėtumėte matyti susiejimo kodą.
Ką daryti, jeigu susiejimo kodo nematau?
Įsitikinkite, kad tinkamai atlikote sąrankos procedūrą ir automobilyje yra geras mobiliojo tinklo ryšys.
Jeigu nematote aplanko Paskyros informacija, turėsite Atnaujinti kanalų sąrašą.
Navigacijos sistemoje pasirinkite:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Informaciniai kanalai >
- Redaguoti kanalų sąrašą >
- Atnaujinti kanalų sąrašą >
- Taip.
Dabar susiejimo kodą turėtumėte matyti.
Ar galiu sukurti vartotojo paskyrą informacinėje-pramoginėje sistemoje?
Ne, informacinėje-pramoginėje sistemoje vartotojo paskyros sukurti negalima.
Bandau registruotis, tačiau gaunu klaidos pranešimą – kodėl?
Galimos skirtingos priežastys, pvz., automobilis gali būti užregistruotas kitoje paskyroje. Gali būti, kad Jūsų el. pašto adresas jau užregistruotas anksčiau. Gali būti, kad Jūsų slaptažodis neatitinka reikalavimų.
Jeigu kyla nesklandumų, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių telefonu +372 606 4072, taip pat galite apsilankyti svetainėje ir pateikti užklausą arba pasikalbėkite per pokalbių programėlę.
Kiek gali trukti registracija?
Registracija ir susiejimas trunka ne ilgiau 15 minučių.
Visoms paslaugoms aktyvinti gali prireikti iki 24 valandų. Pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje ir iš naujo paleiskite programėlę.
Galite tiesiog išjungti programėlę ir vėl ją atverti.
Praėjus 24 valandoms galite nueiti į „Profilis“ > „Automobilio duomenys“ ir skiltyje „Būsena“ matysite „Įjungta“.
Jeigu ne visos paslaugos įjungtos, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.
Ar registruojantis turiu prisijungti per „Bluetooth“?
Registruojantis automobilyje „Bluetooth“ naudoti nereikia.
Automobiliui užregistruoti ir susieti Jums reikės:
- išmaniojo telefono ir gero interneto ryšio;
- būti automobilio viduje ir pasirūpinti, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje.
Ką daryti, jeigu negaunu patvirtinimo el. laiško?
Patvirtinimą turėjote gauti praėjus kelioms minutėms po paskyros sukūrimo.
Patikrinkite, ar teisingai įvedėte el. pašto adresą.
Jeigu nerasite jo gautųjų laiškų dėžutėje, patikrinkite kitus aplankus (pvz., brukalų).
Jeigu nepavyks, galite kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 800 30725, taip pat galite apsilankyti svetainėje ir pateikti užklausą arba pasikalbėkite per pokalbių programėlę.
Ar mano „You+Nissan“ prisijungimo duomenys veiks programėlėje?
„You+Nissan“ paskyra nederinama su programėle „NissanConnect Services“. Paskyrą susikurkite pačioje programėlėje, kad galėtumėte naudotis ryšio paslaugomis.
Paslaugų aktyvinimas
Kiek reikės laukti, kol paslaugos bus aktyvintos?
Visoms paslaugoms aktyvinti gali prireikti iki 24 valandų.
Pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje ir iš naujo paleiskite programėlę. Galite tiesiog išjungti programėlę ir vėl ją atverti.
Praėjus 24 valandoms galite nueiti į „Profilis“ > „Automobilio duomenys“ ir skiltyje „Būsena“ matysite „Įjungta“. Jeigu ne visos paslaugos įjungtos, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.
Kur galėčiau rasti sutarties sąlygas?
Jeigu jau naudojatės paslaugomis, sąlygos ir nuostatos pateiktos programėlėje.
Jeigu turite prieigą prie išmaniojo telefono programėlės, savo profilio skiltyje „Apie“, pasirinkite „Sutarties sąlygos“.
Kaip aktyvinti paslaugas?
Norėdami aktyvinti paslaugas turėsite susieti automobilį su išmaniojo telefono programėle „NissanConnect Services“.
- Pirmiausia išmaniajame telefone įdiekite „NissanConnect Services“ programėlę ir prisiregistruokite, kad susikurtumėte paskyrą.
- Tada įveskite automobilio identifikavimo numerį (VIN)
- Įvedę VIN įjunkite informacinę-pramoginę sistemą, o jos pradžios puslapyje pasirinkite: {{Informacija > „NissanConnect Services“ > Informacijos kanalai > Paskyros informacija > Automobilio susiejimo kodas}}
- Įveskite šį kodą išmaniojo telefono programėlėje. Kai tik tai padarysite, galėsite ja naudotis.
Jeigu nematote aplanko „Paskyros informacija“, jums reikės atnaujinti kanalų sąrašą. Navigacijos sistemoje pasirinkite:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Informacijos kanalo nuostata >
- Redaguoti kanalų sąrašą > Atnaujinti kanalų sąrašą > Taip.
Grįžę į paskyros informaciją turėtumėte matyti susiejimo kodą.
Įsigijau naudotą „Nissan“, kaip aktyvinti paslaugas?
- susisiekti su ankstesniu automobilio savininku ir paprašyti atsieti paskyrą;
- kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Kontaktinę informaciją rasite čia.
Įsigijau naudotą „Nissan“, tačiau negaliu aktyvinti paslaugų. Gaunu klaidos pranešimus.
Jeigu susieti nepavyksta, automobilis galimai yra susietas su ankstesniojo automobilio savininko paskyra. Šiai problemai išspręsti galite:
- susisiekti su ankstesniu automobilio savininku ir paprašyti išjungti paslaugas ir atsieti paskyrą;
- kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių numeriu 8 800 30725.
Kaip aš galiu sužinoti kokiomis paslaugomis galiu naudotis savo „Nissan" automobilyje?
Savo automobilį suporavę su „NissanConnect Services" programėle Jūs sužinosite kokiomis paslaugomis galėsite naudotis savo automobilyje - tiesiog nuspauskite viršutiniame dešiniajame NCS programėlės pradinio lango kampe esančią ikoną. Jūs būsite peradresuoti į „Nissan Store"". Čia pamatysite visų paketų sąrašą, kuriais galite naudotis savo automobilyje.
Spustelėję kiekvieną sąraše esantį paketą, Jūs galėsite:
- Perskaityti paketo aprašymą;
- Pamatyti paslaugos teikimo pabaigos datą;
- Atlikti registracijos veiksmus."
