Visiškai naujo „Nissan LEAF“ elektromobilio vaizdas.

Pirmasis masinės gamybos 100% elektrinis automobilis

„NISSAN LEAF"

Susipažinkite su istorija, kuri slepiasi už revoliucijos, visiems laikams pakeitusios automobilizmo pramonę ir pasiruoškite sutikti visiškai naują „Nissan LEAF“!

Susipažinkite su istorija, kuri slepiasi už revoliucijos, visiems laikams pakeitusios automobilizmo pramonę ir pasiruoškite sutikti visiškai naują „Nissan LEAF“!

Susipažinkite su istorija, kuri slepiasi už revoliucijos, visiems laikams pakeitusios automobilizmo pramonę ir pasiruoškite sutikti visiškai naują „Nissan LEAF“!

ELEKTRINIS, PAPRASTAS IR PRIEINAMAS

ELEKTRINIS, PAPRASTAS IR PRIEINAMAS

ELEKTRINIS, PAPRASTAS IR PRIEINAMAS

Pirmasis 100% elektrinis masinės gamybos automobilis rinkoje, „Nissan LEAF“ („L - Leading" Lyderis, „E – Environmentally friendly" Draugiškas aplinkai, „A – Affordable" Preinamas, „F – Family car" Šeimos automobilis) savyje apjungia efektyvumą, technologijas ir tvarumą. Šis elektromobilis išlieka prieinamas naujų automobilių pirkėjams. „LEAF“ svariai prisidėjo prie elektromobilių populiarumo augimo ir tvaresnio mobilumo skatinimo.

Pirmasis 100% elektrinis masinės gamybos automobilis rinkoje, „Nissan LEAF“ („L - Leading" Lyderis, „E – Environmentally friendly" Draugiškas aplinkai, „A – Affordable" Preinamas, „F – Family car" Šeimos automobilis) savyje apjungia efektyvumą, technologijas ir tvarumą. Šis elektromobilis išlieka prieinamas naujų automobilių pirkėjams. „LEAF“ svariai prisidėjo prie elektromobilių populiarumo augimo ir tvaresnio mobilumo skatinimo.

Pirmasis 100% elektrinis masinės gamybos automobilis rinkoje, „Nissan LEAF“ („L - Leading" Lyderis, „E – Environmentally friendly" Draugiškas aplinkai, „A – Affordable" Preinamas, „F – Family car" Šeimos automobilis) savyje apjungia efektyvumą, technologijas ir tvarumą. Šis elektromobilis išlieka prieinamas naujų automobilių pirkėjams. „LEAF“ svariai prisidėjo prie elektromobilių populiarumo augimo ir tvaresnio mobilumo skatinimo.

„Nissan LEAF“ važiuojantis miesto gatvėmis.

Nulinės emisijos

„Nissan LEAF“ važiuodamas į aplinką išskiria CO₂ emisijų. Be to, „Nissan“ įdiegė panaudotų akumuliatorių perdirbimo sistemą, kuri prisideda prie ciklinės ekonomikos skatinimo.

„Nissan LEAF“ salono vaizdas.

Komfortas ir erdvė

„LEAF“ salonas yra erdvus. Jame yra 5-ios sėdimos vietos. Viduje panaudotos aukštos kokybės apdailos medžiagos ir įdiegtos modernios technologijos, tokios kaip skaitmeninis prietaisų skydelis, informacinė – pramoginė sistema su liečiamu ekranu.

„Nissan LEAF“ vaizdo kameros vaizdas ekrane iš arti.

Technologijos

„Nissan LEAF“ įdiegta daug įvairių modernių technologijų, tokių kaip „ProPILOT Assist“ sistema, skirta pusiau autonominiam vairavimui, važiavimo naudojant vieną pedalą sistema „e-Pedal Step“, susietosios paslaugos ir dar daug kitų.

KELETAS ESMINIŲ FAKTŲ APIE „NISSAN LEAF"

KELETAS ESMINIŲ FAKTŲ APIE „NISSAN LEAF"

KELETAS ESMINIŲ FAKTŲ APIE „NISSAN LEAF"

Metų automobilis

Modernių technologijų, mažo neigiamo poveikio aplinkai, lengvo vairavimo ir prieinamumo dėka „Nissan LEAF“ įsiamžino automobilių pramonės istorijoje – šis elektromobilis 2011 metais buvo pripažintas geriausiu automobiliu pasaulyje ir Europoje („Car Of The Year“).

