„NISSAN GT-R" (R35)
LEGENDINIO MODELIO ISTORIJA
Kai vieni mato finišo liniją, šis automobilis mato tik dar
vieną lenktynių ratą. „Nissan GT-R“ amžiams išliks sportinių automobilių ikona.
„NISSAN GT-R" (R35)
Kai vieni mato finišo liniją, šis automobilis mato tik dar
vieną lenktynių ratą. „Nissan GT-R“ amžiams išliks sportinių automobilių ikona.
„NISSAN GT-R" (R35)
Kai vieni mato finišo liniją, šis automobilis mato tik dar
vieną lenktynių ratą. „Nissan GT-R“ amžiams išliks sportinių automobilių ikona.
„NISSAN GT-R" (R35)
Kai vieni mato finišo liniją, šis automobilis mato tik dar
vieną lenktynių ratą. „Nissan GT-R“ amžiams išliks sportinių automobilių ikona.
„NISSAN GT-R" (R35)
„NISSAN GT-R" (R35)
„NISSAN GT-R" (R35)
Norite dar labiau praplėsti efektyvumo ribas? „Nissan Motorsport“ padalinys tai jau padarė. Ypatinga „GT-R“ versija turi „NISMO“ vardą. 600 AG ir maksimalus 652 Nm sukimo momentas – tai ypatinga versija, skirta lenktynių lyderiams.
LEGENDOS ISTORIJA
Ši legenda prasidėjo daugiau kaip prieš 50 metų su pirmuoju „Skyline“ modeliu. Tada sekė pirmasis „Skyline GT-R“. Pusė amžiaus efektyvumo, istorijos ir legendos. Rezultatas – nepakartojamas „GT-R R35“. Gamintojo ikona – lenktynių pasaulio žvaigždė.
LEGENDOS ISTORIJA
Ši legenda prasidėjo daugiau kaip prieš 50 metų su pirmuoju „Skyline“ modeliu. Tada sekė pirmasis „Skyline GT-R“. Pusė amžiaus efektyvumo, istorijos ir legendos. Rezultatas – nepakartojamas „GT-R R35“. Gamintojo ikona – lenktynių pasaulio žvaigždė.
LEGENDOS ISTORIJA
Ši legenda prasidėjo daugiau kaip prieš 50 metų su pirmuoju „Skyline“ modeliu. Tada sekė pirmasis „Skyline GT-R“. Pusė amžiaus efektyvumo, istorijos ir legendos. Rezultatas – nepakartojamas „GT-R R35“. Gamintojo ikona – lenktynių pasaulio žvaigždė.
Ši legenda prasidėjo daugiau kaip prieš 50 metų su pirmuoju „Skyline“ modeliu. Tada sekė pirmasis „Skyline GT-R“. Pusė amžiaus efektyvumo, istorijos ir legendos. Rezultatas – nepakartojamas „GT-R R35“. Gamintojo ikona – lenktynių pasaulio žvaigždė.
Kruopščiai suprojektuotas aerodinaminis kėbulas leido „Nissan GT-R“ lenktynių trasoje pasiekti net 270 km/h greitį. 1997 metais „V-Spec“ riboto leidimo versijoje buvo pristatyta visų ratų pavara su aktyviai blokuojamu diferencialu (ATTESA E-TS). Šis automobilis pasiekė geriausią rato laiką legendinėje Nürburgring trasoje – tai buvo mažiau nei 8 minutės!
Dar kartą „GT-R“ nustebino pasaulį savo technologijomis - 2,6-litro darbinio tūrio variklis su eilėje išdėstytais 6 cilindrais ir dviguba turbina. RB26DETT variklis išvysto 280 AG, turi visų ratų pavaros ir vairavimo sistemas. 1993 m. riboto leidimo versija „V-Spec“ dar kartą priminė apie savo nugalėtojo genus.
Šio modelio „FastBack“ kupė kėbule buvo montuojamas 6 cilindrų variklis su 2 paskirstymo velenais (S20). Šis „Nissan GT-R“ buvo pirmasis Japoniškas automobilis su diskiniais stabdžiais priekiniuose ir galiniuose ratuose.
Pirmasis „Nissan GT-R“ modelis buvo keturių durų sedanas su išskirtiniu varikliu – 2,0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų jėgainė, išvystanti net 160 AG esant 7 000 min-1 sūkiams. Šis modelis laimėjo 36 lenktynes mažiau kaip per 2 metus.
„Nissan Skyline GT-R“ legenda gimė po atkaklios kovos su „Porsche 904“ Japonijos „Grand Prix“ etape.
NAUJIENLAIŠKIS
Nepraleiskite naujienų, pirmieji sužinokite apie artėjančius naujų produktų pristatymus ir specialius pasiūlymus. Prenumeruokite naujienlaiškį!
100% ELECTRIC SUV
Susipažinkite su „Nissan ARIYA NISMO“ – 100% elektrinis krosoveris su „e-4ORCE“ visų ratų pavara, 320 kW galia ir įsibėgėjimu nuo 0 iki 100 km/h vos per 5 sekundes!
AUTOMOBILIAI IR PASLAUGOS
Pasinaudokite išskirtiniais mūsų pasiūlymais, skirtais naujų „Nissan“ automobilių pirkėjams ir esamiems savininkams – mėgaukitės papildoma nauda, mažesnėmis išlaidomis ir visiška ramybe!