Kas nutiks pasibaigus nemokamai teikiamos paslaugos laikotarpiui?
Jūs galėsite pratęsti paslaugos teikimą naudojant „NissanConnect Services" programėlę. Tiesiog spustelėkite pagrindinio lango viršutiniame dešiniajam kampe esančią ikoną. Priartėjus paslaugos teikimo laikotarpio pabaigai, šalia kiekvienos paslaugos bus pateikta naujausia jos teikimo kaina.
Pastaba: norint pratęsti paslaugos teikimą pasibaigus nemokamam jos teikimo laikotarpiui, „Nissan" paprašys Jūsų patvirtinti savo sutikimą. Automatiškai Jums nebus pratęstas nei vienos paslaugos teikimas pasibaigus nemokamam paslaugos teikimo laikotarpiui, taigi Jūs negausite jokių papildomų sąskaitų (be išankstinio Jūsų sutikimo ir patvirtinimo).
Kaip programėlėje pridėti automobilį
Kaip programėlėje „NissanConnect Services“ pridėti mano automobilį?
Programėlėje „NissanConnect Services“ automobilį galite pridėti dviem veiksmais:
- įveskite automobilio identifikavimo numerį (VIN). VIN numerį rasite registracijos dokumentuose, garantinėje knygelėje arba automobilio prietaisų skydelyje.
- Įveskite susiejimo kodą:
- Informacija >
- „NissanConnect Services“ >
- Informacijos kanalai >
- Paskyros informacija >
- Automobilio susiejimo kodas.
Jeigu nematote aplanko „Paskyros informacija“, jums reikės atnaujinti kanalų sąrašą. Navigacijos sistemoje pasirinkite:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Informacijos kanalo nuostata >
- Redaguoti kanalų sąrašą >
- Atnaujinti kanalų sąrašą >
- Taip.
Grįžę į Paskyrą turėtumėte matyti susiejimo kodą.
Kaip programėlėje „NissanConnect Services“ pasirinkti konkretų automobilį, jeigu jų pridėta keletas?
Pasirinkti automobilį galite „NissanConnect Services“ programėlės pradiniame puslapyje.
Programėlės viršutiniame kairiajame kampe spustelėkite automobilio pavadinimą (pvz., „JUKE“, „LEAF“ „NAVARA“ ar kt.). Atsidarys sąrašas, kuriame nurodyti visi prie Jūsų paskyros pridėti automobiliai.
Kaip iš programėlės pašalinti automobilį?
Automobilį iš programėlės pašalinsite profilio puslapyje pasirinkę automobilį ir spustelėję mygtuką „Pašalinti šį automobilį iš programėlės“. Taip automobiliui bus išjungtos visos paslaugos.
Paslaugų išjungimas
Kokias paslaugas galima išjungti ir kaip tai padaryti?
Ryšio paslaugas galite išjungti profilio puslapyje pasirinkę automobilį, kurį norite pašalinti, ir paspaudę mygtuką Išjungti.
Dėmesio, atskirų paslaugų išjungti negalima; naudodamiesi šia funkcija išjungsite visas „NissanConnect“ paslaugas.
Kaip žinoti, ar paslauga išjungta?
Jeigu išjungsite automobilio ryšio paslaugas, programėlės pradiniame puslapyje nematysite jokios informacijos.
Jeigu jūsų „Nissan“ automobilio informaciją (ridą, užrakto būklę ir kt.) matote, vadinasi automobilio paslaugos vis dar yra įjungtos.
Jeigu išjungti automobilio paslaugų nepavyksta, programėlėje galite susisiekti su klientų aptarnavimo centru.
Įsigijau naudotą „Nissan“ – ar paslaugos bus išjungtos automatiškai?
Jeigu įsigijote naudotą „Nissan“ automobilį, tikėtina, kad ankstesnis savininkas jūsų automobilį iš savo programėlės pašalino.
Tai galite patikrinti naudodamiesi 5 žingsnių įjungimo procedūra, kaip nurodyta čia. Jeigu kyla nesklandumų, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.
Ar išjungtas paslaugas galima iš naujo įjungti?
Išjungtas paslaugas galima įjungti iš naujo.
Ryšio paslaugas galite įjungti profilio puslapyje pasirinkę automobilį, kurį norite įjungti, ir paspaudę mygtuką „Įjungti“.
Jeigu neturite paskyros, Jums reikės atlikti 6 veiksmų registracijos procedūrą ir susieti automobilį su paskyra.
Jeigu paskyrą jau turite, galite prisijungti prie paskyros ir paslaugas įjungti iš naujo.
Norėčiau laikinai išjungti duomenų perdavimo funkciją. Ar tai įmanoma?
Dalytis duomenimis galite nustoti bet kada.
Duomenų dalijimosi paslaugą galima įjungti kiekvieną kartą užvedus automobilį. Tiesiog paspauskite „Atsisakyti“ ir duomenys nebus perduodami „NissanConnect Services“ programėlei.
Dalinimosi duomenimis funkciją galite išjungti automobilio informacinėje-pramoginėje sistemoje:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Privatumo režimo nuostata >
- Atmesti.
Dabar programėlei „NissanConnect Services“ nebus perduodami jokie duomenys.
BENDROJI INFORMACIJA
Bendroji informacija
Programėlės „NissanConnect Services“ pradiniame puslapyje, šalia automobilio rodomi pasenę duomenys arba jie iš viso nerodomi. Kodėl?
Informaciją programėlei „NissanConnect Services“ automobilis gali perduoti tik gero ryšio zonoje.
Pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje, tada pirštu perbraukite pradinį puslapį; jis atsinaujins, o Jūs matysite naujausią informaciją.
Ketinu parduoti savo automobilį. Kaip galiu pašalinti duomenis?
Duomenis galite pašalinti naudodamiesi programėle:
- Paspauskite programėlės pradiniame puslapyje esantį profilio mygtuką.
- Pasirinkite automobilį (pvz., „Juke“, „LEAF“ ar kt.).
- Nuslinkite puslapiu žemyn ir spustelėkite Pašalinti automobilio duomenis.
Kai patvirtinsite, visi išsaugoti automobilio duomenys bus pašalinti. Tarp jų duomenys apie jūsų keliones, radijo nustatymai ir kt.
Vėliau nepamirškite išjungti paslaugų ir atsiekite automobilį nuo programėlės.
Naujasis savininkas turės pridėti automobilį prie paskyros ir neras jokių Jūsų duomenų.