„Nissan LEAF“ – „Car of the Year" 2011 – automobilis stovi tilto fone.

„LEAF NISMO RC"

„Nissan LEAF NISMO RC“ savyje apjungia didelį efektyvumą bei modernias technologijas. Tai puikus įrodymas, kad elektromobilis gali būti ekologiškas ir galingas: 322 arklio galios (240 kW), 640 Nm sukimo momentas ir įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h vos per 3,4 sekundės – tai tapo įmanoma dėl anglies pluošto monolitinio kėbulo ir itin mažo svorio – vos 1 220 kg.

„Nissan LEAF NISMO RC“ automobilio vaizdas iš priekio.

„LEAF e+"

„LEAF e+“ yra patobulinta „Nissan LEAF“ versija, pasižyminti didesniu nuvažiuojamu atstumu, 214 arklio galiomis (160 kW), 62 kWh talpos akumuliatoriumi. Viena įkrova galima nuvažiuoti iki 385 km (WLTP ciklas).*

„Nissan LEAF e+".

„NISSAN LEAF" PALIKIMAS – 2 KARTOS, DAUGIAU KAIP 13 METŲ

„NISSAN LEAF" PALIKIMAS – 2 KARTOS, DAUGIAU KAIP 13 METŲ

„NISSAN LEAF" PALIKIMAS – 2 KARTOS, DAUGIAU KAIP 13 METŲ

KURIANT „NISSAN LEAF" ATEITĮ

KURIANT „NISSAN LEAF" ATEITĮ

KURIANT „NISSAN LEAF" ATEITĮ

„Chill-Out“ koncepcinis automobilis

Tikra mobilumo šventovė – „Nissan Chill-Out“ koncepcinis automobilis atspindi „Nissan“ ateities elektrinio mobilumo dvasią. Čia puikiai dera grakštus kėbulo dizainas, modernios saugos technologijos ir jaukus salonas.

Tikra mobilumo šventovė – „Nissan Chill-Out“ koncepcinis automobilis atspindi „Nissan“ ateities elektrinio mobilumo dvasią. Čia puikiai dera grakštus kėbulo dizainas, modernios saugos technologijos ir jaukus salonas.

Tikra mobilumo šventovė – „Nissan Chill-Out“ koncepcinis automobilis atspindi „Nissan“ ateities elektrinio mobilumo dvasią. Čia puikiai dera grakštus kėbulo dizainas, modernios saugos technologijos ir jaukus salonas.

TĘSKITE PAŽINTĮ

TĘSKITE PAŽINTĮ

TĘSKITE PAŽINTĮ

Visiškai naujas „Nissan LEAF“.

NAUJASIS „NISSAN LEAF“

NAUJIENLAIŠKIS

Sužinokite daugiau apie visiškai naują „Nissan LEAF“ – prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir visas svarbiausias naujienas bei įdomybes sužinokite pirmieji!

Šalia privataus namo pastatytas „Nissan ARIYA“.

„NISSAN ARIYA"

100% ELEKTRINIS SUV

Susipažinkite su „ARIYA“ – modernus 100% elektrinis krosoveris su iki 536 km nuvažiuojamu atstumu* ir galimybe rinktis vieną iš 2 akumuliatorių versijų bei 2 arba 4 ratų pavarą.

„Nissan“ modelių asortimentas.

SPECIALŪS PASIŪLYMAI

AUTOMOBILIAI IR PASLAUGOS

Pasinaudokite išskirtiniais mūsų pasiūlymais, skirtais naujų „Nissan“ automobilių pirkėjams ir esamiems savininkams – mėgaukitės papildoma nauda, mažesnėmis išlaidomis ir visiška ramybe!

*Nuvažiuojamasis atstumas apskaičiuotas laboratorijoje, atlikus ES teisės aktų reikalavimus atitinkančius bandymus; tokie skaičiavimai skirti įvairių tipų automobiliams palyginti. Ši informacija nėra susieta su konkrečiu automobiliu ir nėra pasiūlymo dalis. Šie duomenys gali neatitikti tikrų rezultatų kelyje. Rezultatai gali priklausyti nuo pasirenkamosios įrangos, techninės priežiūros, vairavimo įpročių ir kitų veiksnių, pavyzdžiui, kelio būklės ir oro sąlygų. Rodikliai gauti taikant naujausią suderintos pasaulinės lengvųjų automobilių bandymų procedūros (WLTP) ciklą.