Siekdama užtikrinti „Nissan“ automobilių saugą ir aukštą kokybę, bendrovė „Nissan“ kartais kreipsis į klientus, siūlydama nemokamą jų automobilių remontą dėl atšaukimo ar informuodama apie techninės priežiūros kampanijas.

Atšaukimo kampanijos
Atšaukimai – tai profilaktinės patikros, kurias kartais atliekame tam tikrų grupių transporto priemonėms, tikrindami, ar nėra gedimo. Jei gavote pranešimą, kad galite pasinaudoti šia patikra, prašome kuo skubiau kreiptis į savo „Nissan“ atstovybę ir susitarti dėl nemokamo transporto priemonės remonto.

Informavimas apie techninės priežiūros kampanijas
Techninės priežiūros kampanijos – tai profilaktinės patikros, kurias kartais atliekame tam tikroms transporto priemonių grupėms, siekdami užtikrinti klientų pasitenkinimą. Jos nėra susijusios su sauga. Jei gavote pranešimą, kad jūsų transporto priemonei galioja techninės priežiūros kampanija, prašome kuo skubiau kreiptis į mus ir susitarti dėl nemokamo transporto priemonės modernizavimo.

Negavau laiško iš ,,Nissan". Kaip galėčiau patikrinti, ar mano transporto priemonė patenka į sąrašą?
„Nissan“ sukūrė specialią „Takata“ atšaukimo kampanijos klausimams skirtą internetinę klausimų-atsakymų liniją. Spauskite šio puslapio apačioje pateiktą nuorodą. Dėl bet kokių kitų kampanijų kreipkitės į artimiausią „Nissan“ atstovybę, kurios darbuotojai galės jus iškarto informuoti, ar šiuo metu galioja kokios nors kampanijos.

Ko galite tikėtis iš „Nissan“, jei jūsų transporto priemonei galioja atšaukimas ar techninės priežiūros kampanija:

  • Tai nemokama paslauga, siekiant išvengti nesklandumų, dėl kurių būtumėte nepatenkinti savo „Nissan“ automobiliu.
  • „Nissan“ atstovybėje bus naudojamos tik originalios „Nissan“ dalys.
  • Visiems remonto darbams bus taikoma standartinė techninės priežiūros garantija.
  • Mes pasistengsime suplanuoti darbus jums patogiu laiku.
  • Kreipkitės norimu būdu: laišku / el. laišku / telefonu.
  • Automatinis klientų, užsiregistravusių svetainėje arba programėlėje You+Nissan, informavimas.