Kuriuose išmaniuosiuose telefonuose galima naudotis programėle „NissanConnect Services“?
Programėlė „NissanConnect Services“ suderinama su daugeliu „iOS“ ir „Android“ išmaniųjų telefonų:
- bet kokiu „iPhone“, „iPad“ arba „iPod Touch“ įrenginiu su „iOS“ 11.0 ar naujesne versija.
- Jeigu naudojatės „Android“ įrenginiu, eikite į parduotuvę „Google Play“
Prieš atsisiųsdami programėlę „NissanConnect Services“ pasirūpinkite, kad Jūsų įrenginyje būtų įdiegta naujausia programinė įranga.
Kaip atkurti automobilio informacinės-pramoginės sistemos gamyklines nuostatas?
Jeigu norite atkurti gamyklines nuostatas pasirinkite:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Grąžinti visas numatytąsias „NissanConnect Services“ paslaugas
Kas yra „NissanConnect Services“?
Naudodamiesi „NissanConnect Services“ galite išmaniojo telefono programėle nuotoliniu būdu valdyti tam tikras automobilio funkcijas.
KURIOSE ŠALYSE GALIU NAUDOTIS „NISSANCONNECT SERVICES“?
„NissanConnect Services“ paslaugos teikiamos šiose šalyse: Vokietijoje, Šveicarijoje, Čekijos Respublikoje, Jungtinėje Karalystėje, Portugalijoje, Ispanijoje, Airijoje, Italijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Austrijoje, Kipre, Danijoje, Estijoje, Suomijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Norvegijoje, Švedijoje, Rusijoje, Albanijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Graikijoje, Islandijoje, Makedonijoje, Maltoje, Moldovoje, Juodkalnijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovėnijoje.
Kokiuose automobiliuose galima naudotis paslaugomis „NissanConnect Services“?
Kad sužinotumėte, kokiuose automobiliuose integruota „NissanConnect Services“ įranga, spustelėkite čia.
Negaliu naudotis paslaugomis. Kodėl?
Dažniausia nesklandumų priežastis – prastas ryšys, nes „NissanConnect“ programėlei būtinas stabilus ir geras internetinis ryšys.
Galimai buvote patekę į prasto ryšio zoną. Jeigu ryšys prastas, kai kurios „NissanConnect“ programėlės funkcijos gali veikti netinkamai.
Ar privalau sukurti paskyrą, kad galėčiau naudotis programėle „NissanConnect“?
Taip – norėdami naudotis paslaugomis „NissanConnect Services“ turite susikurti paskyrą.
Paskyrą galite susikurti tiesiogiai programėlėje.
Ar paslaugos „NissanConnect Services“ yra mokamos?
Kai kurios „NissanConnect Services“ paslaugos yra mokamos, o kai kurios nemokamos. Daugiau sužinoti galite čia.
Ar „Nissan Connect Services" paslaugos yra teikiamos nemokamai? Ar tai yra mokamos paslaugos?
Kai kurios „NissanConnect Services" paslaugos yra teikiamos nemokamai 3 arba 7 metų laikotarpį. Kitos paslaugos teikiamos atlikus registraciją „Nissan Store" programėlėje.
Pastaba: nemokamai Jums teikiamos paslaugos laikotarpis priklauso nuo Jūsų automobilio garantijos pradžios datos. Norint sužinoti daugiau spustelėkite šią nurodą.
Programėlė „NissanConnect Services“
Kaip gauti programėlę?
Programėlę „NissanConnect Services“ galite atsisiųsti iš „App Store“.
Programėlę rasite pasinaudoję šia nuoroda.
Kokios informacijos reikia paskyrai sukurti?
Jeigu norite susikurti paskyrą, tereikia nurodyti vardą, pavardę, el. pašto adresą ir gyvenamosios vietos šalį. Tada gausite patvirtinimo el. laišką su nuoroda.
Nepamirškite patikrinti šiukšlių / brukalų aplanko.
Kiek reikės laukti, kol galėsiu naudotis programėle?
Programėlę „NissanConnect Services“ atsisiųsite ir paskyrą susikursite maždaug per 10 minučių (priklauso nuo atsisiuntimo spartos).
Kai susiesite automobilį su programėle, paslaugos bus įjungtos per 24 valandas. Pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje.
Programėlė nepriima mano vartotojo vardo ir slaptažodžio – ką daryti?
PATIKRINKITE EL. PAŠTO ADRESĄ IR SLAPTAŽODĮ
Dar kartą patikrinkite, ar nurodėte teisingą vartotojo vardą ir slaptažodį. Jeigu suklydote, galite gauti klaidos pranešimą.
PATIKRINKITE INTERNETO RYŠĮ
Pasirūpinkite, kad būtumėte gero ryšio zonoje. Jeigu mobiliojo tinklo ryšys prastas, pabandykite prisijungti per „Wi-Fi“ tinklą.
PAKEISKITE SLAPTAŽODĮ
Pabandykite pakeisti slaptažodį paspausdami mygtuką Pamiršau slaptažodį.
Kodėl negaliu prisijungti prie programėlės „NissanConnect“?
Pirmiausia reikia patikrinti „Wi-Fi“ arba duomenų ryšį, nes programėlė veikia tik prisijungus prie interneto.
Taip pat patikrinkite, ar tinkamai užbaigėte registracijos procedūrą, kitaip prisijungti nepavyks.
Kokios informacijos reikia norint naudotis „NissanConnect Services“?
Jeigu paskyrą jau turite, jums reikės tik automobilio kėbulo numerio (VIN). Norėdami gauti susiejimo kodą turite būti automobilyje.
Kokia programėlei reikalinga „Android“ / „Apple“ telefonų programinė įranga?
„NissanConnect Services“ veikia su:
- bet kokiu „iPhone“, „iPad“ arba „iPod Touch“ įrenginiu su „iOS“ 11.0 ar naujesne versija;
- bet kokiu „Android“ įrenginiu su „Android“ 4.3 arba naujesne versija.
Kai kurių programėlės funkcijų nėra ir jomis negalima naudotis. Kodėl? Ką daryti?
Kai susiesite automobilį su programėle, paslaugos bus įjungtos per 24 valandas. Pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje.
Įvedus susiejimo kodą ir patvirtinus sąlygas nepavyksta programėlėje pridėti automobilio ir užbaigti procedūrą. Kaip išspręsti šią problemą?
Jeigu nepavyksta programėlėje pridėti automobilio:
- tinkamai atlikite 6 susiejimo procedūros veiksmus.
- Dar kartą patikrinkite, ar nurodėte teisingą automobilio kėbulo numerį.
- Pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje.
Jei problema išlieka, susisiekite su mumis – nuoroda į klientų aptarnavimo puslapį.
Duomenų apsauga
Ar mano duomenys saugūs ir kiek laiko jie bus laikomi?
ES gyventojų asmens duomenų tvarkymą reglamentuoja BDAR (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas); programėlė „NissanConnect Services“ ir visas su ja susijęs duomenų naudojimas atitinka BDAR reglamento reikalavimus.
Mano išmanųjį telefoną pavogė. Kaip galiu pasirūpinti savo asmens duomenų apsauga?
Jeigu iš Jūsų pavogė telefoną, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.
Mūsų darbuotojai Jums padės nuotoliniu būdu atsieti automobilį nuo paskyros. Tada Jūsų automobilio duomenys programėlėje taps neprieinami.
Kaip pašalinti visus automobilyje išsaugotus asmeninius duomenis?
Jeigu norite pašalinti visus savo asmens duomenis, įskaitant informaciją apie keliones, atsidarykite profilio puslapį ir skyriuje „Automobilio duomenys“ pasirinkite automobilį. Tada pasirinkite „Šalinti automobilio duomenis“ ir vykdykite programėlės nurodymus.
Taip pat galite grąžinti informacinės-pramoginės sistemos gamyklines nuostatas:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Grąžinti visas numatytąsias „NissanConnect Services“ paslaugų nuostatas.
Kur ieškoti bendrųjų sutarties sąlygų bei privatumo taisyklių?
Naudojimo sąlygas rasite programėlėje, savo profilyje. Taip pat galite jas atsisiųsti iš „Nissan“ svetainės „NissanConnect Services“ puslapyje.
Kas nutiks, jeigu atmesiu privatumo pranešimą (pranešimas rodomas užvedus automobilį)?
Jeigu paspausite „Atmesti“, automatiškai įsijungs privatumo režimas. Tai reiškia, kad nustosite dalytis savo automobilio duomenimis, kuriuos naudoja „NissanConnect Services“. Atkreipkite dėmesį, kad kai kurios paslaugos, kaip pvz., pagalbos skambutis, veiks ir toliau.
Pastaba. Programėlėje „NissanConnect Services“ bus rodoma „privatumo režimas“ ir automobilio duomenys nebus atnaujinami.
Ar slaptažodį būtina įvesti kiekvieną kartą prisijungiant?
Jeigu atsijungėte, prisijungdami vėl turėsite įvesti slaptažodį; prisijungus programėlė išsaugo prisijungimo būseną keletą savaičių. Taip pat galite būti atjungti programėlės klaidų atvejais.
Saugumas
Kodėl mano slaptažodis nepriimamas?
Patikrinkite, ar nesuklydote įvesdami slaptažodį arba nesupainiojote didžiųjų ir mažųjų raidžių. Jeigu vis tiek nepavyksta, galite pakeisti slaptažodį programėlėje „NissanConnect Services“ spustelėdami nuorodą „Pamiršau slaptažodį“. Per kelias minutes el. paštu turėtumėte gauti laišką su nauju slaptažodžiu.
Jeigu nerasite jo gautųjų laiškų dėžutėje, patikrinkite kitus aplankus (pvz., brukalų).
Pamiršau 4 skaitmenų PIN kodą. Ką daryti?
Jeigu pamiršote 4 skaitmenų PIN kodą, programėlėje pasirinkite „Sukurti / pakeisti saugumo kodą“. Sekite nuorodas ir sukurkite naują kodą. Šių veiksmų vykdymui būtina prieiga prie automobilio.
Ar kas nors kitas gali gauti mano programėlėje laikomus duomenis?
Ne, Jūsų paskyroje laikoma informacija yra privati. Jeigu prieiga dalinatės su kitu asmeniu, toks asmuo taip pat programėlėje matys visą informaciją.
Jeigu įtariate, kad kas nors gali neteisėtai naudotis Jūsų programėle, pakeiskite prieigos prie programėlės slaptažodį.
Kas yra 4 skaitmenų PIN kodas?
4 skaitmenų PIN kodas – tai slaptas kodas, papildomai apsaugantis Jūsų automobilį nuo galimo neleistino pasinaudojimo. Šis kodas sutrukdys kitiems pasinaudoti Jūsų telefonu ir atrakinti automobilį arba įvykdyti kitus veiksmus.
Norint užrakinti arba atrakinti automobilį būtina įvesti 4 skaitmenų PIN kodą.
Kaip užblokuoti programėlę, jeigu telefoną pamečiau arba jį iš manęs pavogė?
Jeigu telefoną praradote, automobilyje įjunkite privatumo režimą.
- Duomenų dalijimosi paslaugą galima įjungti kiekvieną kartą užvedus automobilį. Jeigu dalytis duomenimis nenorite, tiesiog atsisakykite šios paslaugos ir duomenys nebus perduodami programėlei „NissanConnect Services“.
- Dalinimosi duomenimis funkciją galite išjungti automobilio informacinėje-pramoginėje sistemoje:
- Nuostatos >
- „NissanConnect Services“ >
- Privatumo režimo nuostata >
- Atmesti
Atmetus privatumo režimo atsakomybės atsisakymą programėlei „NissanConnect Services“ nebus perduodami jokie duomenys.
Tada šiuo numeriu susisiekite su klientų aptarnavimo centru 8 800 30725. Mūsų darbuotojai Jums padės atsieti automobilį nuo paskyros.
Kiti vartotojai
Ar galiu susieti man nepriklausantį automobilį su programėle „NissanConnect Services“?
Jeigu norite susieti programėlės paskyrą su automobiliu, Jums bus reikalingas šis raktas ir turėsite būti automobilyje.
Tada galėsite atlikti susiejimo procedūrą. Taip pat gaukite automobilio savininko sutikimą.
Ar programėlę „NissanConnect Services“ galima naudoti su keliais automobiliais?
Taip, prie programėlės „NissanConnect Services“ galima pridėti neribotą skaičių automobilių.
Papildomą automobilį galite pridėti paspausdami automobilio pavadinimą ekrano viršutiniame kairiajame kampe („Juke“, „LEAF“ ar kt.), o tada – „Pridėti automobilį“.
Automobilis vienu metu gali būti susietas tik su viena paskyra.
Balso atpažinimas
Ar galiu naudotis telefono valdymo balsu funkcijomis tiesiog automobilyje?
Taip, tačiau telefone turite įjungti „Siri“ arba „Google Assistant“ programą.
Šios funkcijos turi būti įjungtos telefono nuostatose. Balso komandų funkcijoms įjungti turėsite palaikyti paspaustą vaire integruotą balso komandos mygtuką.
Kaip naudotis balso atpažinimo funkcija?
Norėdami įjungti balso atpažinimo mygtuką, paspauskite atitinkamą vaire integruotą mygtuką.
Kai paspausite mygtuką sistema nurodys, kaip tinkamiau ištarti komandą.
Naudodamiesi navigatoriumi ištarkite adresą ir miesto pavadinimą. Pavyzdys: „Važiuoti į Downing Street 10, Londonas“.
Nurodydami paskirties vietą pridėkite miesto pavadinimą. Pavyzdys: „Rasti stadioną „Twickenham“ Londone“.
RYŠYS
„Apple CarPlay“
„Apple CarPlay“ neveikia. Ką daryti?
Jeigu „Apple CarPlay“ neveikia, patikrinkite:
- ar naudojate sertifikuotą ir tinkamą laidą;
- ar „iPhone“ nuostatose aktyvinta „Siri“ programa.
- Prijungę „iPhone“ prie USB lizdo patvirtinkite pranešimą.
- Pasirūpinkite, kad naudojamas laidas būtų švarus.
- Pasirūpinkite, kad telefono dėklas, jeigu jį naudojate, netrukdytų įkišti kištuką iki galo.
- Pasirūpinkite, kad įkrovimo lizdas būtų švarus ir dulkės netrukdytų tinkamai įkišti kištuką.
Kaip automobilyje aktyvinti programėlę „Apple CarPlay“?
Kai pirmą kartą prijungsite telefoną prie automobilio ir nevairuosite, pamatysite pranešimą. Pranešime galėsite patvirtinti, kad norite prisijungti prie automobilio.
Vairo ir garso reguliavimo mygtukais nepavyksta valdyti telefono funkcijų – ką daryti?
Vaire integruoti krypties mygtukai nėra skirti „iPhone“ funkcijoms valdyti. Kai telefono ekraną dubliuojate informacinės-pramoginės sistemos ekrane, programėlę ir meniu galite valdyti liečiant šį ekraną, taip pat, kaip ir telefone.
Naudojama „Apple CarPlay“ nuolat atsijungia – ką daryti?
Patikrinkite USB kabelį ir pasirūpinkite, kad jis būtų tinkamas ir švarus, kad būtų švarus įkrovimo lizdas ir dulkės netrukdytų kištukui, nes nuo to gali priklausyti ryšio su „Apple CarPlay“ kokybė.
Naudokite tik originalų laidą.
Ar norint naudotis „Apple CarPlay“ būtina aktyvinti „Siri“?
Taip, jei norite naudotis visomis „Apple CarPlay“ funkcijomis, „iOS“ įrenginio nuostatose gali reikėti aktyvinti „Siri“. Prisijungiant prie „Apple CarPlay“ nustatymai turėtų pasikeisti automatiškai.
Telefonas prijungtas naudojantis „Apple CarPlay“ funkcija, tačiau ekrane nėra nei vienos programėlės. Nėra kai kurių mano programėlių.
Ne visos programėlės suderintos su „Apple CarPlay“. Automobilyje matysite tik su „Apple CarPlay“ suderintas programėles. Visas su „Apple CarPlay“ suderintas programėles galite pamatyti čia.
Ar galiu pasirinkti automobilyje rodomas ir naudojamas telefono funkcijas?
Jūsų automobilyje bus rodomos visos su „Apple CarPlay“ suderintos programėlės. Galite rinktis iš rodomų programėlių ir naudotis jomis pagal poreikius.
Negalite apriboti ekrane rodomų programėlių sąrašo. Jos bus rodomos visos.
Ar galiu naudotis „Siri“ automobilyje?
Taip, tačiau telefone turite įjungti „Siri“ programą. Tada palaikykite paspaudę automobilio balso komandos mygtuką.
Kaip aktyvinti „Siri“?
Norėdami automobilyje aktyvinti „Siri“, kai veikia „CarPlay“, turėsite palaikyti paspaustą vaire integruotą balso komandos mygtuką.
„Android Auto“
Ar galiu „Android“ telefone naudotis „Apple CarPlay“?
Jeigu turite „Android“ telefoną, galite naudotis funkcija „Android Auto“. „Apple CarPlay“ nesuderinta su „Android“ įrenginiais.
„Android Auto“ neveikia – ką daryti?
Jeigu „Android Auto“ neveikia, atlikite vieną iš toliau nurodytų veiksmų:
- Jeigu naudojate 9 arba senesnę „Android“ versiją, iš programėlių parduotuvės atsisiųskite „Android Auto“ programėlę. Jeigu senesnę „Android“ versiją atnaujinote į 10, papildomai turėsite atsisiųsti „Android Auto“ programėlę.
- Naudokite su telefonu suderintą originalų laidą.
- Pasirūpinkite, kad naudojamas laidas būtų švarus.
- Pasirūpinkite, kad telefono dėklas, jeigu jį naudojate, netrukdytų įkišti kištuką iki galo.
- Pasirūpinkite, kad įkrovimo lizdas būtų švarus ir dulkės netrukdytų tinkamai įkišti kištuką.
Naudojama „Android Auto“ nuolat atsijungia – ką daryti?
Patikrinkite USB kabelį ir pasirūpinkite, kad jis būtų tinkamas ir švarus, kad būtų švarus įkrovimo lizdas ir dulkės netrukdytų kištukui, nes nuo to gali priklausyti ryšio su „Android Auto“ kokybė.
Naudokite tik originalų laidą.
Ar galiu naudotis „Android Auto“ be USB kabelio?
Negalite naudotis „Android Auto“ be USB kabelio; „Nissan“ rekomenduoja naudoti originalų gamintojo kabelį.
Jeigu naudojate 9 arba senesnę „Android“ versiją, telefoną prijunkite prie automobilio ir turėkite įdiegę „Android Auto“ programėlę. „Android Auto“ programėlę galima atsisiųsti iš „Google Play“.
Telefonas prijungtas naudojantis „Android Auto“ funkcija, tačiau ekrane nėra nė vienos programėlės. Nėra kai kurių mano programėlių.
Ne visos programėlės suderintos su „Android Auto“. Automobilyje matysite tik su „Android Auto“ suderintas programėles. Visas su „Android Auto“ suderinamas programėles galite pamatyti čia.
Skaitykite daugiau apie „Android Auto“ funkcijas.
Ar galiu pasirinkti automobilyje rodomas ir naudojamas telefono funkcijas?
Jūsų automobilyje bus rodomos visos su „Android Auto“ suderintos programėlės. Galite rinktis iš rodomų programėlių ir naudotis jomis pagal poreikius. Negalite apriboti ekrane rodomų programėlių sąrašo. Jos bus rodomos visos.
Ar galiu automobilyje naudotis „Google Assistant“?
Taip, tik nuostatose turite aktyvinti „Google Assistant“ ir palaikyti paspaustą automobilio valdymo balsu mygtuką.
Kaip aktyvinti „Google Assistant“?
Jei automobilyje, kuriame veikia „Android Auto“, norite aktyvinti „Google Assistant“, palaikykite paspaudę vaire integruotą balso komandos mygtuką.
ŽEMĖLAPIAI IR EISMAS TIESIOGIAI
Tiesioginė informacija apie eismą
Kokie tiesiogiai perduodamos informacijos apie eismą privalumai?
Ši funkcija Jūsų patogumui suteikia tiesioginę informaciją apie eismo padėtį ir naudodama spalvinius simbolius rodo spūstis bei kitas kliūtis kelyje.
Tuomet paprasta peržvelgti kelionės maršrutą ir sužinoti esamas kelio ir eismo sąlygas. Į eismo padėti tiesiogiai atsižvelgiama renkantis kelionės tikslą. Siūlomas maršrutas optimizuojamas, kad kelionės tikslą pasiektumėte greičiausiai.
Ar rodoma informacija yra nauja?
Informacija apie eismo sąlygas teikiama tiesiogiai. Maršrutas iš karto koreguojamas pagal gaunamą informaciją.
Dingus ryšiui žemėlapyje išsaugoma paskutinė gauta informacija, iki ryšys atkuriamas.
Lankytinos vietos
Kas yra POI (lankytinos vietos)?
Sistemoje išsaugota maždaug 50 milijonų įvairių vietų, kurias rekomenduojama aplankyti, todėl patiems nereikia nieko ieškoti.
Todėl lengvai rasite netoliese esančias lankytinas vietas (restoranus, degalines, prekybos centrus ir kt.) ir galėsite įtraukti jas į savo kelionės maršrutą.
Jeigu keliaujate nepažįstamuose regionuose arba tyrinėjate jau žinomus, ši funkcija tikrai pravers.
Ar galiu išsaugoti savo POI?
Informacinės-pramoginės sistemos adresų knygelėje galite pridėti jums patikusią POI. Jei norite pridėti POI, pasirinkite:
- Žemėlapis >
- Paskirties vieta >
- Adresų knygelė >
- Pridėti naują >
- Adresas >
- Gerai.
Adresų knygelėje išsaugotus POI taip pat galite pasiekti pradiniame programėlės puslapyje.
Žemėlapio atnaujinimas
Kaip atnaujinti žemėlapius?
Jeigu automobilis suderinamas su „NissanConnect Services“, žemėlapių atnaujinimo paketus galite atsisiųsti pasinaudoję šia nuoroda.
Jei ne, šiame puslapyje sužinosite, kokia informacinė-pramoginė sistema įrengta jūsų automobilyje ir kokį žemėlapio atnaujinimo paketą jums atsisiųsti
Ar žemėlapiai atnaujinami automatiškai?
Taip, jeigu pasirinktas „Norimas regionas“, žemėlapis bus atnaujinamas automatiškai. Apie tai informuos ekrane rodomas pranešimas. Patvirtinkite žemėlapio atnaujinimą ir turėsite naujausią žemėlapio versiją.
Kaip pranešama apie žemėlapio atnaujinimą?
Jeigu nustatytas norimas regionas, atsiradus naujam žemėlapių atnaujinimo paketui automobilio informacinės-pramoginės sistemos ekrane pamatysite iššokantįjį pranešimą.
Kelionės tikslo įkėlimas
Kokie kelionės tikslo įkėlimo funkcijos privalumai?
Funkcija Kelionės tikslo įkėlimas galite naudotis kai iš anksto norite paruošti kelionės maršrutą.
Paleiskite programėlę „NissanConnect Services“ ir navigacijos puslapyje suraskite paskirties vietą. Šį adresą į savąjį „Nissan“ galite atsiųsti iš bet kur. Įlipę į automobilį gautą maršrutą galėsite patvirtinti, pakeisti, papildyti arba atšaukti.
Ką daryti, kai automobilio informacinėje-pramoginėje sistemoje rodoma paskirties vieta?
Kai automobilio centriniame ekrane matote paskirties vietą, galite:
- pasirinkti adresą ir vykti į paskirties vietą;
- išsaugoti paskirties vietos adresą ateičiai;
- atmesti gautą informaciją.
Kaip surasti paskirties vietą „NissanConnect Services“ programėlėje ir įkelti ją į automobilį?
„NissanConnect Services“ programėlės meniu juostoje pasirinkite žemėlapio piktogramą. Ekrane pamatysite žemėlapį, kuriame bus pažymėta jūsų automobilio buvimo vieta, ir paieškos juostą.
Paspauskite paieškos juostą, įveskite adresą ir paspauskite „nuorodų“ mygtuką. Ekrane matysite maršrutą ir mygtuką „siųsti į automobilį“. Paspauskite mygtuką „siųsti į automobilį“. Išsiuntę maršrutą telefone matysite tai patvirtinantį pranešimą.
Ar norint naudotis šia funkcija reikalinga programėlė „Door-to-Door“ (nuo durų iki durų)?
Ne, paskirties vietą nusiųsti į automobilį galite neatsisiųsdami programėlės „Door-to-Door“.
Jeigu automobilyje veikia „NissanConnect Services“, vadinasi ši funkcija jau integruota „NissanConnect Services“ programėlėje. Ar automobilyje įdiegta „NissanConnect Services“ programėlė nurodyta savininko žinyne.
Mano automobilio paieška
Kaip veikia funkcija „Mano automobilio paieška“?
„Mano automobilio paieška“ padeda sužinoti esamą automobilio vietą, jeigu jis yra gero ryšio zonoje. Buvimo vietą galite sužinoti tiesiog programėlėje „NissanConnect Services“, taip pat galite gauti nuorodas, kaip iki jos nukeliauti.
Kaip paslauga „Mano automobilio paieška“ padeda surasti automobilį?
„Nissan“ automobilio buvimo vietą galite sužinoti tiesiog programėlėje „NissanConnect Services“.
Paleiskite programėlę ir paspauskite meniu juostoje esantį žemėlapio segmentą, ekrane pamatysite automobilio buvimo vietą.
Automobilio buvimo vieta nerodoma arba rodoma netiksliai. Kodėl?
Dažniausiai tokiais atvejais automobilis gali stovėti garaže arba kitoje prasto ryšio zonoje. Automobilis negali tinkamai išsiųsti ar priimti duomenų. Duomenis galite atnaujinti paspaudę mygtuką „Atnaujinti“.
Ar galiu išjungti paslaugą „Mano automobilio paieška“?
Jūsų automobilio buvimo vietos nustatymas yra viena iš ryšio paslaugų. Negalite išjungti šios paslaugos, kol neišjungėte visų kitų ryšio paslaugų.
Koks rodomos automobilio buvimo vietos tikslumas?
Stovėjimo vieta nustatoma pagal automobilio GPS sistemą. Parodymai bus tikslesni, jeigu automobilis stovės gero ryšio zonoje.
Ar ši paslauga veikia važiuojant automobiliu?
Taip, paslauga veikia nuolat, net kai vairuojate.
Ar kas nors kitas gali matyti mano automobilio buvimo vietą?
Šią informaciją gali gauti bet kas žinantis Jūsų prisijungimo duomenis. Jeigu įtariate, kad kas nors galėjo sužinoti Jūsų paskyros duomenis, kuo skubiau pasikeiskite slaptažodį.
SAUGA IR AUTOMOBILIO PRIEŽIŪRA
Pagalba sugedus automobiliui
Kokia pagalba teikiama sugedus automobiliui?
Sugedus automobiliui sistema susisiekia su regionine pagalbos tarnyba. Norėdami įjungti šią funkciją pasirinkite:
- Informacija >
- „NissanConnect Services“ >
- Paskambinkite į „Nissan“ klientų aptarnavimo centrą arba žemėlapio lange paspauskite ausinių su mikrofonu piktogramą.
Išmanieji įspėjimai
Kas yra išmanieji įspėjimai?
Ši paslauga sukuria įspėjimus, kurie suveikia, kai pasiekiamos tam tikros sąlygos. Įspėjimai gali būti trijų tipų
- Greičio įspėjimas: Praneša, kai viršijate greitį. (Vienu metu galite nustatyti iki 3 greičio įspėjimų.)
- Laiko (komendanto valandos) įspėjimas: Praneša, kai automobilis vairuojamas ilgiau nei nustatyta. (Vienu metu galite nustatyti tik vieną laiko įspėjimą)
- Zonos įspėjimas: Praneša, kai automobilis išvažiuoja iš nustatytos zonos arba įvažiuoja į ją. (Vienu metu galite nustatyti iki 3 zonos įspėjimų.)
Kas yra Zonos įspėjimas?
Zonos įspėjimo funkcija suteikia galimybę nustatyti geografinės padėties įspėjimą.
Geografinę sritį galite nustatyti programėlėje „NissanConnect Services“.
Įspėjimus galite gauti bet kuriuo pasirinktu metu:
- kai automobilis išvažiuoja iš nustatytos zonos;
- kai automobilis įvažiuoja į nustatytą zoną.
Kas yra Greičio įspėjimas?
Greičio įspėjimo funkcijoje galima nustatyti iki trijų greičio apribojimų. Automobiliui viršijus nustatytą greitį programėlėje „NissanConnect Services“ ir informacinėje-pramoginėje sistemoje suveikia įspėjamasis pranešimas.
Ar įspėjimas (laiko, greičio ir kt.) aktyvina kokius nors pakeitimus automobilyje ir (arba) lemia vairavimo stilių?
Įspėjimai neaktyvina jokių pakeitimų automobilyje.
Suveikus įspėjimui į automobilio informacinę-pramoginę sistemą ir į programėlę „NissanConnect Services“ išsiunčiamas pranešimas.
Ar galiu nustatyti kelis stebėjimo įspėjimus?
- Greičio įspėjimas: vienu metu galite nustatyti iki 3 greičio įspėjimų.
- Laiko (komendanto valandos) įspėjimas: vienu metu galite nustatyti 1 komendanto valandos įspėjimą.
- Zonos įspėjimas: vienu metu galite nustatyti iki 3 zonos įspėjimų.
Kas yra laiko (komendanto valandos) įspėjimas?
Laiko įspėjimo funkcija suteikia galimybę nustatyti laikotarpį, kurį leidžiama vairuoti šį automobilį.
Jeigu automobilis vairuojamas praėjus nustatytam laikui, „NissanConnect Services“ programėlėje ir informacinės-pramoginės sistemos ekrane suveiks atitinkamas įspėjimas, pranešantis apie komendanto valandos pažeidimą.
Kaip išjungti įspėjimą?
Visi įspėjimai pateikiami pradiniame programėlės puslapyje.
Čia matysite visų aktyvių įspėjimų sąrašą.
Kiekvieną įspėjimą galite išjungti laikinai arba pašalinti visam laikui.
Per kiek laiko suveikia pranešimas automobilyje?
Atsižvelgiant į tinklo ryšio kokybę, komendanto valandos ir greičio įspėjimai gali suveikti per kelias sekundes. Zonos įspėjimas suveiks išbuvus draudžiamoje zonoje 2 minutes.
Kaip įspėjimus nustatyti programėlėje?
Įspėjimus galite nustatyti „NissanConnect“ paslaugų programėlėje:
- Stebėjimas >
- Pridėti stebėjimą >
- Pridėti įspėjimą >
- Pridėti pavadinimą ir piktogramą >
- Išsaugoti.
Automobilio techninės būklės ataskaita
Kas yra programėlėje „NissanConnect Services“ pateikiama automobilio techninės būklės ataskaita?
Programėlėje „NissanConnect Services“ galite bet kada patikrinti savo automobilio techninę būklę. Ataskaitą galite pamatyti pradžios puslapyje spustelėję „Automobilio techninė būklė“.
Pavyzdžiui, galite patikrinti padangų slėgį arba variklio būklę. Jeigu yra nesklandumų, programėlė nurodo, kur gauti reikiamą informaciją.
Programėlė pranešė apie automobilio techninę problemą. Ką daryti? Kol kas nerodomi jokie techniniai nesklandumai
Jeigu programėlėje ir automobilyje rodomas gedimas, vykdykite siūlomus veiksmus. Visada dėl išsamesnės diagnostikos ir gedimų pašalinimo galite kreiptis į „Nissan“ atstovą.
Kaip dažnai atnaujinama Automobilio techninės būklės ataskaita?
Programėlėje ji atnaujinama Jums važiuojant ir pabaigus kelionę.
PATOGUMAS IR KOMFORTAS
Nuotolinis signalas ir žibintai
Kaip veikia nuotolinis signalas ir žibintai?
Funkcija „Nuotolinis signalas ir žibintai“ įjungia ir aktyvina automobilio signalą ir žibintus. Tam, kad funkcija suveiktų automobilis turi būti neužvestas (neturi veikti joks automobilio vidaus apšvietimas) ir užrakintas. Įsitikinkite, kad automobilyje yra geras mobiliojo tinklo ryšys.
Ar nuotolinio garsinio signalo ir žibintų funkcija gali veikti automobiliui važiuojant?
Ne, nuotolinio signalo ir žibintų funkcija automobiliui važiuojant neveikia.
Ar naudojantis šia funkcija galima atskirai aktyvinti garsinį signalą arba žibintus?
Nuotolinio signalo ir žibintų funkcija suteikia šias galimybes:
- įjungti tik žibintus;
- įjungti garsinį signalą ir žibintus.
Įjungti tik garsinį signalą negalima.
Per kiek laiko suveikia nuotolinio garsinio signalo ir žibintų įjungimo funkcija?
Garsinio signalo ir žibintų suveikimo laikas priklauso nuo tinklo ryšio automobilyje, bet įprastai tai nutinka per 30 sekundžių.
Durelių užrakinimas ir atrakinimas
Kaip veikia nuotolinė durelių užrakto valdymo funkcija?
Šia funkcija galite užrakinti ir atrakinti automobilį, taip pat sužinoti, ar jis užrakintas ar atrakintas.
Kaip nustatyti 4 skaitmenų saugumo kodą?
Saugumo kodą programėlėje galite nustatyti pasirinkę Profilis > Automobilio duomenys > Naujas saugumo kodas ir vadovaudamiesi teikiamasi nurodymais. Tai daryti turite būdami automobilyje.
Taip pat galite pradžios ekrane paspausti užrakinimo arba atrakinimo mygtuką ir pasirinkti mygtuką „Sukurti / pakeisti saugumo kodą“. Tai daryti turite būdami automobilyje.
Kokiu atstumu iki automobilio turiu būti, kad veiktų nuotolinio durelių užrakto valdymo funkcija?
Nuotolinio durelių užrakto valdymo funkcija galite naudotis iš bet kur. Jei norite, kad automobilis veiktų optimaliai pasirūpinkite, kad jo ryšys būtų stiprus.
Per kiek laiko suveikia durelių valdymo funkcija?
Nuotolinio durelių rakinimo valdymo funkcija turi suveikti per 30 sekundžių. Jei norite, kad automobilis veiktų optimaliai pasirūpinkite, kad jis būtų gero ryšio zonoje.
Kodėl nepavyksta užrakinti arba atrakinti automobilio?
Pirmiausia įsitikinkite, kad esate nustatę saugumo kodą. Tuomet patikrinkite, ar automobilis yra gero ryšio zonoje. Galiausiai patikrinkite, ar nesate automobilio jau užrakinę (atrakinę). Atrakinus automobilį ir per 30 sekundžių neatidarius durelių, durelės vėl automatiškai užrakinamos.
Patikrinkite, ar nieko neliko automobilyje ir ar visos durelės, bagažinė ir variklio gaubtas uždaryti.
Nuotolinė klimato kontrolės sistema
Kaip nustatyti automatinės klimato kontrolės sistemos laikmatį?
Automatinės klimato kontrolės sistemos laikmatis nustatomas keliais veiksmais, kurie aprašyti savininko ir trumpajame žinyne.
Turėkite omenyje, kad ši funkcija „LEAF“ modeliuose yra tik nuo 2019 m. gegužės mėn. ir ja galima naudotis tik automobilyje, o ne programėlėje „NissanConnect Services“.
Kaip veikia nuotolinė klimato kontrolės sistema?
Naudojantis Nuotolinės klimato kontrolės sistemos funkcija galima iš anksto pašildyti arba atvėsinti automobilio saloną.
Per kiek laiko suveikia ši funkcija?
Nuotolinės automatinės klimato kontrolės sistemos funkcijos suveikimo laikas priklauso nuo tinklo ryšio automobilyje, bet įprastai tai nutinka per minutę.
Kokiu atstumu iki automobilio turiu būti, kad veiktų nuotolinė klimato kontrolės funkcija?
Nuotoline klimato kontrolės funkcija galite naudotis būdami bet kurioje pasaulio vietoje. Jei norite, kad automobilis veiktų optimaliai pasirūpinkite, kad jo ryšys būtų stiprus.
Kodėl nuotolinė klimato kontrolės funkcija neveikia?
Pirmiausia patikrinkite, ar nesate automatinės klimato kontrolės sistemos jau įjungę. Greičiausiai automobilis stovi prasto ryšio zonoje. Jei norite, kad automobilis veiktų optimaliai pasirūpinkite, kad jis būtų gero ryšio zonoje.
Taip pat įsitikinkite, ar automobiliu nesinaudojama, nes tuomet ši paslauga neveikia.
ĮKROVIMAS
AKUMULIATORIAUS PRIEŽIŪROS SISTEMA
Kas yra akumuliatoriaus priežiūros sistema?
Akumuliatoriaus priežiūros sistema pateikia informaciją apie įkrovos lygį, apskaičiuotą nuvažiuojamą atstumą, įkrovimo spartą ir suteikia galimybę pradėti įkrauti „Nissan“ elektromobilį nuotoliniu būdu.
Kaip nustatyti įkrovimo laikmatį?
Įkrovimo laikmatis nustatomas keliais veiksmais, kurie aprašyti savininko ir trumpajame žinynuose. Turėkite omenyje, kad ši funkcija „LEAF“ modeliuose yra tik nuo 2019 m. gegužės mėn. ir ja galima naudotis tik automobilyje, o ne programėlėje „NissanConnect Services“.